Jump to content

EV studies

Experienced Tesladriver
  • Content Count

    236
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

EV studies last won the day on January 28

EV studies had the most liked content!

Community Reputation

45 Good

Personal Information

  • Car
    Model 3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Всім привіт! Я вже показував як можна їздити Теслою витрачаючи мінімум часу на зупинки з зарядками у своїх поїздках Польщею та до Австрії. Можна доїзджати швидше часу Гугля без порушення ПДР. Цього разу запрошую на перегляд нашої зворотної дороги з Амстердаму до Старогарду Гданьского (недалеко Гданьска, Польща) 1140 км з кінця квітня 2022. Це - приклад коли ми їхали Модель 3 так, якби це було авто з ДВЗ: не заряджалися до 100% перед стартом, робили собі обідню перерву і так далі. Загалом - зробили більше зупинок, ніж потрібно було Теслі. Більшість зарядок була неоптимальна: стартували з зарядом більше 10% і часом заряджалися більше ніж потрібно до наступної зупинки. Єдине, ми використали підказки ABetterRoutePlanner для деяких зупинок і для зміни маршруту на останньому відрізку дороги, що і так допомогло доїхати в реальності швидше від прогнозу навігації Тесли на початку подорожі. Без заторів і зайвих зупинок теоретично можна було б доїхати на 1 годину 40 хвилин швидше, але це вже тема для іншого відео! Коментуйте, підписуйтесь - монетизація каналу на користь ЗСУ! Тут - епізод 2 подорожі, Берлін-Амстердам, опублікований ще на початку червня. Тут ми все зробили краще: виїхали з готелю після нічної зарядки до 100%, 1 раз зупинялися ненадовго коли це не було потрібно машині (без зарядки), а на зарядку приїжджали маючи низький заряд. Якби не підзарядка вже в Голландії про запас - доїхали б ще швидше. Коротше, автобанами від Берліну до Амстердаму потрібна лише одна підзарядка у теплу погоду! Але це в реальному русі з заторами та аваріями по дорозі, а не так як у мрійників, що їздять без зупинок 1000 км німецькими автобанами, а Тесла не зможе...
  2. Зробив порівняння застосунку Енергія Тесли з даними TeslaFi після проїзду 140+ км з родиною в неділю. У TeslaFi дані зберігаються довше, але менше деталей, бо дані на підставі API, а в машині - на даних комп'ютера...
  3. Всім привіт! Прилетіла 2022.36.6, машина європейська. Найбільші дві новини: інформація про черги на Суперчарджери та новий застосунок Енергія на екрані Тесли. https://youtu.be/n980bym6y50 Ще кілька покращень, в тому числі показ часу приїзду і % заряду у мети у мобільному застосунку. Тепер жінка знатиме, коли розігріти обід. Але це в відео не потрапило.
  4. Друга частина подорожі вже є в передпрем'єрному показі (субтитри не генеруються чогось): Вже після закінчення монтажу виявилося, що час подорожі назад з трьома підзарядками виявився ідентичним до часу навігації Гугля. На кілька хвилин ми швидше доїхали назад, хоч і стартували з 87%, тобто не 100%... Ну і друга увага для себе: маючи 100% на старт я міг би проїхати майже 900 км роблячи тільки 2 зупинки на підзарядку. +13% на старті і зайвий заряд на другій зупинці дали бы мені змогу не заряджатися в Оломуц.
  5. За рахунок дорогих зарядок у передмісті Відня ця поїздка вийшла найдорожчою і показує нам якою буде реальність подорожей електромобілем Європою у найближчий час.
  6. Власне, перша частина влогу про подорож: Перша порада: не всі Суперчарджери однаково корисні! У Польщі варто оминати Суперчарджери, на які треба далеко з'їзджати з автобану. Для багатьох це буде підвальний Суперчарджер у Варшаві (готель Реґент), на мойому маршруті це були Суперчарджери у Лодзі (Лучмєж) і обидва в Катовіцах. На них можна втратити більше години часу! А ще можна ділитися потужністю. У Катовіцах на 90% буде половина потужності, бо загрузка велика, плюс непотрібний ґак... Так, альтернативні зарядки всі платні, але час - це гроші. Отож, варто для Польщі зареєструватися у мережах Greenway і Orlen Charge. Ще я користуюся Ionity (не Еко-фактор, європейська мережа) і для цієї поїздки - Noxo. Суперчардери у Чехії (Оломлуц і Брно) - адекватно розташовані і я їх рекомендую... Для Greenway - можна придбати абонемент на 1 місяць і це дає роумінг за кордоном за Польськими цінами, корисно в Австрії. Абонемент можна відключити в будь-який момент. А от Ionity Passport - абонемент річний, з помісячною оплатою 79 злотих на місяць. Я собі придбав, бо нерідко подорожую. Якщо вже підзаряджаємося близько автобану, то варто намагатися проїхати на зарядку з зарядом 5-10%, а заряджатися не більше ніж потрібно до наступної зарядки. Буфор +10% на швидкість та обгони, або індивідуально... Я відключався в районі 65-80%, бо потім вже занадто повільно... Плану подорожі я собі не роблю, але вмикаю ABetterRoutePlanner з підключенням до API Tesla, і дивлюся що мені рекомендують в залежності від дорожніх умов, загрузки зарядок та моєї швидкості/запасу енергії. План видрукований на папері - в топку! Щоб швидше заряджатися на альтернативних зарядках: читаємо уважно потужність на станціях, в мобільному застосунку. А ще - дуримо Теслу, за 50 км до зарядки намагаємося вмикати навігацію Тесли на найближчий Суперчарджер... Такі справи... Далі буде...
  7. EV studies

