Jump to content

Funt

Members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Funt last won the day on July 7

Funt had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

Personal Information

  • Car
    Model S

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Розмовляв з теслою в Штуттгарті, дивилися логи машини, нічого не знайшли. Сказали можна під'їхати до них перепрошити адаптер. Буде або безкоштовно або 10-15 євро коштувати. Казали, що не часто перепрошивають, але час від часу приїжджають до них з адаптерами для перепрошивки. Але сьогодні на ABB станції (Go to-U) вийшло зарядити через CHAdeMO адаптер.
  2. Запрацювало на обох телефонах. Таке враження, після того, як сервіс-центр тесла підключалися до машини подивитися логи зарядки.
  3. Виходить, що при 10А, на прогрів йде 2,5 Квт, а при 16А - 3 кВт. Думав, що незалежно від потужності зарядки береться скільки треба на прогрів, а решта йде на зарядку. Тобто що буде завжди (при 10А, 16А, 24А) наприклад 3 кВт на прогрів. Хоча між 2,5 і 3 не велика різниця....
  4. А на публічних зарядках по Type 2 пробували? У вас виходить приблизно 2/3 від того, що повинно бути. На Model S при потужності 11 кВт (правда на неоригінальній зарядці) так виглядає:
  5. При 16А і 222В у вас потужність на 3-х фазах виходить приблизно 10,5 кВт. На 10,5 кВт мало би приблизно 50 км за годину заливати. На макс потужності (16,5 кВт - 24А) близько 70 км за годину повинно бути.
  6. Знайшов навіть інструкцію по прошивці адаптера. І в німецькому чи англійському посібнику користувача йдеться також про те, що в разі проблем може бути потрібно перепрошити адаптер :) На американському форумі теж згадується прошивка адаптера. Але там пишуть, що в основному то актуально для європейської версії, яка не працює добре з деякими зарядними станціями. Написав теслі, чи можуть вони визначити чи потрібно перепрошити адаптер по його серійному номеру. За нагоди треба ще спробувати на зарядці ABB, таких як в Ясно.
  7. Часто для змінного і постійного струму використовуються також різні контакти. Але в деяких протоколах можуть для AC і DC одні й ті самі використовуватися (як наприклад Type 2 чи тесла). В будь-якому разі завжди є інформаційний канал (в якому наприклад враховується і максимальний струм який може витримати зарядний кабель, максимальний і мінімальний струми, які підтримує зарядна станція, максимальний струм, який може взяти машина і т.д.), без перемовин по якому зарядка не почнеться.
  8. З машиною добре конектиться, якщо машина не спить 🙂 Решту треба спробувати 🙂 До машини мають доступ оригінальний екаунт і екаунт водія з різних телефонів. Не можуть вони між собою конфліктувати?
  9. Наче остання версія, 3.10.9.
  10. Не працює і на ElectroUA. Загорається ненадовго світлодіод адаптера і синім машина і потім гасне. Машина каже, що немає живлення. А станція каже, що проблеми з комунікацією з машиною. На німецькому форумі пишуть, що можливе оновлення ПЗ на адаптері, але якось невпневнено.
  11. В офіційному додатку Tesla під Android чомусь не приходять сповіщення (завершення зарядки і т.д.). Галочки на сповіщення (Notifications) в додатку стоять, в налаштуваннях Android сповіщення для додатку дозволені. На двох телефонах не працює :(
  12. Адаптер купувався з рук в Німеччини, але зі слів попереднього власника новий і ні разу не використовувався. От хотілося якраз перевірити 🙂 За нагоди треба спробувати ще на ElectroUA. Інших немає поблизу. Схоже то не ABB, а efacec, на тій станції наприклад СCS роз'єм американського типу. Може там софт якийсь нестандартний... По фото як в німецькому відео:
  13. Пробував хтось на станціях ElectroUA через CHAdeMo адаптер заряджатися?
  14. Дякую за інформацію. Суперчарджер активний офіційно і теслою не вимикався. На зарядці ABB не вийшло через адаптер зарядити. Станція каже, що очікує відповіді від машини, а машина каже, що станція не має живлення (Charge station not powered). Схиляюся, що проблема з станцією, тут у відео на такій самій станції теж не вийшло.
  15. Якщо пробувати заряджати Model S через CHAdeMO адаптер і опція швидкої зарядки в машині не активна, чи буде машина про це повідмоляти? Взагалі, з заводу за замовчанням ця опція активна? Від чого це залежить (європа, америка....)?
×
×
  • Create New...