Jump to content

andrrdn

Experienced Tesladriver
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

andrrdn last won the day on November 17 2021

andrrdn had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

Personal Information

  • Car
    Model 3

Recent Profile Visitors

412 profile views
  1. Буду пробувати замінювати акамулятор на оригінальний. Вже 3 рази їздив на сервіс, де говорили що все ок із акумом. Сподіваюся проблема лише в неоригінальності, тому що кожні три дні зʼявляється помилка. Можна якось почитистити ці помилки із service mode, тому що для зняття акамуляторних петель не для моїх "прямих" рук? 🙂
  2. Ну зараз в мене не працює запис sentry (і всі інші USB порти), не працює підігрів сидінь і авто не засинає. Мені цього достатньо щоб хотіти вирішити питання)
  3. Перевірив акумулятор, 12.05V. Буду на сервіс їхати. Я вже не сміюся над анекдотами про Рейндж Ровери - щомісяця по 6к на діагностику потрібно відкладати з покупкою Тесли)
  4. Ставив "Varta B32 45А 12 B «+» праворуч". Код дати 275, що відповідає за липень 2022.
  5. У мене також така проблема, замінив акумулятор на ватру, який рекомендувати, і через менш ніж за тиждень помилка знову з'явилися. Десь за два тижні до цього майстри лізли до переднього мотора, вони могли щось пошкодити що з'являється ця помилка?
  6. Пробував. Дійсно допомагає, чищу раз в 30-45 днів, потім зволожую за допомогою merz, тому що цей засіб сильно сушить (але я їжджу достатньо рідко). Це не експертна порада, мені так в Кох сказали 🙂
  7. Ух, дякую) Ну спробую поклеїти, поки міняти авто не планую 😅 Авто ночує в паркінгу, так що зранку автомобіль не страждає, а от на роботі або в поїздці біда)
  8. Ви все-таки клеїли плівку чи ні? Не знаю чи це тому що в мене канадське авто чи всі тройки такі, але в мене пекло в салоні. Зараз шукаю де поклеїти хоча б на бокові вікна атермальну, тому що вони всі прозорі. Якщо не буде рятувати буду думати за вітрове і панораму. Кондиціонер взагалі не сильно рятує в сонцепік, до панорами не можливо доторкнутися, без cabin overheat protection взагалі мабуть все поплавилося. Я ніяк не можу зрозуміти як вони в своїй Каліфорнії можуть їздити.
  9. Я теж завис на 09.06. 2022.12.3.2 Поки нічого цікавого не добавили в апдейтах, то VPN підсовувати не буду
  10. Можливо, вже не пам'ятаю 😃. Але сьогодні вже нормально заряджалася, 37 кВт видавала, що для АЕ ніби непогано
  11. Сьогодні після поїздки 300км із 29+ градусів за бортом, приїхав на зарядку АЕ і не зміг зарядитися. 15хв "прогрівалася" батарея і вхідна потужність була 0 кВт. Зранку зарядився до 100% від простої 32А розетки. З чим може бути зв'язано? Завтра ще спробую на цю станцію, тому що інших більше в місті нема.
  12. Можливо, якби вас не послухав, що та помилка - це ок, то заїхав би 😄 Чесно не скажу, не знаю. А на що це впливає? Лише сьогодні бачив що знімали захист і фотографували серійник, щоб пошукати на розбірці схожий (тому що була мова про те чи мотор хардварно помер чи лише мозги). А в акті робіт по зняття мотору нема, лише "Масло в 2-х редукторах замена. Кол. оп - 4"
  13. Через 8 місяців хочу доповнити відгук. Перш за все я вдячний команді ТСК за їх громадянську позицію і за те що вони під час війни займаються волонтерством, а також мені дійсно жаль, що сталося із їх офісом і декількома автомобілями і баггі. Саме тому я не хочу виставляти офіційні претензії і говорити про якісь гарантійні обовʼязки. Тим не менш проблема зʼявилася ще до війни, тому просто опишу ситуацію. Ще в перші тижні після "покупки" зʼявлялася невелика помилка DIF_a126 (навіть створював таку тему на форумі). Мені сказали все ок, це холодна батарея, можна їздити. В грудні через кожні 100 метрів вона зʼявлялася, я ще раз запитав чи це гарантійни випадок, мені сказали ні, а я вирішив, що авто якісно зроблено і якщо кажуть що все ок, то не варто тратити 200$ на діагностику. В квітні все-таки вирішив зʼїздити на сервіс. Так як ТСК не працювало вибір впав на хлопців з якими вони суперечили щодо різниці Performance тормозів. Як в сусідній темі писав, проблема була в маслонасосі і відсутності антифризу. Цікавий момент, що мені прямо дзвонили і питали хто масло заливав в мотор, оскільки воно було не правильне, з натяком чи я не в гаражах авто ремонтував. Оплатив за це ~1000$ і поїхав щасливий. Через декілька днів знову зʼявилася помилка, хлопці сказали, що без проблем, приїжджайте, ще раз глянемо. Виявилося, що помилки продовжують вести до мотору. В чому проблема я так і не зрозумів, ніби при рекуперації приходить на мотор велика напруга і він не може її обробити, тому викидає "черепашку". Так що я попав ще на мотор +- 1000$ + робота. Я дійсно люблю свій автомобіль, але вийшло якось дорого, довго і не якісно. Висновки робіть самі, для себе я зробив вже. А хлопцям з ТСК я все одно бажаю успіхів ПС: А ще якісь дивні пневмо-упори стояли на багажнику із якимись колхозними червоними пружинами, мабуть тому, що багажник нормально не відкривався. Але я думав що це канадська версія, тому що більше ні в кого не бачив таких 😃 "На щастя" вони потекли і сьогодні замінили на нормальні. Виявилося що не треба бути геркулесом щоб можна було закрити багажник)
  14. Не претендую на достовірну інформацію, але останній раз коли я оновився під час сповіщення Required Service, то не зміг оновитися якись блок з яким була проблема, тому на сервісі прийшлося декілька раз пушити помилку. Для себе вирішив наступного разу виправити все перед оновленням)
×
×
  • Create New...