
melvladimir
Experienced Tesladriver-
Content Count
84 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
6
melvladimir last won the day on November 20
melvladimir had the most liked content!
Community Reputation
13 GoodAbout melvladimir
- Birthday May 24
Personal Information
-
Car
Model 3
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Ні, не так задумано. Світить поки не зачинеш багажник
- 1 reply
-
- 1
-
-
Ліва фара високо світить і нижче не опускається
melvladimir replied to melvladimir's topic in Model 3
Авто європейське, з Люксембургу, по авто ДТП не зафіксовано ніде і ввозилося як повністю ціле, але європейці теж можуть бути мутні трохи) -
Нет пункта в приложении Petrol saving
melvladimir replied to vovaua's topic in General Tesla auto forum
дивні в них проектні менеджери... Це ж не складно було зробити для всіх видів одразу) І так багато в чому) Мабуть бояться створити дійсно якісний продукт, бо не вивезуть стільки замовлень 🤣 -
Ліва фара високо світить і нижче не опускається
melvladimir replied to melvladimir's topic in Model 3
Покатався трохи по трасі вночі - досить багато автівок блимали, думали я на дальньому. Бачив на американському форумі фари з більшими гепами міняли по гарантії, і це не рідкість, але до Польщі поки не потрапити( Мені б хоча б опустити її , щоб положення були як і у правої -
в мене 2 iCloud акаунти, один перевів під Польщу і під ним поставив застосунок. Адресу вказав знайомого) Про номер телефону не пам'ятаю, здається свій український залишив
- 101 replies
-
- приложение
- tesla app
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Сьогодні ще раз погрався налаштуваннями на парковці і вперше подивився крайні положення для правої фари: вони суттєво інші за ліву, я б сказав нормальні, тобто є куди і опускати і підіймати, в той час як ліву вже нема куди опускати. На зображені це крайні нижні положення обох фар. Чи можна якось підкрутити ліву фару, щоб вона була нижче? І ще момент, здається геп в лівій фарі завеликий (на другому фото у правій фарі світло "разом", а у лівій - трохи на відстані). Не скажу, що погано видно з таки світлом, але трохи дратує)
-
Нет пункта в приложении Petrol saving
melvladimir replied to vovaua's topic in General Tesla auto forum
не бачу такого в застосунку, лише home, work та other. Хотілося б налаштувати так, щоб авто розпізнавало зарадну станцію (мережу) і рахувала відповідну вартість, бо зараз я виставив максимальне - 15 грн/kWh -
Нет пункта в приложении Petrol saving
melvladimir replied to vovaua's topic in General Tesla auto forum
Ці ж дані - середня температура по больниці... Я не заповнював вартість кВт*г, бо він дуже відрізняється між мережами (10..15 UAH/kWh). Чи ви заповнюєте максимальну вартість і типу скільки по верхній межі витратили? -
Так. І камери подивитися можна, ввімкнути клімат і т.д. Карти теж прогружаються, не навігація звісно, але теж норм
-
в мене європейка з Шанхаю - зібрано все гарно. Рік - то малувато. Тесла М3 вже скільки? І досі те се питання викликає, хоча в цілому експлуатація вже відома. Ну і ніхто не працює у збиток, тобто "4wd (We),86 kwt battery - $40760" - це дешевше Тесли М3 звідти ж. Одразу питання - на чому зекономили? Тесла М3 збалансована у всьому, Zeekr її прямий конкурент (трохи вищий, але загалом дуже схожий). Цікаво що в нього по безпеці, бо це для мене було важливо, тому обирав між Polestar 2 і TM3. Коротше, виглядає гарно, але є відчуття як в приказці: "гладко стелят, да жестко спать".
-
Допоможіть з вибором: М3 для дружини в Європу
melvladimir replied to Toni's topic in Хочу купить Tesla
Чув і бачив огляди на YouTube від тих, хто в Європі підбирає авто під параметри. Сам не звертався, бо не хотів чекати, вирішив взяти те, що зможу тут. Власне, зараз багато цікавих варіантів на Авторіа, просто фільтрами виставити без ДТП і далі продзвонити. Я перед купівлею замовляв огляд у Motorscout, повну перевірку нажаль вони не змогли зробити, бо в місті перебування авто у них не було довірених СТО по Тесла, але хоча б базовий огляд з перевіркою зробили. -
Певно, треба було в розділ "китайські теслазамінники". Я дивився на нього, але він для мене був оверпрайс. Вживані може й є, але то тягнути з Китаю, чекати, хоча бюджет все одно вище буде ніж у M3, а знаючи китайців і їх казочки, то довіри до їх характеристик небагато. До того ж, тесла має гарантію, може бути застрахована повністю, а китайців страхують погано, тариф точно буде вищий. Почекаємо пару років, щоб вже була якась статистика експлуатації, більше інфи і тому подібне, бо ризикнути на мінімум 50к USD - зараз не та ситуація, що можна отак розкидатися грошима.
-
на 18" без ковпаків прогноз малює виходячи з витрати 141Вт/км і "реальної" ємності, яку авто перераховує при зарядці до 100% і ще можна її вирахувати більш складними спостереженнями і розрахунками (авто після пробігу 50+ км під час найближчого простою переоцінює скільки залишилося і по цим змінам до простою і після можна вирахувати)
-
По плоскому місту - легко. Це на швидкості ~60км/г така витрата. M3 Long Range для 18" з аеро ковпаками прогноз пише з розрахунку 137Вт/км. Це реальне споживання на швидкості 100 км/г з кліматом +/- 5*С Це зі штатів така може бути і все одно треба ретельно дивитися. Європейка - навряд. Трошки вище написав при яких умовах моя 78кВт*г пише і точно біжить 567км. Як раз їздив з Києва у Львів. Для електро головне - умови, а потім вже ємність і т.д. Наскільки пам`ятаю, то зараз рекорд на Long Range щось ~760 км, але навряд хтось так захоче їхати)) Це напевно зі штатівських заводів? Бо якщо Китай, то там 78. І краще заряджатися з 10 до 55%, так деградація найменша виходить. Але мені лінь, то заряджаю як рекомендує Тесла - до 80%))
-
Допоможіть з вибором: М3 для дружини в Європу
melvladimir replied to Toni's topic in Хочу купить Tesla
В мене ціла європейка Long Range з 21к пробігом 2022 року лише трошки дорожча і варіантів в червні було прям достатньо. В Києві дорожче, бо попит більший. Якщо пошукати під замовлення, то впевнений в гарних варіантах по норм цінам, в них теж є акції типу "кешбека" при купівлі електромобіля. Не знаю як в Європі, а у нас биток - це або відмова у страхуванні Каско, або +2-3% до тарифу, тепер прикинути на 3-5 років і вже мізерна економія виходить. З плюсів авто зі Штатів хіба що можна взяти Long Range з батареєю 82кВт*г, в Європі такі або рідкість, або нема (йдуть 75-78, в мене 78).