Оживляємо тему. Адмін купив собі Nissan Leaf 2013 року з Норвегії, під перепаковку весною на 40 кВт*год, буде робоча машина у сім'ї.
Зараз батарея 8/12 палок (64% SOH), є вебасто, запас ходу станом на зараз, коли зима -5° .... 0°С - близько 80 км від 100% до 0% має проїжджати. Але мені потрібно тільки 55-60 км в день, тому перед виїздом з роботи зарядка до 100%, зранку на роботу повертаюсь з 25-30%. З весни треба покидати дизельну "запаску", тому пробіги по п'ятницям та неділям зростуть мінімум до 150 км за день. Після Tesla звісно авто абсолютно не вражає своїми фішками, але до власної Tesla Model 3 молодому студенту авіаінженеру ще треба дійти, все з часом буде