Funt
Опытный Теславод-
Публикации
263 -
Зарегистрирован
-
Посещение
-
Дней в лидерах
12
Последний раз Funt выиграл 1 октября
Публикации Funt были самыми популярными!
Репутация
49 ХорошаяЛичная информация
-
Автомобиль
Model 3
Посетители профиля
3 259 просмотров профиля
-
Не обов'язково зліва, буває і з правого боку. Це швидше не брак, а невдала конструкція (в мене почав скрипіти правий бік на 90 т.км. пробігу). На новіших моделях (21-22) ставиться вже інший, алюмінієвий важіль де цього косяка вже немає. Замащувати краще, не пробиваючи пильник голкою. Якщо піддомкратити переднє колесо, то пильник можна приспустити, змастити і поставити назад як у відео.
-
Зараз вже існує велика кількість різних варіантів антихром накладок на молдинги (дах, двері). В порівнянні з плівкою виходить і бюджетно і простіше встановити і на мою думку довговічніше як плівка. Це якщо по молдингам, на ручки мабуть плівка все таки краще...
-
упс, не помітив, що мова про Model S
-
Ключ-карта не закрывает машину при прикладывании к стойке
Funt ответил в тему пользователя gdwn в Tesla Model 3
Software reinstall - встановить наново поточну прошивку. Раптом ключ відвалиться, хоча би зможете телефоном відкрити :))) -
Сам ремінь пересунути вийшло легко. Один болт, послабив, повернув трішки ремінь і прикрутив назад. В цілому все досить легко, найскладніше зняти елемент обшивки стелі. А саме витягти з нього пластиковий "шнурок" на якому він лишається висіти і витягти кінець цього елемента з чорного пластика. На жаль під час цієї процедури подерся чорний пластик :( І тепер добре видно проріз від ременя. Так що не впевнений, що стало краще :) Але тепер при користуванні ременем він взагалі не торкається пластика.
- 3 ответа
-
- 1
-
обновление прошивки При входе в Software, пишет что машина обновлена до последней версии на дату 6 Сентября.
Funt ответил в тему пользователя Slovoflud в Прошивка и софт
Якщо машина у своїй історії мала хоча би одного приватного власника, то ПДВ неможливо повернути, при купівлі у фіз. особи ПДВ не сплачується. ПДВ можливо повернути, якщо всі власники автомобіля були юр. особи. Принаймні у Німеччині. -
Зняти обшивку виявилося дуже легко. Найперше зняти обшивку даху (задня накладка, на фото поставив на місце її), далі ще коротка вертикальна накладка біля дверей і потім чорна накладка з отвором під ремінь. Зняв ще накладку біля сидіння (яка закриває високовольтні проводи), вона теж легко знімається, вже не пам'ятаю чи її треба знімати чи ні.
- 3 ответа
-
- 1
-
Фото.
-
Funt подписался на Неправильне положення заднього ременя безпеки
-
Маю проблемку, схоже, що задній лівий ремінь безпеки неправильно закріплений. Візуально він не по центру в отворі, а зсунутий ближче до середини машини. Через це постійно злітає кришечка отвору і на кришці вже видно протертість пластика в кутку через ремінь. Я так розумію потрібно зняти обшивку багажника, щоб перевірити чи він правильно стоїть? Чи може проблема в чомусь іншому?
-
Якщо активувати фізичну сім карту на європейці і з часом з'явиться бажання повернутися на eSim (наприклад Україна остаточно інтегрується в ЄС-роумінг і інтернет з рідною сімкою працюватиме і в Україні), то потрібно буде знову робити зворотну активація? Просто витягнути сімку буде недостатньо?
-
Ліва фара високо світить і нижче не опускається
Funt ответил в тему пользователя melvladimir в Tesla Model 3
Рестайлові фари - це глобальна версія для всіх ринків. Але процедура регулювання універсальна. На початку налаштування фари стають на рівень нахилу 0%, тобто світять просто вперед. Налаштовуєте згідно інструкції по горизонталі і вертикалі. Після закінчення налаштування, фари стають в положення відповідно до регіону машини. Для Європи це нахил в -1,0%. Тобто якщо ви стоїте на відстані 5м до стіни, фари опускаються на 5 см. Ліва і права фара мають бути на одному рівні, ліва не має бути вища за праву. На сайті тесла є інструкція і є англомовні відео про налаштування. Недавно сам з тим розбирався і налаштовував, постараюся викласти відео. Якщо в обліковому запису у вас показує ще дійсну гарантію, то думаю поміняли би без проблем по гарантії. -
А телефоном нормально відкривається?
-
Расшифровка отчета по потреблению энергии тесла
Funt ответил в тему пользователя arkizner@gmail.com в Tesla Model 3
В мене таке дуже часто, через день-два. Правда не "клинить", а просто під час простою 2-3% відсотки або додаються або зникають. Наприклад увечері маю 82%, на ранок 80%, після короткої поїздки 76%. Потім машина день стоїть і увечері вже 78%. Правда частіше % просто зникають і рідше додаються 🙂 Було також якось зарядився до 95%, проїхав до 90%, зупинився не на довго, коли сів далі їхати було вже 92%... Взаємозв'язок з температурою повітря не спостерігаю 😞 Якщо він і є, то чомусь іноді машина реагує на зміну температури іноді ні. В розділі "енергія" потім ці стрибки дуже добре видно на графіку.- 41 ответ
-
- батарея тесла
- расход
-
(и ещё 1)
Теги:
-
Нужно ли прошивать фары на Tesla model 3 2022?
Funt ответил в тему пользователя DavidDevochkin в Tesla Model 3
Наскільки пам'ятаю, фари можна через Service Menu прошити, зробивши Software Reinstall. Або, якщо вони працюють і не дуже турбують (лише видається повідомлення, що прошивка фар несумісна), то і з встановленням наступної прошивки прошиються і фари. -
В мене один поміняли з LR на Performence, різниці не помітив 🙂 На прикладі М3, перед (MY подібно): 1044363-04-B - DAMPER ASSY, FRONT-LEFT, COIL PDM E3 (PDM - я так розумію Performance Dual Motor) 1044363-00-G - DAMPER ASSY, FRONT-LEFT, COIL DUAL MOTOR E3 (а це просто Dual Motor) А на зад бачу поділ на PDM i DM лише для MY, а для M3 немає ....