Jump to content

andrrdn

Members
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

andrrdn last won the day on November 17 2021

andrrdn had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

Personal Information

  • Car
    Model 3

Recent Profile Visitors

269 profile views
  1. Можливо, якби вас не послухав, що та помилка - це ок, то заїхав би 😄 Чесно не скажу, не знаю. А на що це впливає? Лише сьогодні бачив що знімали захист і фотографували серійник, щоб пошукати на розбірці схожий (тому що була мова про те чи мотор хардварно помер чи лише мозги). А в акті робіт по зняття мотору нема, лише "Масло в 2-х редукторах замена. Кол. оп - 4"
  2. Через 8 місяців хочу доповнити відгук. Перш за все я вдячний команді ТСК за їх громадянську позицію і за те що вони під час війни займаються волонтерством, а також мені дійсно жаль, що сталося із їх офісом і декількома автомобілями і баггі. Саме тому я не хочу виставляти офіційні претензії і говорити про якісь гарантійні обовʼязки. Тим не менш проблема зʼявилася ще до війни, тому просто опишу ситуацію. Ще в перші тижні після "покупки" зʼявлялася невелика помилка DIF_a126 (навіть створював таку тему на форумі). Мені сказали все ок, це холодна батарея, можна їздити. В грудні через кожні 100 метрів вона зʼявлялася, я ще раз запитав чи це гарантійни випадок, мені сказали ні, а я вирішив, що авто якісно зроблено і якщо кажуть що все ок, то не варто тратити 200$ на діагностику. В квітні все-таки вирішив зʼїздити на сервіс. Так як ТСК не працювало вибір впав на хлопців з якими вони суперечили щодо різниці Performance тормозів. Як в сусідній темі писав, проблема була в маслонасосі і відсутності антифризу. Цікавий момент, що мені прямо дзвонили і питали хто масло заливав в мотор, оскільки воно було не правильне, з натяком чи я не в гаражах авто ремонтував. Оплатив за це ~1000$ і поїхав щасливий. Через декілька днів знову зʼявилася помилка, хлопці сказали, що без проблем, приїжджайте, ще раз глянемо. Виявилося, що помилки продовжують вести до мотору. В чому проблема я так і не зрозумів, ніби при рекуперації приходить на мотор велика напруга і він не може її обробити, тому викидає "черепашку". Так що я попав ще на мотор +- 1000$ + робота. Я дійсно люблю свій автомобіль, але вийшло якось дорого, довго і не якісно. Висновки робіть самі, для себе я зробив вже. А хлопцям з ТСК я все одно бажаю успіхів ПС: А ще якісь дивні пневмо-упори стояли на багажнику із якимись колхозними червоними пружинами, мабуть тому, що багажник нормально не відкривався. Але я думав що це канадська версія, тому що більше ні в кого не бачив таких 😃 "На щастя" вони потекли і сьогодні замінили на нормальні. Виявилося що не треба бути геркулесом щоб можна було закрити багажник)
  3. Не претендую на достовірну інформацію, але останній раз коли я оновився під час сповіщення Required Service, то не зміг оновитися якись блок з яким була проблема, тому на сервісі прийшлося декілька раз пушити помилку. Для себе вирішив наступного разу виправити все перед оновленням)
  4. Не знаю) Натягнути ремені безпеки і сказати "готуйтеся до ДТП". Не впевнений, але здається бачив відео коли Тесла попереджувала про те що попереду буде ДТП інших транспортних засобів за долю секунди до того як це станеться.
  5. Співчуваю( З відео не зрозуміло, а Тесла щось встигла зробити? А також звук звідки взявся? У мене всі sentry відео німі(
  6. Все-таки потрібно їхати на сервіс. Помилка в один день переросла в Powertrain Requires service. Що точно було причиною невідомо, але долили 1л антифризу, замінили маслонанос і поміняло масло в редукторах. Виявляється авто може їздити без цієї черепашки під час рекуперації і на холодну батарею) І прямо бодрішим розгін став.
  7. Оновився, зʼявилася помилка 😞 Ладно, в понеділок і так на сервіс їду щодо Powertrain. Сподіваюся глянуть і до цього
