Перейти к публикации

gammmer

Пользователи
  • Публикации

    30
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

2 Нейтральная

Личная информация

  • Автомобиль
    Model S
  1. gammmer

    ТО

    моя 90D
  2. gammmer

    ТО

    Доброго дня. Скільки антифризу потрібно для Model S rest, для заміни?
  3. Проблему рішив майстер. Все через останню прошивку.
  4. Мій блок не під'єднюється, сказав майстер, свій блок підкинув все запрацювале все підєдналося і тд.
  5. Якщо все має значення тоді опишу все з початку по ключам. Авто приїхало з США з двома картами. Карти не працювали. Не знаю точної причини, можливо хтось десь перепутав. Я з'їздив на сервіс з панеллю і мені прив'язали дві карти які приїхали з авто. В авто було ще два телефони прив'язані попередніх власників зі штатів. значить в меню з ключами було. -два телефони попередніх власників -два ключі неробочі -два ключі які приїхали з авто і прив'язалися майстром вже в Україні. Далі я прив'язав авто до свого акаунта і користувався всім, але смартфонон спарувати як ключ не міг(туж помилку викидувало що на фото в попередніх постах). Прийшло якесь чергове оновлення і перестав працювати старт авто зі смартфона. Я гадав це пройде, за день два або після декількох перезвгрузок, бо були проблеми і зрадіо, але на наступний день радіо запрацювало само собою. Але старт не працював. Я вирішив зробити ресет налаштувань авто, видалити смартфони попередніх власників і спробувати на чисто прив'язати смартфон. Але поперше зник контроль кліматом, вікнами дверима як на фото видно а проблема з прив'язкою смартфона як ключа не зникла. на разі в меню з ключами -два ключі неробочі -два ключі які приїхали з авто і прив'язалися майстром вже в Україні.
  6. Сиджу в авто, машина підключена до wifi. Карта ключ від m3 є, користуюся нею. Пробував вже двома смартфонами. Правда два фірми Huawei з google сервісами. Ще спробую інші якісь телефони.
  7. Я думаю це сталося через те що я збив налаштування автомобіля. Прочитав що треба добавити телефон як карту. Але маю таке повідомлення. Хто підкаже причину?
  8. Сьогодні зранку немає меню з налаштуваннями і кліматом і тд. Просто пропало. В когось таке було?
  9. Доброго дня. Не можу зайти в акаунт. Через втрату телефону з подвійною аутентифікацією. Хто знає куди звертатися? Чи можливо хтось додзвонювався на німецький номер підтримки, бо вже декілька раз просто скидає коли телефоную.
  10. Технічні відео, чи фото, це вже друге. А от структуризована інформація, по ТО авто. Тобто що варто вчасно ремонтувати, чи дивитися щоб не поломалося. По тому що не поїду на ТСК а буду шукати сервіс у Львові. Логіка проста, ми логістика і час, це просто не доцільно. Відкривайте філію у Львові, думаю цілком можливо.
  11. Ну ось. Вже Ви написали, що антифриз треба прокачувати і для цього потрібно тулбокс. В гаражі дійсно не зроблю. Буду шукати сервіс з тулбоксом. Нажаль зазвичай не питання в ціні, а питання в якості робіт. Сервісів дуже багато, але нажаль якщо брати тесла сервіси це відгуки не добрі. Сам мав справу з одним коли привіз авто. Машину знають, але нажаль за ними я доробляв, ще про деякі мав "честь" почути від знайомих. Є один один сервіс який я напевно виберу для заміни антифризу але ціни там дорогі, в порівняно з середньо статистичними де я обслуговуюся з іншим авто вже багато років. Тому вже багато речей подоводив "сам" скориставшись підйомником в друга та інформацією з інтернету. З одної сторони розумію впринципі чому ТСК не ділиться інформацією по роботах, це по суті не вигідно їм як сервісу і якщо говорити про конкуренцію, я їх вважаю поза конкуренцією. Але всього вони охопити не зможуть і цього непотрібно. А корисною інформацією такою, поділитися по таких речах як ТО і про місця де варто заглянути в авто вчасно, вони можуть легко згрупувати і написати, поділившись досвідом обслуговування тесл, тим більше що ресурс їх був побудований якраз на інтузцазмі і прихильності до марки Тесла. Далі не продовжую, бо це просто флуд. І не потемі. Але б було б чудово якщо б ТСК список ТО що варто зробити в тій чи іншій автівці. І я думаю це лише їм зіграло на авторитет і більшу популяризацію Тесла. Адже вчасне обслуговування, зменшує ризик серйозних проблем. В мене наприклад друзі і знайомі бояться електромобілів через страшилки які розвели неті, застарілу інформацію і нерозуміння на що розраховувати при володінні електро автомобілем, наразі я пояснюю їм в міру свого досвіду. Одним словом мало чіткої структуризованої інформації, куски потрібно видьогувати з бортових журналів на ресурсах з росії, та форумах американських.
  12. Шкода що нема ресурсу українського повноцінного по обслуговуванні тесла. Нажаль на тск їхати в Київ зі Львова щоб замінити масло і антифриз точно не буду. Після першого обслуговування і натягувння на гроші місцевими сервісами, я з недовірою став ставитися до них. Всі поточні роботи робив у друга на сервісі. Відповідно знаю що як зробив. Тому шукаю якесь відео по ТО на model S. Вже дещо найшов, нажаль не укр ресурс. Ще доречі про те з чим зіштовхнувся за час експлуатації авто. Це глюк лючка зарядки, а точніше коротила плата, через вологу. Ніхто не пише в ТО подивитися до дренажа від лючка. Його можна просто продути час від часу. Мені сервіс сказав заміна, по факту замовив запчастину, скористався майстром по електроніці, сам все зробив і ремонт копійчаний, головне вяасно все зробити. А так заміна лючка нового, приблизно 10тис.грн.
  13. Чи є якісь відео по цих пунктах?
  14. gammmer

    Піввісь Model S

    Хтось розбирав піввісь? Може є розміри і фото тришипа?
×
×
  • Создать...