Перейти к публикации
Евгений Pro

Деградація батарей MX / MS від 2021 р-

Рекомендованные сообщения

Добрий день!
Model X 2022 р Plaid не битий, пробіг 52000 км, з 545 км залишилось 484 км. Зарядка 90% домашня, повільна. Це нормально втратити 61 км ( 11%) за такий короткий час? 
До цього була MS 2022 теж саме. за 45000 км з 650 км залишилось 580.

У кого нові S та Х, дайте зворотній зв'язок. 

Дякую!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
35 минут назад, Евгений Pro сказал:

Добрий день!
Model X 2022 р Plaid не битий, пробіг 52000 км, з 545 км залишилось 484 км. Зарядка 90% домашня, повільна. Це нормально втратити 61 км ( 11%) за такий короткий час? 
До цього була MS 2022 теж саме. за 45000 км з 650 км залишилось 580.

У кого нові S та Х, дайте зворотній зв'язок. 

Дякую!

Привіт, цей показник напряму не повʼязаний з деградацією. Ви маєте розуміти, що будь яка модел с проїде 650 км тільки під уклоном. Тому на всі ці значення немає сенсу звертати увагу.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дякую за відповідь, я думав, що те, на скільки максимально може зарядитись Тесла і показує остаточний запас батареї. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
15 часов назад, Евгений Pro сказал:

Дякую за відповідь, я думав, що те, на скільки максимально може зарядитись Тесла і показує остаточний запас батареї. 

Ну, просто для розуміння, якщо ви переведете цей показник в проценти, то машина завжди зможе заряджатися до 100 відсотків, але це теж не буде показником. В цілому, окрім як подивитись через сервіс чи де там - варіантів дізнатися немає, бо дальність хода це дуже динамічна штука в цій машині.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В мене була М3 (2018р) а зараз МY. Я так розумію що показник пробігу на моніторі після зарядки показує розрахунковий пробіг при витраті приблизно 150Вт/км (для М3). І якщо він сильно зменшується то це реально вказує на деградацію батареї. Так на моїй М3 з початку минулої осені цей показник почав з часом досить швидко падати. Через півроку при продажу на діагностиці виявилося що не працює клапан який регулює подачу антифризу на батарею. Відповідно температурний режим роботи був порушений і ємність батареї впала до 80%. На діагностиці сказали що для такого віку мало бути 90+%.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
24.08.2025 в 20:42, Евгений Pro сказал:

на скільки максимально може зарядитись Тесла і показує остаточний запас батареї

Показывает то, что думает BMS... а дальше вопрос, когда вы в последний раз делали калибровку?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
25.08.2025 в 14:02, alleks67 сказал:

В мене була М3 (2018р) а зараз МY. Я так розумію що показник пробігу на моніторі після зарядки показує розрахунковий пробіг при витраті приблизно 150Вт/км (для М3). І якщо він сильно зменшується то це реально вказує на деградацію батареї. Так на моїй М3 з початку минулої осені цей показник почав з часом досить швидко падати. Через півроку при продажу на діагностиці виявилося що не працює клапан який регулює подачу антифризу на батарею. Відповідно температурний режим роботи був порушений і ємність батареї впала до 80%. На діагностиці сказали що для такого віку мало бути 90+%.

Я так понимаю это перестал работать 5-и позиционный актуатор? У меня как раз вылезла проблема связанная с ним, как то решили новые хозяева не знаете? Записался на сервис тесла но у них ближайшее окно через 28 дней, в тск тоже нет

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...