Jump to content

Funt

Experienced Tesladriver
  • Content Count

    192
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Funt last won the day on April 8 2021

Funt had the most liked content!

Community Reputation

34 Good

1 Follower

Personal Information

  • Car
    Model S

Recent Profile Visitors

1,047 profile views
  1. Може хтось підказати, чи сумісні хромовані і чорні камери? По каталогу для M3 коди камер (хром) 1125106-77-E, 1125107-77-E. Але бачу в продажу камери з кодами 1495865-01-A. Є якась відмінність між ними, можна одну на іншу замінити?
  2. Думаю фаркоп в першу чергу придуманий, щоб велосипеди возити. Але бачив в Європі і з причепами тесли 🙂
  3. В Type2 за протоколом цей опір визначає макс. струм, який витримає кабель. На різну "потужність" кабеля різні опори. Це не мало би впливати на CCS зарядку.
  4. Виявилися вони оригінальними зі стертим лого Тесла швидше за все....
  5. Хтось має досвід з китайськими фарами для Model 3?
  6. Наскільки я розумію у Performance версії стоїть правий передній амортизатор з кодом1044368-04-B, а в просто Long Range 1044368-00-F. Може хтось знає, які в них відмінності?
  7. Можливо комусь буде цікаво чи хтось має власний лайфхак, як заряджатися в Європі безкоштовно 🙂
  8. Крім Greenway i Orlen Charge поблизу українського кордону є мережі зарядок Go+EAuto і PGE. В кінці минулого року Go+EAuto і PGE були самими дешевими але і станції їхні наскільки розумію максимально 30-50 кВт дають. Зараз Orlen Charge опустив ціни і є самим дешевим + самим зручним варіантом (має зарядки прямо на автобані). Але з Orlen Charge велика проблема, що він дуже вибірковий до платіжних карток і не дає прив'язати велику кількість карток, як польських так і українських. Наприклад картка Приватбанку не прив'язується, а от з Монобанком кращі справи. В Польщі також є і безкоштовні швидкі зарядні станції (наприклад в мережі супермаркетів Kaufland). Але їх не багато.
  9. Можливо хтось в пошуках оригінальної європейської версії і зацікавиться таким варіантом Model S 75D. - перша реєстрація 03.2019 - офіційна гарантія на батарею і двигуни - пневмопідвіска - преміальний салон (алькантара, дерево), преміальна музика і т.д. - куплений FSD автопілот - офіційно переобладнана для зарядки на CCS (адаптер в комплекті) - суцільний панорамний дах - задня кришка з електроприводом - усі переваги європейки (3-и фазна зарядка, модем, радіо, порт Type 2, європейська оптика і дзеркала) - пробіг 105 т.км. Машина вдарена в правий бік, перед. Пошкодження не сильні, всі елементи безпеки неушкоджені (включаючи захист пішохода - піропатрони капота), жодної помилки на дисплеї. Салон у відмінному стані. Машина буде доставлена в Україну і відновлена найближчим часом і після цього продаватиметься. Орієнтовна ціна 53-55 тис. у.о. На відео її огляд у Швейцарії (02:28).
  10. Ось М3 на докатці, 350 євро коштує, для пересування машини по території СТО 🙂
  11. Funt

    Mennekes type 2

    Ну залежно від варіанту європейська Model S може і 16,5 кВт або й 22 кВт. Але крім перших версій Renault Zoe не знаю жодної машини, яка може з АС 43 кВт тягнути....
  12. Funt

    Mennekes type 2

    В Німеччині часто буває і на 43 кВт. Наприклад на безкоштовних Lidl/Kaufland/Aldi (не на всих). Перші зої на них відтягуються 🙂
  13. Так. EU-2021.8-12875 Наче поки що активний 🙂 Я так розумію, при в'їзді в Україну деактивується?
  14. Яка остання ситуація з європейською версією машини з купленим FSD (в німецькомовному варіанті "Volles Potenzial für autonomes Fahren")? Буде машина в Україні сама зупинятися на світлофорах і знаках STOP? Чи немає цієї можливості з європейськими картами в Україні? Купили Tesla Model S 75D 2019 року зі Швейцарії з FSD от думаю чи варто на таке розраховувати.
×
×
  • Create New...