
Funt
Members-
Content Count
139 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Funt last won the day on December 14 2020
Funt had the most liked content!
Community Reputation
24 GoodPersonal Information
-
Car
Model S
Recent Profile Visitors
347 profile views
-
Буває ще рамка переднього номера заважає 2-м центральним датчикам. Але тоді на екрані видно, що лише вони показують перешкоду.
-
Бита з USA в Україну. Б/в Model 3 зараз майже не втрачають в ціні в Європі, бо на них попит великий. З часом це зміниться. А пошкоджені європейські на виході (з урахуванням усіх супутніх витрат) не так, щоб аж дуже дорожчі за пошкоджені американські.
-
Вам потрібно оновити додаток, поставити останню версію.
-
Якщо бажаєте зекономити і купити биту/відновлену машину і при цьому не мати проблем в Європі, то мені здається у вашій ситуації є плюси. Шукайте в ЄС вдарену Європейську версію. Ідеальний варіант - поставити на себе на облік і завезти в Україну в режимі тимчасового ввезення на ремонт (мабуть буде проблематично через державний тех. огляд.), а після ремонту назад. Якщо з обліком не виходить, тоді в режимі тимчасового ввезення з внесенням застави на українській митниці або інші шляхи шукати.
-
Я би не сказав, що тут все так просто. Українобляхи в ЄС не толеруються, як євробляхи в Україні. Якщо у вас посвідка на проживання, то поїздите пару місяців, якщо пощастить рік, потім попадете на більш продвинутих поліцейських, викличуть митників і конфіскують авто до повного розмитнення. Принаймні приблизно така ситуація в Німеччині. Думаю в Польщі ця проблема мала би стояти ще гостріше. Навіть польських/румунських і інших ЄС заробітчан намагаються усіма доступними способами заставити ставити машини на місцевий облік, хоча це і складно виходить. А з укр. номерами все просто.
-
Як варіант, можна спробувати змінити керівника....
-
Не завжди 5%. Внесок в ПФ залежить від митної вартості автомобіля (принаймні при розмитненні на власника) і складає 3-5% від неї. Сертифікат так само залежить від автомобіля і регіону проходження сертифікації, я би сказав від 100$ (для європейського автомобіля). І МРЕВ ~30$. Ще страховку можна порахувати. Але порівняно з вартістю автомобіля всі ці цифри (крім ПФ) не роблять погоди.
-
На DC зарядках складний комунікаційний протокол між зарядним пристроєм і автомобілем. На форумі електроавтосам трохи інфи є. Тут, тут і трохи тут.
-
Для прикладу, Kaufland (в них особливо багато зарядок): Lidl:
-
Так. Я теж саме про ці безкоштовні зарядки від магазинів (на відео саме на таких заряджалися від Швейцарії до Польщі). Зокрема в південній Німеччині зараз зарядки є на дуже багатьох Lidl/Aldi навіть в маленьких містечках. Це видно на карті PlugShare або карті зарядок goingelectric.de. І як я вже писав, АС (Type 2) в основному 43 кВт, DC (CHAdeMo, CCS) - 50 кВт. 22 кВт переважно на ІКЕА (де вони з'явилися одні з перших і які і так завжди зайняті) або перші на алді. На Kaufland не бачив інших як 43 кВт АС і 50 кВт DC. На Lidl не так давно почали ставити, там теж не бачив нижче 43 кВт AC i 50 кВт DC.
-
Ось про подорож Швейцарія - Україна, де лише на таких зарядках заряджалися.
-
Чому 11? Хіба на старих АС зарядках ІКЕА. На Kaufland/Aldi/Lidl дуже активно мережа розвивається і на більшості 43 кВт АС і 50 кВт DC. З CHAdeMo перехідником тоді за годину можна залити більше половини батареї.
-
Там помилка на малюнку, перший пункт "лише тарифи БЕЗ помісячної плати". Найпростіше на PlugShare дивитися Kaufland/Lidl/Aldi і т.д. Де можна не паритися картками і додатками і заряджатися безкоштовно з нормальною швидкістю. Єдине, що більшість тих зарядок доступна поки магазини працюють.
-
На mobile.de теж вже досить багато є битих 🙂
-
Наче в майбутньому функція автопілоту буде доступна і за підпискою. Тобто можна буде і на обмежений час купувати.