Jump to content

Funt

Members
  • Content Count

    172
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Funt last won the day on April 8

Funt had the most liked content!

Community Reputation

31 Excellent

1 Follower

Personal Information

  • Car
    Model S

Recent Profile Visitors

478 profile views
  1. Можете пояснити цей пункт? Знаю американський аукціон "Манхейм", де продають "не биті" автомобілі. Але не чув, що там продають європейців. Знаю німецьке місто "Маннхайм". Але не чув, що там є автомобільний аукціон. Чи маються на увазі європейські аукціони?
  2. Мусять але залежить від країни ЄС 🙂 Якщо немає сертифіката європейського походження автомобіля EUR.1 (все, що має переважно деталі виготовлені в ЄС), то мито 10% + ПДВ залежить від країни ЄС, для Німеччини 19%, для Польщі 23% (по ЄС від 17 до 27%). На деякі європейські моделі автомобілів так само застосовується мито 10%.
  3. Так, щоб повернути ПДВ машина за своє життя має перебувати у власності лише юр. лиця і ні разу у власності приватної особи. Мабуть в різних країнах представництва тесли мають свої правила з цього приводу. Наскільки я зрозумів з телефонної розмови з Гамбургом, то їм не потрібен посередник і вони як юр. лице напряму можуть продати автомобіль на експорт і повернути ПДВ після експорту. Але до найдрібніших деталей не розпитував.
  4. З машинами трішки по іншому. На кордоні вам ніхто податок не повертає і повернення податку зазвичай проводиться без посередників, тобто лише між продавцем і покупцем. І на лафеті машину везти не потрібно, щоб повернути податок. Можна і своїм ходом. Зимою я дзвонив на теслу в Гамбург і цікавився чи можна купити нову європейську теслу в порту без розмитнення в ЄС. Якщо ви купуєте машину в Європі, то вона вже розмитнена на внутрішньоєвропейський ринок, тобто наприклад Німеччина отримала в казну 10% вартості автомобіля. А при його подальшому продажу покупець платить ще 19% ПДВ (Німеччина). При експорті такої машини в Україну ви повернете собі лише 19% ПДВ, але сплачене мито ні. Тому в разі нового автомобіля ідеальним був би варіант купити машину ще до її розмитнення на ринок призначення. Тобто перехопити машину до моменту імпорту в ЄС і переоформити імпорт в Україну. Але я так розумію на даний момент це не можливо, бо компанія-експортер на пряму не продасть вам автомобіль...глибше не розбирався. Але в Тесла-Гамбург мені сказали, що вони можуть продати нову машину на експорт (також наводили приклад купівлі в Голландії). По експорту все працює так само, як і з будь яким іншим автомобілем. На прикладі Німеччини і перегону своїм ходом: 1) Купуєте автомобіль, домовляєтеся з продавцем про замитнення і про спосіб повернення ПДВ. Платите повну вартість автомобіля включаючи ПДВ. 2) Отримуєте червоні німецькі експортні номери 3) Оформлюєте митне декларування (оформлює або напряму продавець або через брокера). Отримуєте MRN номер. 4) Їдете своїм ходом на митницю і відкриваєте експорт. 5) На виїзді з ЄС (найчастіше Польща), закриваєте експорт. По MRN номеру через інтернет бачите, ще експорт успішно закритий. 6) Залежно як домовилися з продавцем отримуєте ПДВ на рахунок в банку країни ЄС або готівкою. Звісно можна і на лафеті везти, процедура така сама.
  5. До такого контроллера можна підключити лише в межах сигналу WiFi, там не передбачений доступ через інтернет? Чи можна і дистанційно керувати?
