Перейти к публикации

EV studies

Опытный Теславод
  • Публикации

    241
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Дней в лидерах

    7

Последний раз EV studies выиграл 28 января 2022

Публикации EV studies были самыми популярными!

Репутация

45 Хорошая

Личная информация

  • Автомобиль
    Model 3

Посетители профиля

Блок посетителей профиля отключен и не будет отображаться другим пользователям

  1. Значно ростуть витрати на кожні +10 км/г від 110 в гору... Особливо за холодної погоди, коли супротив повітря вище...
  2. Ось, їхав на католицьке Різдво до батька і сестричок у передмістя Відня. Температура була 0...+3°С, але дощ лив. Швидкість тримав 140-150, витрати енергії 260 Вт*г/км. Запас ходу для моєї батарейки LG E5D (74.5 kWh Full Battery When New, 70.5 Nominal Full Pack, 3.1 kWh buffer) навіть з тепловим насосом - однозначно менший ніж 300 км. Виїздив з дому маючи 99%, на зарядку за 224 км доїхав з 6%, при тому що до автобану ще 12 км повільними дорогами їхав. Запас ходу на цьому відрізку мені виходить 238 км, ну, може ще кілька кілометрів при такій швидкості за рахунок аварійного буферу нижче 0%, але я так не роблю.
  3. Думаю, не всі Long Range однакові, і не всі ноги мають однакову вагу на педаль 🙂 Фейсліфтовий, та ще й з більшими батарейками - 100% проїде, і навіть далі. Фейсліфт зі зменшеним панасонік (Full Battery When New 74.5 kWh) на холоді - не обов'язково, гріти батарею треба. Дофейсліфт - треба буде ще повільніше їхати, навіть якщо LR single motor.
  4. Спойлер - проїде. Перепрошую за якість звуку! Нажаль - неправильно встановив мікрофон. Вмикайте субтитри! Огляд траси за день до виїзду тут: https://youtu.be/GsoObNT6zME Тепер, коли вже холодно - у групах електромобілістів і тесловодів увесь час питання "А які у вас витрати енергії?", "А скільки можете проїхати на одному заряді в реальних умовах?". Зараз в Україні це дуже актуально, особливо через постійні атаки на енергосистему та відключення електроенергії. Наша машина - фейсліфтова з тепловим насосом та (меншою) батарейкою LG M48 (NMC). Плюси - менший розхід у холодну погоду та менші витрати на підігрів батареї (в порівнянні до Panasonic NCA / CATL LFP. Не дивлячись на деградацію за перші два роки використання, а також на меншу початкову ємність батарейки у порівнянні з оригінальними Long Range 2018-2020 на Panasonic, через менші витрати енергії поновлена версія здатна проїхати довше і економніше! 3+ години безперервно за кермом і 300 км - без проблем! Запрошую до перегляду!
  5. Апдейт по деградації в моїй машині після 2 років і 65 тис.км пробігу. Якби не шаманство Тесли в налаштуваннях BMS, можна було б очікувати деградації не більше 4%. Може Тесли без доступу до зарядок на 500 і більше Ампер будуть мати меншу деградацію? Софт який погіршив деградацію - 2022.12.3.2
  6. Всім привіт! Я вже показував як можна їздити Теслою витрачаючи мінімум часу на зупинки з зарядками у своїх поїздках Польщею та до Австрії. Можна доїзджати швидше часу Гугля без порушення ПДР. Цього разу запрошую на перегляд нашої зворотної дороги з Амстердаму до Старогарду Гданьского (недалеко Гданьска, Польща) 1140 км з кінця квітня 2022. Це - приклад коли ми їхали Модель 3 так, якби це було авто з ДВЗ: не заряджалися до 100% перед стартом, робили собі обідню перерву і так далі. Загалом - зробили більше зупинок, ніж потрібно було Теслі. Більшість зарядок була неоптимальна: стартували з зарядом більше 10% і часом заряджалися більше ніж потрібно до наступної зупинки. Єдине, ми використали підказки ABetterRoutePlanner для деяких зупинок і для зміни маршруту на останньому відрізку дороги, що і так допомогло доїхати в реальності швидше від прогнозу навігації Тесли на початку подорожі. Без заторів і зайвих зупинок теоретично можна було б доїхати на 1 годину 40 хвилин швидше, але це вже тема для іншого відео! Коментуйте, підписуйтесь - монетизація каналу на користь ЗСУ! Тут - епізод 2 подорожі, Берлін-Амстердам, опублікований ще на початку червня. Тут ми все зробили краще: виїхали з готелю після нічної зарядки до 100%, 1 раз зупинялися ненадовго коли це не було потрібно машині (без зарядки), а на зарядку приїжджали маючи низький заряд. Якби не підзарядка вже в Голландії про запас - доїхали б ще швидше. Коротше, автобанами від Берліну до Амстердаму потрібна лише одна підзарядка у теплу погоду! Але це в реальному русі з заторами та аваріями по дорозі, а не так як у мрійників, що їздять без зупинок 1000 км німецькими автобанами, а Тесла не зможе...
  7. Зробив порівняння застосунку Енергія Тесли з даними TeslaFi після проїзду 140+ км з родиною в неділю. У TeslaFi дані зберігаються довше, але менше деталей, бо дані на підставі API, а в машині - на даних комп'ютера...
  8. Всім привіт! Прилетіла 2022.36.6, машина європейська. Найбільші дві новини: інформація про черги на Суперчарджери та новий застосунок Енергія на екрані Тесли. https://youtu.be/n980bym6y50 Ще кілька покращень, в тому числі показ часу приїзду і % заряду у мети у мобільному застосунку. Тепер жінка знатиме, коли розігріти обід. Але це в відео не потрапило.
  9. Друга частина подорожі вже є в передпрем'єрному показі (субтитри не генеруються чогось): Вже після закінчення монтажу виявилося, що час подорожі назад з трьома підзарядками виявився ідентичним до часу навігації Гугля. На кілька хвилин ми швидше доїхали назад, хоч і стартували з 87%, тобто не 100%... Ну і друга увага для себе: маючи 100% на старт я міг би проїхати майже 900 км роблячи тільки 2 зупинки на підзарядку. +13% на старті і зайвий заряд на другій зупинці дали бы мені змогу не заряджатися в Оломуц.
  10. За рахунок дорогих зарядок у передмісті Відня ця поїздка вийшла найдорожчою і показує нам якою буде реальність подорожей електромобілем Європою у найближчий час.
  11. Власне, перша частина влогу про подорож: Перша порада: не всі Суперчарджери однаково корисні! У Польщі варто оминати Суперчарджери, на які треба далеко з'їзджати з автобану. Для багатьох це буде підвальний Суперчарджер у Варшаві (готель Реґент), на мойому маршруті це були Суперчарджери у Лодзі (Лучмєж) і обидва в Катовіцах. На них можна втратити більше години часу! А ще можна ділитися потужністю. У Катовіцах на 90% буде половина потужності, бо загрузка велика, плюс непотрібний ґак... Так, альтернативні зарядки всі платні, але час - це гроші. Отож, варто для Польщі зареєструватися у мережах Greenway і Orlen Charge. Ще я користуюся Ionity (не Еко-фактор, європейська мережа) і для цієї поїздки - Noxo. Суперчардери у Чехії (Оломлуц і Брно) - адекватно розташовані і я їх рекомендую... Для Greenway - можна придбати абонемент на 1 місяць і це дає роумінг за кордоном за Польськими цінами, корисно в Австрії. Абонемент можна відключити в будь-який момент. А от Ionity Passport - абонемент річний, з помісячною оплатою 79 злотих на місяць. Я собі придбав, бо нерідко подорожую. Якщо вже підзаряджаємося близько автобану, то варто намагатися проїхати на зарядку з зарядом 5-10%, а заряджатися не більше ніж потрібно до наступної зарядки. Буфор +10% на швидкість та обгони, або індивідуально... Я відключався в районі 65-80%, бо потім вже занадто повільно... Плану подорожі я собі не роблю, але вмикаю ABetterRoutePlanner з підключенням до API Tesla, і дивлюся що мені рекомендують в залежності від дорожніх умов, загрузки зарядок та моєї швидкості/запасу енергії. План видрукований на папері - в топку! Щоб швидше заряджатися на альтернативних зарядках: читаємо уважно потужність на станціях, в мобільному застосунку. А ще - дуримо Теслу, за 50 км до зарядки намагаємося вмикати навігацію Тесли на найближчий Суперчарджер... Такі справи... Далі буде...
  12. EV studies

