Jump to content

Fargus

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fargus

    Nissan Leaf

    В Україні цього літа стартують офіційні продажі електромобіля Nissan Leaf Компанія «Ніссан Мотор Україна» повідомляє про офіційний старт продажів цього літа Nissan Leaf, одного з найпопулярніших електромобілів у світі. Оснащений передовими технологіями Nissan, оновлений Leaf вразить українських покупців та прихильників електромобілів і підніме планку на ринку електромобілів на новий рівень. Поєднуючи електричний двигун з нульовим рівнем викидів шкідливих речовин, оновлений Nissan Leaf – яскравий представник концепції «Nissan Intelligent Mobility» - пропонує нові якісні враження від водіння. З технологіями «Nissan Intelligent Mobility» клієнти Nissan відчуватимуть себе впевненіше за кермом і зможуть краще відчувати ситуацію навколо автомобіля. Чудовий інтер'єр не залишить нікого байдужим і даруватиме ще більше комфорту. Представивши Nissan Leaf - перший в світі масовий електромобіль - Nissan став піонером даного сегмента ринку. Сьогодні Nissan Leaf є одним із світових бестселерів серед електромобілів, з більш ніж 500 000 проданими автомобілями. Залишайтесь з нами та слідкуйте за новинами щодо комплектацій, цін та часу презентації Nissan Leaf в Україні.
  2. Прилетіла нова прошивка 2020.48.37.1 сьогодні на мою МС. Як відомо, там зникла піктограма "Т" вверху екрана. Раніше в діагностичне меню заходив затискаючи на 3-5 с оцю піктограмку "Т" і далі вводив пароль. А як тепер це зробити? Чи уже ніяк?
  3. Оригінал коштує, якщо не помиляюсь, доларів 400? Неоригінал, аналог коштуватиме біля 100 доларів. Неоригінала вистачить років на 2, оригінала - на 3-5 років. Якщо хочете неоригінал, то шукайте AGM-акумулятор на 33Аг, 12В. Такі акуми зазвичай використовуються в безперебійниках. Додатково треба буде придбати болти на клеми (рідні не підійшли). П. С. Собі придбав неоригінал BB Battery BP 33-12 (там цих китайських брендів багато, кожен продаван хвалить те, що продає сам, тому хто дає гарантію, то там і беріть) П. П. С. Дали 12 міс. гарантії.
  4. Сім-пара - додаткова сімка до існуючої. Уміє тільки в інтернет і, здається, смс, але не факт. Голосового зв'язку та інших пасочок не уміє. Рахунок, баланс один і той же, що на основній сім-карті. Із київстаром та ж сама байда. І не тільки західніше коли від'їжджаєш, а, практично, будь-куди. Офтоп: щось мої київстаровські сімки почали неочікуванно дохнути: сім-пара в попередньому авто 2 роки служила в модемі норм, а в теслі здохла через місяць. Вчора і основна сімка здохла... Заміна в принципі питання поки вирішує. Номер на контракті якщо що...
  5. В Україні все буде глючити. Використовував і київстар і водафон. Десь у одного краще, а десь у іншого... У нас немає ні у одного оператора більш-менш рівного покриття. Принципової різниці не відчув. Зараз від київстара сім-пара стоїть - просто зручніше користуватися, не болить голова із приводу поповнення рахунку. За кордон не їздив на Теслі, але думаю, що також пох що. Потрібно дивитися що по грошам вигідніше в роумінгу. ПС: Якщо ще не зроблено, то рекомендую зробити виносний слот для сім-карти і міняйте сімку без проблем коли захочете))
  6. У Вас явно є ознаки помираючої Тегри. Там можлива безліч незрозумілих глюків. Я б почав із Тегри. Проблеми із датчиками можуть самі усунутись (якщо ні, то тоді простіше буде локалізувати).
  7. Тегру не міняють, а перепаюють мікросхеми пам'яті (флешку). Якщо вирішили перепаювати флешку (це в декілька разів дешевше і робиться на місці протягом одного дня; у мене це зайняло на одному із сервісів біля 4 годин), то затягувати із цим не потрібно, т. я. для збереження сертифікатів і іншої корисної інформації потрібно щоб була можливість прочитати все це із неробочої/умовно робочої/глючної пам' яті. У випадку повної смерті що-небудь прочитати звідти може бути неможливим і тоді у будь-якому випадку потрібно буде здаватися офіціалам.
  8. Я теж на ліфі майже 5 років проїздив. Мене влаштовує все, крім розмірів (часто коли всім сімейством, то не поміщаємось...). Ліф і зараз залишився як жоповозка по місту: мені на ньому комфортніше по міським тиснявам, ніж на Теслі МС. Тому потрібно ще на розміри дивитися: Болт і М3 замалі, десь той самий Ліф по розмірам. Якщо критично потрібен більший запас ходу, то на Ліфі його можна більш-менш бюджетно збільшити раза в 2...(у мене на ліфі 2 батареї, але зараз доступні кращі рішення).
  9. Тоді точно ксенон. У мене із подібними симптомами лампочка приїхала: Те, що фари гаснуть обидві, можна допустити, що обидві лампи приїхали. Якщо колір світла став розувато-червонуватий, то точно лампи. Проблеми можуть бути ще у блоках розпалювання, але то рідко...
  10. Купив на зиму резину Run Flat (сусід БМВ-іст заядлий порадив D))
  11. Фари ксенон? Чи ЛЕД?
  12. Несподівано помітив, що девайс самовідремонтувався, тобто почав справно реагувати на натискання кнопки. Тому добавлю, що ліхтарик скоріше світиться, ніж світить, але при необхідності на темній сходовій клітині допоможе не гримнути кудись. Спостерігаємо далі...
  13. Придбав такий повербанк. Дозвольте невеликий відгук і побажання: - вага 260г (для порівняння наведу дані по наявному Сяомі 10000 - 245г), зважував на кухонних вагах; - розміри 120х80х25 мм (Сяомі 150х75х15 мм); - реальна ємність десь відповідає заявленій: вистачає на 2 майже повні зарядки смарта із батареєю 4000мАh (Сяомі другу зарядку витягує на 40-45%); - дизайн на любителя, хотів світлий; - є двосторонній порт typeС , в моєму випадку достатньо 1го шнурка; - швидкість зарядки десь така ж як від сяомі (заявляють 2А, 5В). Трохи негативу: - відсутня будь-яка документація; - незрозуміла гарантія; - в перший же вечір девайс перестав реагувати на натискання на кнопку збоку. Тому оцінити ліхтарик не можу, дисплейчик відпрацьовує справно, коли підключаю навантаження або ставлю на зарядку. Надіюсь, що мені просто із екземпляром не повезло (.
  14. Якщо ключ в кишені і нічого не відмикається, то в місті не є великою проблемою придбати і замінити елемент живлення в ключі. Це так - ще один варіант вийти з положення. Гірше, коли здохла батарейка в ключі і при цьому ключ залишився в авто (випав з кишені штанів, або просто забули і т. п.). Машина тоді без проблем замикається із ключем всередині... В мене особисто не було, але такі випадки відомі. Будьте обачні!
  15. Потрібна діагностика, але спробуйте для початку іншу SIM - карту (у мене SIM-пара від Київстар якось "приїхала", заміна вирішила питання).
×
×
  • Create New...