Перейти к публикации
vladstav

Nissan Leaf

Рекомендованные сообщения

Самый популярный электромобиль в Украине. Если вы владелец, то можете оставить краткий опыт и свои замечания по автомобилю

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Эксплуатирую Leaf 2013 года почти год....для не большого города хороший и очень экономичный автомобиль...замечаний пока нет....В дальнейшем рассматриваю три варианта....первый, увеличить ВВБ до 50-60квт...второй, кутить Bolt  и третий купить Tesla...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

У мене Ліф вже 4 роки. Як на роботу та по місту то машинка не погана. Коли брав показувала 155 км пробігу на повному заряді, зараз залишилося 100 км. Не подобається що батареї роблять без охолодження-нагріву. За весь час лише одна велика поломка, це тени опалення. Заміна обійшлась десь 500$. А так, за весь період лише раза 3 роботи по ходовій.

На заміну дивився Болт або Теслу 3. Зупинився на Теслі. Чекаю неділі через 3 в Одесі.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Є LEAF уже більше 4х років. Був придбаний як друге авто в сім'ї. Возити зад на роботу/з роботи/магазин/дача - саме воно. Автомобіль простий, дуже економний, але для Києва запасу ходу трохи замало. Тому рік тому поставив додаткову батарею від Chevy Volt. Після того авто із ДВС практично перестав використовуватися і внаслідок довгих простоїв почав просити багато коштів, тому був проданий.

Так як основний недолік мого LEAF на тепер - це невеликі розміри, то з'явилася Tesla MS. Ніссанчика виставив на продаж, але чи тому, що не дуже хочеться продавати, чи ще чомусь - але успіхів із продажем мало (люди багато цікавляться, але потім ідуть і купують переробленого в Грузії японця із усаженою батареєю). Тому LEAF мабуть залишиться: поставлю фаркоп ))) для перевозок чогось габаритного (причіп є) і буде син через рік їздити (стукне 18 років). 

ПС: за 4 роки LEAF проїхав майже 80ткм. Крім невеликих питань із ходовою (1 шарова, 1 раз опорні підшипники і ступичні підшипники здається уже всі мінялися) був поміняний 12в акумулятор. Більше ніяких питань (3*тьху!) немає. СОХ батареї із 94% на момент придбання упав до 84% на момент встановлення додаткової батареї - мінус 1 палка на показометрі. Зараз при продажі вліз туди - 90,5% СОХ, більше не дивлюся )). 1ї зарядки зараз вистачає на 200км пробігу точно, ні в чому собі не відмовляючи (раз навіть 250 проїжджав, але то був економ-режим...) Взимку - 150-180км.

Найголовніше, до чого привела їзда на Nissan LEAF, - це розуміння того, що авто із ДВС у мене у володінні не буде точно!...

  • Like 2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

есть Nissan Leaf SL 15г.  скажу одно - для города лучше машины нет, кому не важны понты, можно смело брать. 

отлично чувствуются габариты машины,  4 взрослых и 2 детей - вполне нормально можно доехать на дачу,  на удивление вместительный багажник,

можно заряжать даже от совдеповской розетки )

год назад вылезло сообщение что низкий заряд на 12В аккуме, но оказалось что был слабо зажат и окислился контакт.

зарядка в основном в гараже, иногда по трассе Chademo на 20-30 мин, чтобы хватило вернуться домой..

 

 

leaf.jpeg

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Всем привет .

Я из Бишкека, с 2008 года активно ушёл в тему  гибридов , с тех пор и занимаюсь ими , их ремонтом, до 2015го много ввозил из США битья, делал и продавал, сейчас только чиню,  с 2013го года и до сих пор владею Вольтом, с 15го года владел двумя Лифами 13 и 14 гв, в техническом плане минусов у Лифов не нашёл, ну разве что комфорт, сиденье не удобное , батарея мешает ногам :) , а так  шикарный городской мобиль, с фактически бесплатной возможностью эксплуатации , у нас ЭЭ 1 цент за киловат , дешевле нет нигде в мире. Если вам 120-150км в день за глаза , то это супер вариант , ремонтов не требует , надёжен как автомат калашникова , динамика пуля , зимой сел и поехал, печка греется МОМЕНТАЛЬНО !!  , ЗЧ на него море , я привозил с Дальнего Востока, там их просто тьма разбирается и цена очень привлекательные. Вообщем очень доволен им был, но надо идти дальше ,Лифы проданы ,  я в поиске , и пока на Вольте :) .

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В Україні цього літа стартують офіційні продажі електромобіля Nissan Leaf

 

Компанія «Ніссан Мотор Україна» повідомляє про офіційний старт продажів цього літа Nissan Leaf, одного з найпопулярніших електромобілів у світі.

Оснащений передовими технологіями Nissan, оновлений Leaf вразить українських покупців та прихильників електромобілів і підніме планку на ринку електромобілів на новий рівень.