    Hyundai Kona EV

    Я цілком підтримую тих, хто пригнав Кону чи Ніро, чи хтось намагався розібратися є, чому така різниця в ціні між електричною та бензиновою Коною в Україні? Який розхід у бензинки 1.0 GDI? Я коли вибирав новий електромобіль у Польщі, брав Ніро на тестову поїздку 800 км. І все-таки вирішив доплатити за Model 3 Long Range. Але Ніро 64 мені виходив на старті в ціні SR+. А Кона коштували тоді і Польщі більше ніж Ніро! Менша машина, типу Хундай - преміум марка... https://youtu.be/YH4zbXbvRGw
  8. PS: тобто більшість витрат енергії не пов'язаних з поїздками - Sentry Mode, Camp Mode, перебування пасажирів в машині з клімат-контролем на стоянці при температурах що сягали +32-36 °С
  9. Окремо треба зробити ізольований експеримент про зарядку. Взагалі-то втрати з того, що я дивився, становлять не більше 3% на 1 фазі між розеткою та тим що Тесла показує як заряджене до батареї.
  10. Всім привіт! Веду спостереження за витратами енергії через TeslaFi та через електролічильник у гаражі. Мало того, що є різниця між тим, що показує Trip Computer і тим, що показує TeslaFi, так ще ї втрати на режимі охоронця і доводять до того, що середні витрати замість 16.5 кВтг/100 км насправді становлять 20 кВтг/100км якщо рахувати з лічильника. https://youtu.be/5Utvxqcmk5I Скільки ви платите за 1 кіловат годину і скільки складає економія? В Польщі все дорожче, і електроенергія дорожча. За 2369 км у липні мені 1 км коштує 12 польських грошей при 2-тарифній моделі. За моїми розрахунками, в Україні я б платив 37 українських копійок за кілометр.
  11. По специфікації - до 1000 кг з гальмами, до 750 кг - без. PS: Дуже дякую!
  12. Вітаю! Розумію що більшість тут їздить американками, там інша специфіка обслуговування. Мій приклад - витрати на сервіс, додаткове обладнання та додатки за розцінками Польщі і польського сервісу Тесли. Наша Мрія вже має 55 тис.км., перша з 20 офіційно проданих Теслою машин у Польщі у грудні 2020 року. Ідея була створити серію відео про витрати на Теслу за цей період. Перша розповідь - про сервіс. Регулярних сервісних візитів немає. Є рекомендовані процедури, але немає обов'язку проводити ці процедури у фірмовому Сервісі. Самі головні процедури за моїм досвідом - ротація колес. Тут я навіть погорів. Варто ще слідкувати за розвалом. А все інше - дрібниці типу двірники чи рідина омивача. Пропустив вчасно зробити ротацію - наступного сезону нова літня резина потрібна. Набагато більше я витратив на опції та додатки. Найбільш потрібні і відносно недорогі - заземлення і 3-фазна розетка у гараж, перехідник 32А на рідне UMC Gen2 і перехідник з синьої на червону розетку і перехідник червона 32А -> 16А. Є ще обов'язкова опція - зимова резина. Дисків не купляв. Найбільш непотрібні опції: Фаркоп 🙂 Кабель ОБД, ScanMyTesla Додатковий електролічильник у гараж. Такі справи...
  13. 243000 Вт / 376 Вольт = 646 Ампер! А раніше було до 500 ампер...
  14. По силе тока, как мне кажется, вольтаж батареи не менялся, это бы на ёмкость повлияло. Пороюсь в записях вечером... У них алгоритм с силой тока кажется привязан к температуре батареи, подняли лимит температуры и ток тоже, теперь новые кривые. PS: параметров мало, но это одна из самых быстрых сессий зарядки на максимальной скорости. Подготовка батареи была до 47 градусов.
  15. По силе тока, как мне кажется, вольтаж батареи не менялся, это бы на ёмкость повлияло. Пороюсь в записях вечером... У них алгоритм с силой тока кажется привязан к температуре батареи, подняли лимит температуры и ток тоже, теперь новые кривые.
×
×
  • Create New...