Перейти к публикации

Toni

Пользователи
  • Публикации

    5
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Нейтральная
  1. Melvladimir, будь ласка підкажи що ви мали на увазі під фразою під замовлення? Та може порадьте до кого звернутись за пошуком такого авто. Бо ваші слова про цілу європейку з 21к пробігу та 22 рік звучать дуже смачно)
  2. IMHO, немного сомнительная выгода за 40-50 т.км. 7-6 це з урахуванням вже ремонту. Тобто в Україні "биток з америки з промігом 20-30 т.км." десь 30-31 вже відремонтований формату сів і поїхав, тільки перехідники, можем і мізки з навігацією та СЧ поправити, тобто 33 можна влізти. Європа з +40-50 т.км. ціла буде 38-40, ось і різниця в умовні 7. Якось за спокій 7 переплачувати, при тому що навіть по Вашим коментарям видно що все можна налагодити.
  3. Гарне питання. Із того, що бачу, то "биток з америки з промігом 20-30 т.км." vs "ціла з євпропи з пробігом 60-80 т.км." Я не розбираюсь в цих фазах, але, наскільки зрозумів, навіть при працюючому суперчарджі заряд буде не такий швидкий, як у випадках коли стоїть европейські трифазні кішки. Чи не так?)
  4. Усім привіт! Хочу купити дружині М3 після рестайлу 21 року і вона майже постійно буде в Європі (і авто, і дружина)))). Різниця між європейкою та штатами +- 7-8 к дол., а дівчинка з технікою дуже на "ВИ", тому все має працювати відмінно. Якщо брати биток зі штат, то: 1. Скільки потрібно витратити на перехідники для зарядки в Європі? 2. Чи буде працювати і не лагати навігація по Європі? 3. Чи буде вона заряджатись на суперчарджерах в Європі і інших швідкисних зарядках? 4. Чи американські бокові дзеркала сильно відрізняються від європейських і їх потрібно замінити?
×
×
  • Создать...