  8. Так М3 2020, не оновлюється, робив reboot, не допомогло. Подумав, що якийсь баг і пішов додому. Ех сподіваюся, що ще запрацює
  9. Два тижня спілкування і сьогодні авто з`явилося. Я не знаю в чому була причина і хто її вирішив. Tesla Support чат постійно зв`язував мене з операторами із North America і вони в упор не хотіли навіть допомагати, так як авто не в їхньому регіоні, а переключити на оператора іншого регіону вони не можуть. Лише третього оператора я зумів вблагати і він передав інформацію кудись в Європу. Паралельно спілкувався із Варшавою і вони сказали, що авто належить North America і треба писати в Tesla Support (які в свою чергу кажуть писати в Європу). Довго пояснював що у зв`язку із сиутацію це дуже важливо бачити моїм рідним моє пересування і він погодився передати інфу супервайзеру. Ітого, не рекомендую, щоб таке ставалося. Виявляється життя лише із карткою-ключем у воєнний час приносить кучу дискмофорту і небезпеку.
  10. Дякую. Зробив sing out/sign in і авто взагалі пропало, натомість є Explore де просто список всіх моделей, які є на ринку. Даремно зробив, тепер без фізичного ключа авто не відкрити, ні закрити. Downgrade додатку теж не допоміг. На сайті автомобіль ще досі відображєаться. Сподіваюся, що все-таки не сертифікати. Глянемо чи поляки нададуть якусь відповідь
  11. У мене авто M3 03.2020. Ні на Android 4.6.1-891, ні на iOS не конектиться до авто (404 not found. last seen 4 days ago). Підкажіть, будь ласка, може бути проблема в тому, що 4-5 днів я не виїжджав із підземного паркінгу де нема зв`язку і проґавив момент оновлення сертифікатів? Які ще ознаки цього? 4 дня тому прийшло оновлення з 2020.4.5 на 2020.4.5.3, яке я успішно скачав і встановив. Software Update також наразі показує актуальний час. Авто ребутив вже декілька раз. Також із сайту tesla пропав ще один водій, якого я добавляв. Полякам написав, але ті покищо не відповіли.
  12. У зв'язку з війною приходиться використовувати Теслу як нічліг у підземному паркінгу. Для однієї людини справляється просто прекрасно - достатньо комфортний задній диван (варіант із опусканням спинок менше вразив, тому що занадто тверде ДСП, навіть каремат не вирішує ситуацію), постійний обігрів салону, але помітив, що задні сидіння не сильно гріють, або взагалі не гріють. Якщо, наприклад, я за водійським сиджу і включаю максимальний підігрів, то вже за 5хв все починає горіти. А у задніх такого нема. Це якісь проблеми з електронікою, чи така особливість "підігріву" задніх сидінь чи відсутність водія (а саме через це відключається клімат, якщо я забуваю вибрати режим кемпінгу перед тим як заснути)?
  13. У кого-то есть проблема с установкой соединения с авто через приложение? У меня версия Android Tesla 4.6.0-885 и уже два дня не может подключиться, пишет last seen 2 days ago. 2022.4.5
  14. В машине также создали отдельные профиля для водителей? Профиль в приложении позволяет другому человеку также иметь доступ в приложение, это не ключ в авто и не настройки. После создания профилей в авто нужно зайти в "ключи" и при активном профиле выбрать подключенный по bluetooth девайс, который должен отвечать за данный профиль, чтобы машинка понимала какой профиль включать когда подключилась до конкретного телефона (там рядом с девайсом кажись иконка человечка появится). Также можно сделать приоритетный девайс который будет "главный" если несколько bluetooth девайс-ключей возле авто. А для сохранения настроек просто выбираете нужный профиль и проводите необходимые манипуляции (руль, сидение, зеркала) и нажмите кнопку save возле имени профиля, которая появится при любой манипуляции настроек . Также можете сделать настройки для Easy entry - запрограммировать, как должен отходить руль и сиденье когда вы выходите из автомобиля
×
×
  • Create New...