Поєднуючи електричний двигун з нульовим рівнем викидів шкідливих речовин, оновлений Nissan Leaf – яскравий представник концепції «Nissan Intelligent Mobility» - пропонує нові якісні враження від водіння. З технологіями «Nissan Intelligent Mobility» клієнти Nissan відчуватимуть себе впевненіше за кермом і зможуть краще відчувати ситуацію навколо автомобіля. Чудовий інтер'єр не залишить нікого байдужим і даруватиме ще більше комфорту.

Представивши Nissan Leaf - перший в світі масовий електромобіль - Nissan став піонером даного сегмента ринку. Сьогодні Nissan Leaf є одним із світових бестселерів серед електромобілів, з більш ніж 500 000 проданими автомобілями.

Залишайтесь з нами та слідкуйте за новинами щодо комплектацій, цін та часу презентації Nissan Leaf в Україні. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Кто-то ремонтировал Nissan Leaf на СТО CheckAutoService. Интересуют отзывы.

Они вроде только Тесла ремонтируют.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 часа назад, Vitaliy1991 сказал:

Кто-то ремонтировал Nissan Leaf на СТО CheckAutoService

Очень слабенький крауд, хоть бы для приличия сделали пару информативных постов, что ли, а так - два с минусом.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 часа назад, uniteddare сказал:

хоть бы для приличия сделали пару информативных постов, что ли, а так - два с минусом.

Он еще и очень наглый. Я при модерации удалял ссылки, так как сразу прямо видел что это "скрытая" реклама. Но он знает как редактировать посты. Так что уже улетел в бан, как особо опасный))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Оживляємо тему. Адмін купив собі Nissan Leaf 2013 року з Норвегії, під перепаковку весною на 40 кВт*год, буде робоча машина у сім'ї.

Зараз батарея 8/12 палок (64% SOH), є вебасто, запас ходу станом на зараз, коли зима -5° .... 0°С - близько 80 км від 100% до 0% має проїжджати. Але мені потрібно тільки 55-60 км в день, тому перед виїздом з роботи зарядка до 100%, зранку на роботу повертаюсь з 25-30%. З весни треба покидати дизельну "запаску", тому пробіги по п'ятницям та неділям зростуть мінімум до 150 км за день. Після Tesla звісно авто абсолютно не вражає своїми фішками, але до власної Tesla Model 3 молодому студенту авіаінженеру ще треба дійти, все з часом буде

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 часов назад, vladstav сказал:

 (64% SOH), є вебасто, запас ходу станом на зараз, коли зима -5° .... 0°С - близько 80 км від 100% до 0% має проїжджати. Але мені потрібно тільки 55-60 км в день, тому перед виїздом з роботи зарядка до 100%, зранку на роботу повертаюсь з 25-30%. З весни треба покидати дизельну "запаску", тому пробіги по п'ятницям та неділям зростуть мінімум до 150 км за день.

А нащо дизель якщо буде перепаковка? Тих 40 квт йому навіть взимку на 200 має легко вистачати.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, uniteddare сказал:

А нащо дизель якщо буде перепаковка? Тих 40 квт йому навіть взимку на 200 має легко вистачати.

Треба ще пережити цю зиму, на щастя вебасто вже просто був. Дизельний же автомобіль не мій, просто під моїм наглядом на час війни. Але саме через наявність цього дизеля (SsangYong Korando AWD) зміг нарешті попрощатись з бензиновою Ford Fiesta та пересісти на електромобіль. А після перепаковки батареї Leaf зможу менше користуватися Korando. 

Поки що на Теслах я проїхав декілька тисяч кілометрів, на Ліфі за тиждень 300 км. До кінця цього року більше досвіду буде саме з Tesla)) 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 часов назад, vladstav сказал:

Треба ще пережити цю зиму, на щастя вебасто вже просто був. Дизельний же автомобіль не мій, просто під моїм наглядом на час війни. Але саме через наявність цього дизеля (SsangYong Korando AWD) зміг нарешті попрощатись з бензиновою Ford Fiesta та пересісти на електромобіль. 

А, не правильно зрозумів, я думав мова про якісь кустарні рішення накшталт вебасти. А тесла тут звідки зʼявиться? 🙂 

Взагалі, мені ліф дуже сподобався, але в мене був оновлений вже, також на 40 квт. Нажаль, купили його прям перед війною на новий рік, і довго покататися не зуміли, бо його не стало. Але авто прям дуже-дуже сподобалося, воно класне, універсальне, і не обманює майже по прогнозу ходу. Ідеальне по ціна-якість для міста і для сімʼї. Єдине слабке місце - це неможливість дальніх подорожей. Якщо б не це, я б собі зараз взяв ліфа на 60 квт і його б вистачало на все.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...