Перейти к публикации

Таблица лидеров


Популярные публикации

Отображаются публикации с наибольшей репутацией на 29.06.2023 в Сообщения

  1. 1 балл
    Ну ось. Вже Ви написали, що антифриз треба прокачувати і для цього потрібно тулбокс. В гаражі дійсно не зроблю. Буду шукати сервіс з тулбоксом. Нажаль зазвичай не питання в ціні, а питання в якості робіт. Сервісів дуже багато, але нажаль якщо брати тесла сервіси це відгуки не добрі. Сам мав справу з одним коли привіз авто. Машину знають, але нажаль за ними я доробляв, ще про деякі мав "честь" почути від знайомих. Є один один сервіс який я напевно виберу для заміни антифризу але ціни там дорогі, в порівняно з середньо статистичними де я обслуговуюся з іншим авто вже багато років. Тому вже багато речей подоводив "сам" скориставшись підйомником в друга та інформацією з інтернету. З одної сторони розумію впринципі чому ТСК не ділиться інформацією по роботах, це по суті не вигідно їм як сервісу і якщо говорити про конкуренцію, я їх вважаю поза конкуренцією. Але всього вони охопити не зможуть і цього непотрібно. А корисною інформацією такою, поділитися по таких речах як ТО і про місця де варто заглянути в авто вчасно, вони можуть легко згрупувати і написати, поділившись досвідом обслуговування тесл, тим більше що ресурс їх був побудований якраз на інтузцазмі і прихильності до марки Тесла. Далі не продовжую, бо це просто флуд. І не потемі. Але б було б чудово якщо б ТСК список ТО що варто зробити в тій чи іншій автівці. І я думаю це лише їм зіграло на авторитет і більшу популяризацію Тесла. Адже вчасне обслуговування, зменшує ризик серйозних проблем. В мене наприклад друзі і знайомі бояться електромобілів через страшилки які розвели неті, застарілу інформацію і нерозуміння на що розраховувати при володінні електро автомобілем, наразі я пояснюю їм в міру свого досвіду. Одним словом мало чіткої структуризованої інформації, куски потрібно видьогувати з бортових журналів на ресурсах з росії, та форумах американських.
  2. 1 балл
    Техничка - это один из более чем 30 разделов форума. И на него приходится менее 10% всех постов. Форум - это не придаток сервисцентра. Это, скорее, клуб по интересам. Если у вас проблема с машиной, которую можно решить без специального оборудования и "продиагностировать по фотографии", вам тут посоветуют другие участники. А по вопросам типа взять тулбокс и прокачать антифриз, вас тут отправят на специализированный сервис, потому что в "гараже" как минимум, не будет тулбокса 😉 И я не поверю, что вы во Львове не найдёте сервиса, который специализируется на Теслах и с вменяемой ценою. Обслуживание Теслы дешевле, чем аналогичных по цене других марок на официальных СТО. Как раз и понятно. Канал на YouTube тоже не создавался как инструмент продаж услуг сервиса. Богдан (больше) и Саша (меньше) рассказывают об автомобилях Тесла то, что им самим интересно. Делятся своими эмоциями, впечатлениями, проектами. Именно поэтому их и интересно смотреть, что они не выкладывают тупо техническую информацию. Мне на авторизованном бодишопе Теслы в Варшаве умудрились заклеить лентой нижнее отверстие дренажа. Лючок убило еще у них, когда они помыли машину. В результате они мне отдали машину с лючком, который открывался только механически пальцами. Сказали, что так и было. Но когда уже в Украине нашли причину убитого лючка, то они прислали и лючок и порт (теперь валяются ненужные, так как мне сразу поменяли, а эти ехали 2 месяца). Но проверка дренажей, на мой взгляд, это задача владельца машины, а не в список для ТО. Вы же проверяете давление в шинах и работу светового оборудования сами, не дожидаясь планового ТО? НО ПРИЗНАЮСЬ, виноват, историю с дренажом я на форуме не осветил, хотя мог. Всем рекомендую каждый раз при подключении зарядки смотреть, нет ли следов влаги в самом порту.
  3. 1 балл
    Коли дивився європейок в Україні, то автопілоти там були і є підозра, що вони активовані "обхідними" шляхами, хоча всі казали, що "автівка оновлюється". Але в мене справжня європейка з Люксембургу і навігації, як віще написали, нема. А оновлення. Автопілот є, але це більше "утримання" в полосі, бо він їде лише прямо із-за відсутності навігації (але все одно зручно, можно їсти за кермом 😄). Витратити 200$ на підписку на місяць на повний автопілот і перевірити чи щось зміниться - якось не хочеться (хоча може буде доступ до підтрімки і можна буде їх позадовбувати "поверніть мапу країни!"). Сімку поставили Kyivstar ще до мене і при цьому не додали її в кабінет - не робіть так. Коли визначитеся з оператором - максимально задовбайте його щоб всюди сімку додати/активувати/прописати/прибити гвоздями і ви могли повністю нею керувати до того, як її фізично воткнуть в автівку, бо багато речей вимагають "відправте USSD код", "зараз прийде вам смс" і тому подібна фігня, що не можливо. З плюсів: підтримка режимів 4G/3G (до речі, якщо дзвонити на картку, то вона перемикається в цей момент на 3G). Легально і легко - активувати преміум підписку (10$/міс), хоча преміумом я б це не назвав, це скоріше знати банальні обмеження, серед яких є важливе: робота браузера від 4G! Бо так можна користуватися навігацією на авто завдяки aBetterRoutePlanning (ABRP), який на відміну від Google Maps таки веде по маршруту. Все інше з преміуму - фігня, типу супутнікових знімків мапи, або трафіку, бо навігації все одно нема) Кряки та інше - це коли гарантії на авто нема/вона не треба, бачив, що активують той же повний автопілот + мапа України. Може і boost можуть (який офіційно за 2000$ покращує розгін до сотні Dual Motor версій на 0,5с). Які там наслідки - не знаю, одразу відмовився грати в цю гру, може колись передумаю)
×
×
  • Создать...