Jump to content
Sign in to follow this  
Evgeniy

ZEEKR - почему нет темы

Recommended Posts

Интересные модели от ZEEKR уже у нас в Украине - а темы в форуме нет по ним. Никто не знает или никому не интересно??
Есть мысли поменять свою TMX на 001
и так 5 лет покатался

Снимок экрана 2023-09-30 в 16.58.02.jpg

Снимок экрана 2023-09-30 в 16.58.37.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Певно, треба було в розділ "китайські теслазамінники".

Я дивився на нього, але він для мене був оверпрайс. Вживані може й є, але то тягнути з Китаю, чекати, хоча бюджет все одно вище буде ніж у M3, а знаючи китайців і їх казочки, то довіри до їх характеристик небагато. До того ж, тесла має гарантію, може бути застрахована повністю, а китайців страхують погано, тариф точно буде вищий.

Почекаємо пару років, щоб вже була якась статистика експлуатації, більше інфи і тому подібне, бо ризикнути на мінімум 50к USD - зараз не та ситуація, що можна отак розкидатися грошима.

Share this post


Link to post
Share on other sites

По Ютубу уже много отзывов владения по году и больше - так что информации уже много. 
Характеристики классные. 
Смотрел вживую - собрано все супер. Не Тесла.
Зазоры, шумка, резинки, сборка внутри снаружи - все на зачетном уровне. 

Дают такие цены:
Під замовлення Zeekr001:

2wd (We),100 kwt battery -- $40760
4wd (We),86 kwt battery - $40760
2wd (We) ,140kwt battery -  $59109 - 1030 км
Zeekr001 4wd (Me) -  $47444
Zeekr001 4wd (You) -  $52136 - 644 км, 3.8 сек

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 минут назад, Evgeniy сказал:

Характеристики классные. 
Смотрел вживую - собрано все супер. Не Тесла.
Зазоры, шумка, резинки, сборка внутри снаружи - все на зачетном уровне. 

Красота наружная это конечно хорошо)

Но вопрос еще, что потом? Батарея и ее деградация, моторы и ходовая, наличие сервиса и запчастей?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абсолютно все то же самое что и с Теслой было. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Більше цікаво що там із додатком, тому що, як на мене, купувати авто без додатку в 2023 - це як носити із собою всі платіжні картки замість Google/ApplePay. Хоча я тут пройшовся по автосалонам у пошуках ДВС/гібрид альтернативи М3 в цій же ціновій категорії (які ж теоретично мали бути кращими, так як немає "дорогої" батареї і нижча маржинальність авто) і якось засмутився. Ладно у 2012 важко було зробити безключевий доступ (той що без ключа в принципі, а не з ключем в кармані), але зараз важко уявляю що потрібно зробити ключі для кожного водія і не забувати їх носити з собою.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 часов назад, Evgeniy сказал:

Смотрел вживую - собрано все супер. Не Тесла.

в мене європейка з Шанхаю - зібрано все гарно.
Рік - то малувато. Тесла М3 вже скільки? І досі те се питання викликає, хоча в цілому експлуатація вже відома.

Ну і ніхто не працює у збиток, тобто "4wd (We),86 kwt battery - $40760" - це дешевше Тесли М3 звідти ж. Одразу питання - на чому зекономили? Тесла М3 збалансована у всьому, Zeekr її прямий конкурент (трохи вищий, але загалом дуже схожий).
Цікаво що в нього по безпеці, бо це для мене було важливо, тому обирав між Polestar 2 і TM3.

Коротше, виглядає гарно, але є відчуття як в приказці: "гладко стелят, да жестко спать".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...