Історія придбання і ремонту Tesla Model X P90D. Надіюсь мій пост допоможе людям зекономити купу нервів і грошей. Але всі люди різні, хтось не буде займатись ремонтом, бо їм простіше купити готове авто, хтось віддасть авто на СТО і не буде заморочуватись з ремонтом. Цей пост для людей, які роблять авто для себе і самі хочуть, як мінімум, контролювати процес ремонту.
Правило перше - при покупці авто впевніться що в авто як мінімум є батарея. При найменших сумнівах - відмовтесь від покупки. Ми писали менеджеру аукціону уже після покупки, але нам він відповів і прислав фото, де було видно що батарея є.
Правило друге - хоча б орієнтовно оцініть вартість ремонту авто до його покупки. Зайдіть в avtoria, подивіться ціну продажу аналогічного авто, подивіться по чім була придбана і т.п. В exel зробіть орієнтовний бюджет для розуміння чи є сенс купувати і ремонтувати авто, чи можливо простіше купити його тут. Я нарахував що авто під ключ стане 37...39тисяч USD. По факту стало десь в 39,5тисяч USD і це навіть без зимової гуми.
Правило третє - знайдіть толкового, перевіреного електрика по Tesla. Не ведіться на низькі ціни. Ціни мають бути +/- ринкові в усіх. Я на цьому погорів.
Правило четверте - шукайте запчастини самі, розібратися по кодах запчастин Вам допоможе сайт TSK де є деталювання з кодами запчастин. Це Вам допоможе зекономити мінімум 40% коштів на запчастинах. Але часу витратите чимало.
Правило п'яте - якщо є можливість - робіть більшість робіт по авто самі. Я сам відновлював проводку бампера, передньої панелі, повністю відновлював проводку підкапотки. Сам збирав ходову, салон міняв безпеку.
А тепер історія ремонту.
Це перша моя Tesla з США. Була придбана за 18000USD. Прибула в Україну рівно через два місяці. Стала в 24000USD розмитнена в Броварах.
В першу чергу вирішили поставити авто на колеса. Ще до прибуття авто було придбано (підрамник, лонжерони, підсилювач бамперу, пакет радіаторів, капот, бампер, крило - більшість купував в TSK). Оскільки я сам збираю/розбираю всі свої авто (крім малярки та зварювальних робіт) то вирішив робити поруч з місцем проживання, щоб кожного дня можна було крутити авто. Друга причина - порекомендували крутого "електрика" по Tesla-х. З електриком окрема тема, я додатково попав на гроші, бо як виявилось електрик Model X ніколи до цього не робив, і запоров мені блок MCU та і інші проблеми приніс.
На СТО мені замінили лонжерони, виставили їх. Я почав збирати авто - поставив підрамник, ходову, пакет радіаторів, крила, капот. Коли проводили заміну лонжеронів я паралельно розбирав салон і відновлював безпеку. Відновлення безпеки обійшлось близько 1500USD. Заміна лонжеронів - 1750USD. Після того як авто стало на колеса - виставив капот і крила по зазорах. Знайшов толкового електрика який підв'язав два ключі, стер помилки в SRS, зняв краш пневми і авто поїхало. Також прокачали систему охолодження і виявили що хітер ВВБ пробитий. Послуги електрика - 1300USD.
Сертифікати були діючі. Авто оновлялось без проблем.
Сертифікували авто, поставили на облік і застрахували - 190USD. Після цього пофарбували (капот, крило, бампер, дві стійки, локальна покраска задньої ляди) і відполірували - 700USD. Зарядка J1772 на 32A + перехідник J1772 на Tesla type USA - 250USD.
Роботи ще не закінчені, але авто вже їздить.
Всього:
Авто - 24000USD
Запчастини - 8800USD
Роботи по ремонту - 6300USD
Чи задоволений я автомобілем? Скажу так - очікував мабуть чогось більшого від Tesla Model X, але в цілому це дійсно автомобіль майбутнього. Для нас з дружиною це авто занадто масивне і навіть в гараж не влазить толком. Тому, з часом будемо його продавати, а собі придивимось щось на кшталт Tesla Model 3.
P.S. Якщо будуть цікаві пропозиції на обмін - пропонуйте)))