Перейти к публикации

Kritik

Пользователи
  • Публикации

    18
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

1 Нейтральная

Посетители профиля

Блок посетителей профиля отключен и не будет отображаться другим пользователям

  1. типу такого? скільки макс квт можна таким заряжати?
  2. в мене поки шо не Тесла, а Фіат 500е і Пассат В8 99% часу катаємось на Фіаті Пассатом за пів року, що маємо Фіата, користувались 5 разів ))))
  3. роз"єм CCS2 можна поставити тільки в М3 чи MS/MX також?
  4. як не крути - електрокари це зовсім не про екологію 🙂 поки шо, поки нема дійсно зеленої електрики в розетках
  5. вот якраз це один з останніх пунктів заради якого я б купляв Теслу чи інший електрокар продукція / утилізація електрокару - в рази шкідливіша від ДВЗ сама їзда, може десь в каліфорнії, заряжаючись від власних сонячних панелей - може і еко але не в країнах СНГ чи навіть не в більшості країн ЄС наприклад в польщі, 70-80% електрики виробляється спалюючи вугілля і перерахувавши викиди в атмосферу для виготовлення 1квт і пробіг на цьому 1квт, то електрокар є шкідливішим ніж ДВЗ :) знаю, рахував, вивчав :)
  6. Kritik

    Fiat500E first generation (2013-2020)

