Перейти к публикации

Funt

Опытный Теславод
  • Публикации

    273
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Дней в лидерах

    14

Последний раз Funt выиграл 13 декабря

Публикации Funt были самыми популярными!

Репутация

51 Супергерой

1 подписчик

Личная информация

  • Автомобиль
    Model 3

Посетители профиля

6 108 просмотров профиля
  1. Funt

    VCFront Post Crash Load Shedding

    Або у фарі щось таке було, що заганяло VCFront в аварію. Бо зараз не падає в аварію навіть коли від'єднувати батарею не дочекавшись, щоб машина заснула (лише виключивши її через меню "Безпека").
  2. Funt

    VCFront Post Crash Load Shedding

    Машина трохи постояла, з новою фарою і після відключення батарей, як вона заснула вже не падає постійно у VCFront. Можливо падала, бо велику батарею відключали не давши їй заснути, хоча в меню в розділі безпеки машину виключав.
  3. Funt

    VCFront Post Crash Load Shedding

    Через ToolBox режим аварії в VCFront успішно скидається (до скидання помилки VCFront_a191, VCFront_a192). Кнопки Reconnect LV чомусь немає в меню. Низьковольтний акумулятор заряджається, помилок по ньому немає. Але щоразу, коли вимкнути машину, від'єднати низьковольтний акумулятор і високовольтну батарею, потім все під'єднати і включити машину, VCFront знову в аварії. Безпека ще не зроблена, є помилки по безпеці. Замінили блок RCM з 1512876-00-E (на якому дуже дорого почистити crash) на 1512876-00-B (б/в але мав би бути без crash). По новому блоку є помилки по невідповідності ПЗ GTW_w039 (rdeploy не проходить через помилки в блоках) і по невідповідності номера кузова. Через ToolBox наче вийшло прив'язати новий модуль RCM, помилка по невідповідності номера кузова зникла. Але при вимкненні машини і від'єднання батарей машина падає знову в аварію по VCFront. Це нормально, потрібно виправити повністю помилки по безпеці? Чи все таки якась проблема ще лишається, яка вводить VCFront а аварію. З активних помилок зараз є: RCM2_a202 (подушка сидіння водія), RCM2_a088 (правий ремінь), RCM2_a082 (лівий ремінь), RCM2_a152 (права шторка), RCM2_a136 (подушка крісла пасажира), RCM2_a100 (натягувач ременя правий), RCM2_a094 (натягувач ременя лівий), RCM2_a003 (індикатор подушок безпеки), RCM2_a009 (залочена пам'ять) Дивно, що після заміни блоку RCM досі є помилка RCM2_a009. Ще є помилки: VCFRont_a250, VCFront_a586, VCFront_a567 - права фара, вона повністю розбита і неадекватно жужить, може це вона вводить VCFront в аварію... VCLeft_a294, VCLeft_a293, VCLeft_a292 - задня сидушка не під'єднана, помилки датчиків визначення наявності пасажирів.
  4. Funt

    VCFront Post Crash Load Shedding

    Поки що немає доступу до ToolBox, а Service Mode не відкривається через VCFront. За кілька днів буде можливість зчитати. Заряжається. Ні, заряджена більше ніж хотілося би :) Дякую! Відпишуся за кілька днів.
  5. Funt

    VCFront Post Crash Load Shedding

    Прохання знавців підказати в наступній ситуації. Tesla Model Y 2023 з відкритими подушками. Замінили піропатрон. 16V LV батарея мала напругу близько 11В, виглядає, що жива, без крешу. Коли подати зовнішнє живлення, машина включається, чути контактор, починається зарядка низьковольтної батареї (навіть зарядка високовольтної батареї працює). Але через короткий час контактор знову відкривається. Service Mode не вантажиться, нескінченно крутиться індикатор завантаження. Підігрів сидінь, кондиціонер теж не включаються. Що є ознакою того, що VCFront має "Post Crash Load Shed". Наскільки я розумію з "Post Crash Load Shed" контактор взагалі би не мав закриватися? Чи це нормально, що контактор закривається і через кілька хвилин знову відкривається? І достатньо через Toolbox просто стерти "Post Crash Load Shed" на VCFront (прошивка 2024.32.7, тобто функція стирання має бути на цій прошивці доступною)?
  6. Funt

    Аварійне відкриття капота

    Вже вийшло, дякую!
  7. Funt

    Аварійне відкриття капота

    Бачу вже, що не йде проводка напряму на замок.
  8. При подачі напруги на контакти з бампера капот не відкривається. На скільки я розумію, тут два варіанти: - низьковольтний акум не мертвий (але машина не реагує на картку і коли ручкою пробувати відкрити екран не загорається) -проводка пошкоджена (удар в праву частину бампера, проводка бампера дійсно пошкоджена) Питання, ці контакти з бампера йдуть прямо на замок капота, чи в головний роз'єм, що під правою фарою? Тобто, якщо велика фішка під правою фарою від'єднана, чи мають ці контакти все одно відкривати капот чи лише з під'єднано фішкою?
  9. Відео про налаштування фар на Tesla Model 3/Y
  10. Сьогодні 2024.32.7 прилетіла.
  11. Funt

    Скрип. Помогите советом

    Не обов'язково зліва, буває і з правого боку. Це швидше не брак, а невдала конструкція (в мене почав скрипіти правий бік на 90 т.км. пробігу). На новіших моделях (21-22) ставиться вже інший, алюмінієвий важіль де цього косяка вже немає. Замащувати краще, не пробиваючи пильник голкою. Якщо піддомкратити переднє колесо, то пильник можна приспустити, змастити і поставити назад як у відео.
  12. Funt

    Доводчики дверей.

    Зараз вже існує велика кількість різних варіантів антихром накладок на молдинги (дах, двері). В порівнянні з плівкою виходить і бюджетно і простіше встановити і на мою думку довговічніше як плівка. Це якщо по молдингам, на ручки мабуть плівка все таки краще...
  13. Funt

    Вопрос по фаре 21 год.

    упс, не помітив, що мова про Model S
  14. Software reinstall - встановить наново поточну прошивку. Раптом ключ відвалиться, хоча би зможете телефоном відкрити :)))
  15. Сам ремінь пересунути вийшло легко. Один болт, послабив, повернув трішки ремінь і прикрутив назад. В цілому все досить легко, найскладніше зняти елемент обшивки стелі. А саме витягти з нього пластиковий "шнурок" на якому він лишається висіти і витягти кінець цього елемента з чорного пластика. На жаль під час цієї процедури подерся чорний пластик :( І тепер добре видно проріз від ременя. Так що не впевнений, що стало краще :) Але тепер при користуванні ременем він взагалі не торкається пластика.
×
×
  • Создать...