didmoroz
Опытный Теславод-
Публикации
49 -
Зарегистрирован
-
Посещение
-
Дней в лидерах
6
Последний раз didmoroz выиграл 28 февраля
Публикации didmoroz были самыми популярными!
Репутация
17 ХорошаяПосетители профиля
Блок посетителей профиля отключен и не будет отображаться другим пользователям
-
Доброго вечора. Підкажіть, вмикаю оригінальну зарядку в розетку на блоці засвічується зеленим, а потім буква Т засвічується червоним і гасне. До автомобіля не підключав. Так і має бути чи то є несправність зарядки? На автомобілі зарядку не перевіряв...
-
Продам абсолютно цілу Tesla Model 3
didmoroz ответил в тему пользователя didmoroz в Tesla на продажу
Прошу у всіх вибачення що не відповідав. Був у лікарні. Пробіг на сьогоднішній день - 179тис.км. Якщо замовите карфакс - побачите що пробіг реальний. Я не приховував пробіг, при чому виклав авто на авторіа і там вказаний пробіг. Як я уже писав - по кузову і салону дійсно нічого не робилось (не знімалось, не фарбувалось). По роботах тільки ходова/підвіска. Ступічні підшипники, ричаги, стійки стабілізатора. Якщо когось дійсно цікавитиме авто - то можу до "гвинтика" розписати що робилось по ходовій. Але по кузову вона вся в оригіналі. Підрамники/рульова рейка/мотори/піввісі/навіть бампера - не знімались!!! Машину робили при мені, і якщо Ви перевірите митну декларацію і дату постановки на облік то побачите що авто через п'ять днів після прибуття була поставлена на облік. Що при значних пошкодженнях зробити просто нереально... Повторюсь ще раз - був в лікарні, тому і не відповідав. По авто я геть нічого не приховую, приїжджайте, беріть прибори, перевіряйте. Торг присутні звичайно. -
didmoroz подписался на Продам абсолютно цілу Tesla Model 3
-
Авто без єдиного підкрасу, навіть бампера не фарбувались, авто придбане цілим по кузову! Я перший і єдиний власник в Україні. Характеристики: Long Range Dual Motor, автопілот 3,0 (FSD), преміум конектівіті, преміум акустика з сабвуфером, зимовий пакет, навігація України, LTE модем, заводське тонування, хром пакет, коврики в салоні та багажниках, зарядка J1772, перехідник J1772 - Tesla type, інструкції і вся документація що іде на авто з автосалону. Салон ідеальний - без зауважень взагалі, всі вікна рідні, безпека не спрацьовувала, діючі сертифікати, оновлення приходять, додаток на телефоні працює. Нові оригінальні диски, нова зимова гума, авто повністю в кераміці. Роботи виконувались лише по підвісці (ричаги, стійки стабілізатора, ступічні підшипники). Vin: 5YJ3E1EB8KF385892 телефон 067-796-40-30 Ціна 22 350USD
-
Проблему з автопілотом вирішив. Проблема була в трохи криво встановлених камерах під дзеркалом. Там є направляючі і якийсь америкос недовставив камери і не закрутивши болти. Я протер камери і скло, поставив їх як потрібно проїхався і все запрацювало. Калібровка проходила десь 20км. Після того проїхав десь 1000км - проблем не було.
-
Як довго тривала калібровка? Чи показувало пішоходів і автомобілі під час калібровки? Чи тільки після калібловки? Бо у мене просить калібровку, але не дуже калібрується. Знайшов що під час збірки в США камери криво стояли (не були прикручені до кінця бо з однієї сторони попав кусок пластика. Зібрав - але в процесц калібрування бачить тільки полоси. Людей і машин не бачить
-
Дякую. А яка проблема з цими камерами ще може бути? Вони ж наче не регулюються...
-
У мене така ж сама проблема. В авто постраждала тільки підвіска, але автопілот весь час просить калібрування і в результаті вискакує помилка APP_w142. Номер передній зняв, бо грішив що щось перекриває радар - нічого не дало. Розмітку малює завжди чітко, але не показує автомобілі, тому впевнений що проблема з радаром. Хтось щось підскаже? Збиває з пантелику що пише помилку по камері/потрібно налаштування...
-
Особисто у мене був МХ 7-ми містний. Геть не практичний салон. Якби брав інший раз - то тільки 5-ти містну. Коли довелось перевести два велосипеди в салоні - в МХ не влізли! А от в МУ - склав сидіння і величезна площадка є. Поклали велосипеди і поїхали. На даний час МХ продали і купили МУ і М3. Як на мене МУ набагато практичніший і надійніший ніж МХ.
- 4 ответа
-
- 1
-
Не раз заправляв автомобілі що працюють на R1234 фреоном R134a (в т.ч. і Tesla) тому проблем не буде однозначно. Головне звакуумувати правильно систему і все. P.S. По тиску важко визначити що фреона малувато. Якщо бути точним то по тиску можна визначити що фреона дуже мало, але тис буде залежати від дуже багатьох умов (температура на вулиці, температура в салоні, швидкість обдуву випарника). Саме точніше це заправка по вагах згідно паспортних даних.
-
По моєму коли почне міняти кліренс в налаштуваннях пневми можна видалити/поставити тримати
-
Пильники як правило дуже живучі якщо пробіг не космос. Мого пильника пошкодили на СТО, тому довелось міняти. Я собі купував БУ і міняв сам. Робота не важка.
-
Включіть запалення (нажміть на педаль гальм) - ввмікнеться електропідсилювач люфт / стук має зникнути. У всіх так.
- 1 ответ
-
- 2
-
Я на своїй легко тягав причіп. Перехідник на ЄвроРозєм можна легко виготовити самому або купити готовий. Шар на квадратній трубі теж продається.
-
Що можете ще розповісти про це авто? Ви ж уже накатали ще якийсь пробіг.
-
Так, радар був рідний. Від мого авто. Перезавантаження не допомагало ніяке (ні сосками, ні зняттям клем/петлі). Тільки пере установка скинула помилки.