    і я власник 500е вже пів року накатав вже 12тисяч км, дуже задоволений думав над покупкою тесли за всі гроші, але страх переміг, тому взяв 500е для тесту і розуміння шо таке електрокар і чи підходить він мені і Пассата В8 дизельного на дальняки за пів року Пасатом їздив 5 разів ))))) Фіатом кожного дня, крім цих 5 разів ))))
  7. ну ні.... так як вже писав в інших темах... бу модел 3 коштує 43к баксів, при тому шо нова 54... не бачу смислу або вже реально економити і брати через TSK.ua за 30+/- використовуючи своє українське громадянство і останній рік практично безкоштовної розтаможки або вже збирати на нову.... шо може нефігово так затягнутись, враховуючи шо нова М3 практично в 2 рази дорожча ніж бу з USA через Україну... до речі, запитав на польському тесла клубі в ФБ, на рахунок сервісів і т.д.. оказалось не все так печально скинули ссилки на 2 сервіси, які знаходяться в районі 70км від мене (це не реклама) приватні сервіси в Польщі абсолютно не конкуренти TSK... і їх розгядаю тільки як порятунок в екстренній ситуації... хоча може саме ці ссилки і сервіси допомогли б комусь в біді, під час подорожі на Теслі по Польщі https://www.evbserviz.com/Cennik http://rimantur.com/serwis-tesla/ по відгукам і фоткам, нормальні сервіси, які я думаю змогли б порішати то шо могло б вилізти з часом.... і чарджери активовують, і ключі прошивають, і LTE, і переробляють USA w EU... такшо думаю в 99% випадків могли б виручити, шоб не лишитись з теслою цеглиною в Кракові, і не везти її на лаветі в Київ в TSK.ua )))) такшо можливо все таки зростеться і буду брати Теслу, але тільки через TSK.la кожного дня нова інфа, і настрій від всьо беру, до нуйогонафіг )))))
  8. ех.... все більше і більше переконуюсь шо поки не буде грошей на нову EU M3.... звязуватись з USA... без TSK.ua під боком... стрьомно.... шкода... прийдеться купляти дізель і диміти)
  9. цього не знав але в інших 99% це реально проблема, закони ЄС такі шо не дозволяють тримати мережі відкритими часто вона ніби відкрита, але для використання треба зареєструватись, подати мобільний номер або мейл і т.д...
  10. Теслу почав розглядати тому що змінюю роботу і треба буде їздити 85км в день (живу в Кракові) вже перейшов на 2-х тарифний лічильник, який дозволяє платити 23.00 - 06.00 по 0,22зл / 1квт і всі вихідні також по низькому тарифі тобто 4квт * 7 годин = 28квт зарядки +/- навіть при витраті 20квт/100км, (знаю шо розхід швидше за все буде менший, але тут я вже закладаю втрати на зарядці) мені цього легко хватає на день, а може навіть два) а в вихідні добиваю до повного (ну чи там до рекомендованих 80%) при цьому 100км на теперішньому автомобілі з розходом 7л/100км по 4,8зл за літр = 33,6зл 100км на Теслі з розходом 20квт / по 0,22зл за 1квт = 4,4зл 85км в день * 21 робочий день на бензині - 600зл місяць на теслі - 80зл в місяць різниця 520зл в місяць, або 6240зл в рік (1700 $) це тільки на дім/робота/дім не говорячи вже про інші траси і т.д... є можливість збільшити потужність лінії (не знаю на скільки але вона є) яку максимальну зарядку потягне американська М3? і який тоді треба mobile charger? наприклад збільшивши потужність на лінії до 32А це вже дає 7квт +/- а це вже практично повна батарея за 7 нічних дешевих годин 🙂
  11. це вже буде моя 8 машина, стаж за кермом більше 15 років і 10 років я працюю в автомобілебудуванні я готовий до всього і знаю це все так сказати з середини) досі збираю інформацію, і ті проблеми які я бачу зараз, для мене не дуже страшні і я готовий до них 🙂
  12. в мене таке питання є такі дані є квартира на 1 поверсі багатоквартирного будинку, з підземним гаражем, до якої заведено 3 фази / 11квт / 20А лічильник знаходиться прямо над гаражем, і по шахтам легко і відносно не далеко (десь 40-50м) можна кинути проводку до парковочного місця, цим самим немає потреби в окремому лічильнику / підключенні і т.д... а це нефігова економія грошей (живу в ЄС) якщо зробити розетку 3-х фазну, а підключити до неї зарядку mobile connector з USA і машину з USA, які зроблені для однієї фази, чи буде нормально заряжатись машина? чи просто кидати проводку під 3 фази, а саму розетку просто зробити на 1 фазу зараз, а при потребі можна буде переробити її на 3 фази? зараз думаю про М3 з америки, але хто його знає шо буде через пару років, може почну заробляти х5 разів більше і захочу нову теслу з салону, європейку, яка пітримує 3 фази, тому хочеться зробити раз і на завжди, з думкою про майбутнє через те що це не гараж, а відкрите місце на підземному паркінгу, тому розглядаю саме варіант з розеткою, бажано в щитку який буде закриватись на ключ, в якому буде лежати сама зарядка (блок) і вже з щитка буде виходити тільки кабель з конектором для машини. Все це для того щоб хтось вночі не відключив зарядку з розетки, і не було інших сюрпризів ну і не користувався моєю розеткою))))) придурків всюди хватає... тому варіант з wallbox/wallcharger і т.д... не розглядаю... тим більше на мою думку купивши саме mobile connector з декількома перехідниками на червону/синю чи просту вилку, дає найбільшу мобільність, і при зміні машини з іншим типом зарядки / конектором, буде найменше проблем і переробок в мене таке питання якщо зробити розетку 3-х фазну, а підключити до неї зарядку
  13. знайти в ЄС відкритий ВіФі практично нереально тому цим я б не парився
  14. Kritik

    Model 3 з USA через UA в PL

    бачив вашу тему, про Теслу з ЄС такий варіант також можливий... купити в ЄС(але не в швейцарії як ваша, бо з швейцарії в польщу є розтаможка) биту, яку як всім відомо європейцям не вигідно ремонтувати, завезти в україну на ремонт, і вернутись нею вже відремонтованою в польщу, при цьому є великий шанс мати безкоштовні суперчарджери, і інші плюшки... маєте щось на приміті в ЄС?) могли б розглянути такий варіант співпраці )
  15. Kritik

    Model 3 з USA через UA в PL

    тобто з американкою в ЄС полюбому будуть проблем? або щоб їх не було, треба потратити стільки грошей (на переробку зарядки\очистку історії в сервісі\прошивки і т.д... ) що вся економія втрачається?
×
×
  • Создать...