  6. Точно незнаю цін, мабуть трішки дорожче як теслівська зарядка, а може і так само. З брендів OpenEVSE популярні, на olx пропонують зібрані з компонентів. Але є і простіші/дешевші аналоги. Хм, WiFi контроллери такі дешеві? Колись дивився ціни на контактори, то лише на них починалися приблизно від 500 грн. (правда на 3 фази). Якщо прості WiFi контроллери настільки дешеві, то думаю можна найпростіший варіант зарядки (без статистики і повноцінного керування по WiFi) розширити таким контроллером для керування вже наявним контактором зарядки.
  7. Якщо бюджет дозволяє, то для цього вже є готові рішення. Можна просто встановити зарядку з дистанційним керуванням, типу OpenEVSE.
  8. Наскільки я розумію, виробником не передбачалася потреба заміни картки. Доступ до інтернету безкоштовний з оригінальною карткою в країнах, куди тесла постачається офіційно. Немає потреби міняти тарифи і т.д. Не впевнений чи це реалізовано в Tesla але логічним було би використання національного роумінгу, тоді і потреба зміни оператора відпадає (наприклад в Nissan Leaf міжнародний роумінг також покривається договором на вбудовану сімку). На німецькому форумі правда бачив повідомлення, що люди міняли модем і картку. Цікаво також кому юридично оригінальна сім картка належить. Можливо вона надається власнику на правах оренди а не передається у власність. І тесла керує нею на свій розсуд (змінює операторів, шукає вигідніші умови надання доступу до інтернет). Якщо так, то і не бажано, щоб власник машини до неї ліз 🙂
  9. Заміна батарейок зазвичай не передбачена. Замінити батарейку можна лише колгоспними методами, "розколупати датчик". Розрахунок виробників - заміна дачтика в цілому. Ось одне з відео про заміну батарейки:)
  10. На такому товариш зібрав зарядку, самий бюджетний варіант. Ще є OpenEVSE з великим набором компонентів, SimpleEVSE і всякі дуже бюджетні варіанти. Протокол для Type2 простий і багато разів обговорювався наприклад на електроавтосам.
  11. В продажу є готові контроллери для цього, на базі яких можна зробити зарядку (потрібен ще контактор і автомат). Або на профільних форумах (наприклад електроавтосам) є обговорення комунікаційних протоколів і прошивки до контроллерів, тоді можна і контроллер свій зробити. Або можна просто купити шнурок, про який ви писали вище і використовувати його з оригінальною зарядкою (потрібна версія, що підтримує 3 фази).
  12. Там є лінки, за якими обговорюються протоколи і схеми DC зарядок. Ну на форумі вже багато обговорень різних перехідників. Є протоколи/роз'єми AC зарядок (в Україні найпоширеніші J1772, Type2), є швидкі DC зарядки (найпоширеніші CHAdeMO, CCS американський чи європейський). Думаю найуніверсальніший спосіб запастися перехідником на J1772 (для епізодичних AC зарядок або, якщо маєте домашню зарядку з J1772 роз'ємом) і перехідником CHAdeMO (для дальніх поїздок).
  13. Так, найскладніше вибрати серед тонни варіантів. Перше, що попалося на очі: такий, чи такий (незнаю, чи є в них теслівські роз'єми).
  14. Оригінальну чи сторонню зарядку, сумісну з теслою 🙂 Не потрібно, потрібен перехідник, не обов'язково 1772. Не може. Він лише для зарядки CHAdeMo. Для виготовлення своєї зарядки (потрібен ще контроллер, автомати, контактор і т.д.), виготовлення подовжувача (не логічно за такі гроші, потрібен ще зворотній роз'єм) або інших DIY проектів 🙂 Напряму в електромережу його не можна підключати.
  15. Хм, чесно кажучи не знаю, як в теслі організовано креування склопідйомниками, але думаю як і в інших виробників. Думаю, якщо склопідйомник робочий, то потрібно від'єднати клему на двигуні склопідйомника і подати безпосередньо на двигун 12В, змінюючи полярність, якщо скло рухається не в той бік. Якщо не рухається, може бути, що джерело живлення занадто слабке.
×
×
  • Create New...