    Hyundai Kona EV

    Я цілком підтримую тих, хто пригнав Кону чи Ніро, чи хтось намагався розібратися є, чому така різниця в ціні між електричною та бензиновою Коною в Україні? Який розхід у бензинки 1.0 GDI? Я коли вибирав новий електромобіль у Польщі, брав Ніро на тестову поїздку 800 км. І все-таки вирішив доплатити за Model 3 Long Range. Але Ніро 64 мені виходив на старті в ціні SR+. А Кона коштували тоді і Польщі більше ніж Ніро! Менша машина, типу Хундай - преміум марка... https://youtu.be/YH4zbXbvRGw
  13. EV studies

    Загублені кіловат години

    PS: тобто більшість витрат енергії не пов'язаних з поїздками - Sentry Mode, Camp Mode, перебування пасажирів в машині з клімат-контролем на стоянці при температурах що сягали +32-36 °С
  14. EV studies

    Загублені кіловат години

    Окремо треба зробити ізольований експеримент про зарядку. Взагалі-то втрати з того, що я дивився, становлять не більше 3% на 1 фазі між розеткою та тим що Тесла показує як заряджене до батареї.
  15. Всім привіт! Веду спостереження за витратами енергії через TeslaFi та через електролічильник у гаражі. Мало того, що є різниця між тим, що показує Trip Computer і тим, що показує TeslaFi, так ще ї втрати на режимі охоронця і доводять до того, що середні витрати замість 16.5 кВтг/100 км насправді становлять 20 кВтг/100км якщо рахувати з лічильника. https://youtu.be/5Utvxqcmk5I Скільки ви платите за 1 кіловат годину і скільки складає економія? В Польщі все дорожче, і електроенергія дорожча. За 2369 км у липні мені 1 км коштує 12 польських грошей при 2-тарифній моделі. За моїми розрахунками, в Україні я б платив 37 українських копійок за кілометр.
×
×
  • Создать...