Jump to content

Fargus

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Авто ремонтувалося попереднім власником. Звичайно ж, там хрест на пузі малюють, що із сертифікатами "нічого такого" не робили. Замінити сертифікат, а існуючий анулювати можливо? ПС: ... Я так думаю, що тільки у офіціалів можливо це зробити... ППС: Авто придбано на Манхеймі, тобто ніяким чином не списано... Там все ок має бути, але ремонтували Tegra, могли використати для іншого авто....
  2. Вчора добавили моє авто в Tesla account, автомобіль з'явився в Tesla App - ніби все ок, погрався трохи. Сьогодні зранку із подивом виявив, що в Tesla App з'явився ще один автомобіль, до якого, судячи з усього, є доступ т. я. показується місцезнаходження, стан і все інше. VIN іншого авто відображається той самий, але всі інші параметри свої... Двійник? Що робити? Звертатися в tesla support?
  3. Є LEAF уже більше 4х років. Був придбаний як друге авто в сім'ї. Возити зад на роботу/з роботи/магазин/дача - саме воно. Автомобіль простий, дуже економний, але для Києва запасу ходу трохи замало. Тому рік тому поставив додаткову батарею від Chevy Volt. Після того авто із ДВС практично перестав використовуватися і внаслідок довгих простоїв почав просити багато коштів, тому був проданий. Так як основний недолік мого LEAF на тепер - це невеликі розміри, то з'явилася Tesla MS. Ніссанчика виставив на продаж, але чи тому, що не дуже хочеться продавати, чи ще чомусь - але успіхів із продажем мало (люди багато цікавляться, але потім ідуть і купують переробленого в Грузії японця із усаженою батареєю). Тому LEAF мабуть залишиться: поставлю фаркоп ))) для перевозок чогось габаритного (причіп є) і буде син через рік їздити (стукне 18 років). ПС: за 4 роки LEAF проїхав майже 80ткм. Крім невеликих питань із ходовою (1 шарова, 1 раз опорні підшипники і ступичні підшипники здається уже всі мінялися) був поміняний 12в акумулятор. Більше ніяких питань (3*тьху!) немає. СОХ батареї із 94% на момент придбання упав до 84% на момент встановлення додаткової батареї - мінус 1 палка на показометрі. Зараз при продажі вліз туди - 90,5% СОХ, більше не дивлюся )). 1ї зарядки зараз вистачає на 200км пробігу точно, ні в чому собі не відмовляючи (раз навіть 250 проїжджав, але то був економ-режим...) Взимку - 150-180км. Найголовніше, до чого привела їзда на Nissan LEAF, - це розуміння того, що авто із ДВС у мене у володінні не буде точно!...
×
×
  • Create New...