Перейти к публикации
Toni

Допоможіть з вибором: М3 для дружини в Європу

Рекомендованные сообщения

Усім привіт!

Хочу купити дружині М3 після рестайлу 21 року і вона майже постійно буде в Європі (і авто, і дружина)))). 

Різниця між європейкою та штатами +- 7-8 к дол., а дівчинка з технікою дуже на "ВИ", тому все має працювати відмінно.

Якщо брати биток зі штат, то:

1. Скільки потрібно витратити на перехідники для зарядки в Європі?

2. Чи буде працювати і не лагати навігація по Європі?

3. Чи буде вона заряджатись на суперчарджерах в Європі і інших швідкисних зарядках?

4. Чи американські бокові дзеркала сильно відрізняються від європейських і їх потрібно замінити? 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Toni сказал:

Різниця між європейкою та штатами +- 7-8 к дол

Это на одинаковом (целое, битое, восстановленное) состоянии авто?

1 час назад, Toni сказал:

Чи буде працювати і не лагати навігація по Європі?

 

Будет. Только надо будет конфиг править под европейскую навигацию.

1 час назад, Toni сказал:

Чи буде вона заряджатись на суперчарджерах в Європі і інших швідкисних зарядках?

Суперчардж на сэлведж авто будет выключен. Можно, правда активировать у специалистов.

Чадемо будет работать.

Ccs2 нужен переходник и может потребоваться замена блока управления зарядным портом (смотря какая модификация приедет)

1 час назад, Toni сказал:

Чи американські бокові дзеркала сильно відрізняються від європейських і їх потрібно замінити? 

Отличаются. Но насколько- тут уже личные предпочтения каждого. Обычно меняют зеркала единицы. И то, разбитое зеркало, требует замены, нашли европейское)

1 час назад, Toni сказал:

Скільки потрібно витратити на перехідники для зарядки в Європі?

Потребуется переходник для быстрой зарчдки ccs2-Tesla и, неплохо бы еще и на медленную зарядку type2-Tesla 

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Думаю обойдутся все эти переделки, нави, активация СЧ, замена блоков под ccs2 (при необходимости), переходники, еще и модем европейский бы по-хорошему, не меньше, чем 2к. Плюс-минус ориентир… Зависеть будет от того, как комплектующие найдете и какие расценки специалистов в вашем регионе 

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
30 минут назад, Requin сказал:

Это на одинаковом (целое, битое, восстановленное) состоянии авто?

Гарне питання. Із того, що бачу, то "биток з америки з промігом 20-30 т.км." vs "ціла з євпропи з пробігом 60-80 т.км."

  

40 минут назад, Requin сказал:

Суперчардж на сэлведж авто будет выключен. Можно, правда активировать у специалистов.

Я не розбираюсь в цих фазах, але, наскільки зрозумів, навіть при працюючому суперчарджі заряд буде не такий швидкий, як у випадках коли стоїть европейські трифазні кішки. Чи не так?)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Toni сказал:

Чи не так?)

Не так. СЧ будет одинаковый, не зависимо от региона авто. Один плюс у европейской тройки - не нужен переходник.

Разница только будет при зарядке переменным током

1 час назад, Toni сказал:

Із того, що бачу, то "биток з америки з промігом 20-30 т.км." vs "ціла з євпропи з пробігом 60-80 т.км."

Понятно. По сути авто плюс-минус в ту же сумму (если не вылезет на восстановлении что дорогостоящего), только с меньшим пробегом и проектом на 3-4-6 месяцев, без гарантии, в сером регионе.

IMHO, немного сомнительная выгода за 40-50 т.км.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

IMHO, немного сомнительная выгода за 40-50 т.км.

7-6 це з урахуванням вже ремонту.

Тобто в Україні "биток з америки з промігом 20-30 т.км." десь 30-31 вже відремонтований формату сів і поїхав, тільки перехідники, можем і мізки з навігацією та СЧ поправити, тобто 33 можна влізти.

Європа з +40-50 т.км. ціла буде 38-40, ось і різниця в умовні 7. Якось за спокій 7 переплачувати, при тому що навіть по Вашим коментарям видно що все можна налагодити.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 часов назад, Toni сказал:

ось і різниця в умовні 7. Якось за спокій 7 переплачувати, при тому що навіть по Вашим коментарям видно що все можна налагодити.

Но - за эти условные 7к в Европе вы получите неоценимый плюс - гарантийное обслуживание. И никаких страхов остаться без быстрой зарядки или со сломанной машиной, которую Тесла может не принять на сервис со словами - "продана для США, там и обсуживайтесь". Они вроде так уже не говорят (хотя политика Теслы по 2 раза в год может меняться), но учитывая что ездить будет ваша жена, которая с такой техникой на "вы", то отбрасывать вариант искать именно европейки не стоит

  • Like 2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 часа назад, vladstav сказал:

Но - за эти условные 7к в Европе вы получите неоценимый плюс - гарантийное обслуживание.

Это плюс. Стоит один раз попасть на двигатель или батарею, которые могут поменять по гарантии и вся экономия закончится...

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
21 час назад, Toni сказал:

Європа з +40-50 т.км. ціла буде 38-40

В мене ціла європейка Long Range з 21к пробігом 2022 року лише трошки дорожча і варіантів в червні було прям достатньо. В Києві дорожче, бо попит більший. Якщо пошукати під замовлення, то впевнений в гарних варіантах по норм цінам, в них теж є акції типу "кешбека" при купівлі електромобіля.

Не знаю як в Європі, а у нас биток - це або відмова у страхуванні Каско, або +2-3% до тарифу, тепер прикинути на 3-5 років і вже мізерна економія виходить.

З плюсів авто зі Штатів хіба що можна взяти Long Range з батареєю 82кВт*г, в Європі такі або рідкість, або нема (йдуть 75-78, в мене 78).

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
29.09.2023 в 21:31, melvladimir сказал:

Якщо пошукати під замовлення

Melvladimir, будь ласка підкажи що ви мали на увазі під фразою під замовлення? Та може порадьте до кого звернутись за пошуком такого авто. Бо ваші слова про цілу європейку з 21к пробігу та 22 рік звучать дуже смачно)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, Toni сказал:

що ви мали на увазі під фразою під замовлення?

Чув і бачив огляди на YouTube від тих, хто в Європі підбирає авто під параметри. Сам не звертався, бо не хотів чекати, вирішив взяти те, що зможу тут.
Власне, зараз багато цікавих варіантів на Авторіа, просто фільтрами виставити без ДТП і далі продзвонити. Я перед купівлею замовляв огляд у Motorscout, повну перевірку нажаль вони не змогли зробити, бо в місті перебування авто у них не було довірених СТО по Тесла, але хоча б базовий огляд з перевіркою зробили.

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...