Jump to content
Sign in to follow this  
vladstav

Nissan Leaf

Recommended Posts

Самый популярный электромобиль в Украине. Если вы владелец, то можете оставить краткий опыт и свои замечания по автомобилю

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Эксплуатирую Leaf 2013 года почти год....для не большого города хороший и очень экономичный автомобиль...замечаний пока нет....В дальнейшем рассматриваю три варианта....первый, увеличить ВВБ до 50-60квт...второй, кутить Bolt  и третий купить Tesla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

У мене Ліф вже 4 роки. Як на роботу та по місту то машинка не погана. Коли брав показувала 155 км пробігу на повному заряді, зараз залишилося 100 км. Не подобається що батареї роблять без охолодження-нагріву. За весь час лише одна велика поломка, це тени опалення. Заміна обійшлась десь 500$. А так, за весь період лише раза 3 роботи по ходовій.

На заміну дивився Болт або Теслу 3. Зупинився на Теслі. Чекаю неділі через 3 в Одесі.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Є LEAF уже більше 4х років. Був придбаний як друге авто в сім'ї. Возити зад на роботу/з роботи/магазин/дача - саме воно. Автомобіль простий, дуже економний, але для Києва запасу ходу трохи замало. Тому рік тому поставив додаткову батарею від Chevy Volt. Після того авто із ДВС практично перестав використовуватися і внаслідок довгих простоїв почав просити багато коштів, тому був проданий.

Так як основний недолік мого LEAF на тепер - це невеликі розміри, то з'явилася Tesla MS. Ніссанчика виставив на продаж, але чи тому, що не дуже хочеться продавати, чи ще чомусь - але успіхів із продажем мало (люди багато цікавляться, але потім ідуть і купують переробленого в Грузії японця із усаженою батареєю). Тому LEAF мабуть залишиться: поставлю фаркоп ))) для перевозок чогось габаритного (причіп є) і буде син через рік їздити (стукне 18 років). 

ПС: за 4 роки LEAF проїхав майже 80ткм. Крім невеликих питань із ходовою (1 шарова, 1 раз опорні підшипники і ступичні підшипники здається уже всі мінялися) був поміняний 12в акумулятор. Більше ніяких питань (3*тьху!) немає. СОХ батареї із 94% на момент придбання упав до 84% на момент встановлення додаткової батареї - мінус 1 палка на показометрі. Зараз при продажі вліз туди - 90,5% СОХ, більше не дивлюся )). 1ї зарядки зараз вистачає на 200км пробігу точно, ні в чому собі не відмовляючи (раз навіть 250 проїжджав, але то був економ-режим...) Взимку - 150-180км.

Найголовніше, до чого привела їзда на Nissan LEAF, - це розуміння того, що авто із ДВС у мене у володінні не буде точно!...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...