
didmoroz
Members-
Content Count
28 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
didmoroz last won the day on December 27 2022
didmoroz had the most liked content!
Community Reputation
9 NeutralRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Можливо трохи не в тему, але питання по оплаті за зарядку. Коли прийшло авто на дисплеї в меню зарядка видно заборгованість попереднього власника на 12,54USD. Карту я підвязав, програма працює, оновлення і т.п. приходять. Як мені оплатити щоб не висів борг?
-
Да. Не повезло Вам з склом. 4 рази це вже статистику можна везти...
-
Взагалі то при підключенні розєма прицепа авто саме вмикає режим ПРИЦЕПА
-
Міняв масло в редукторах (перед/зад) на MX2016 P90D. З заду все просто і зрозуміло - зняли пластиковий захист і все перед очима. Спереду зливний отвір хитрий, треба зняти захист (алюмінієвий), потім під кожухом з лівої сторони буде зливний отвір. Для заливу вверху редуктора спереду буде заглушка. 1400мл зад, 1750мл перед.
-
До речі, знайшли рішення по відключенню спойлера? А то як мороз то мене аж коти шкребуть як спойлер рве лід(
-
Проблему з замком вирішив. Замінив замок і направляючу замка. Відкалібрував двері і тепер все працює супер.
-
Історія придбання і ремонту Tesla Model X P90D. Надіюсь мій пост допоможе людям зекономити купу нервів і грошей. Але всі люди різні, хтось не буде займатись ремонтом, бо їм простіше купити готове авто, хтось віддасть авто на СТО і не буде заморочуватись з ремонтом. Цей пост для людей, які роблять авто для себе і самі хочуть, як мінімум, контролювати процес ремонту. Правило перше - при покупці авто впевніться що в авто як мінімум є батарея. При найменших сумнівах - відмовтесь від покупки. Ми писали менеджеру аукціону уже після покупки, але нам він відповів і прислав фото, де було видно що батарея є. Правило друге - хоча б орієнтовно оцініть вартість ремонту авто до його покупки. Зайдіть в avtoria, подивіться ціну продажу аналогічного авто, подивіться по чім була придбана і т.п. В exel зробіть орієнтовний бюджет для розуміння чи є сенс купувати і ремонтувати авто, чи можливо простіше купити його тут. Я нарахував що авто під ключ стане 37...39тисяч USD. По факту стало десь в 39,5тисяч USD і це навіть без зимової гуми. Правило третє - знайдіть толкового, перевіреного електрика по Tesla. Не ведіться на низькі ціни. Ціни мають бути +/- ринкові в усіх. Я на цьому погорів. Правило четверте - шукайте запчастини самі, розібратися по кодах запчастин Вам допоможе сайт TSK де є деталювання з кодами запчастин. Це Вам допоможе зекономити мінімум 40% коштів на запчастинах. Але часу витратите чимало. Правило п'яте - якщо є можливість - робіть більшість робіт по авто самі. Я сам відновлював проводку бампера, передньої панелі, повністю відновлював проводку підкапотки. Сам збирав ходову, салон міняв безпеку. А тепер історія ремонту. Це перша моя Tesla з США. Була придбана за 18000USD. Прибула в Україну рівно через два місяці. Стала в 24000USD розмитнена в Броварах. В першу чергу вирішили поставити авто на колеса. Ще до прибуття авто було придбано (підрамник, лонжерони, підсилювач бамперу, пакет радіаторів, капот, бампер, крило - більшість купував в TSK). Оскільки я сам збираю/розбираю всі свої авто (крім малярки та зварювальних робіт) то вирішив робити поруч з місцем проживання, щоб кожного дня можна було крутити авто. Друга причина - порекомендували крутого "електрика" по Tesla-х. З електриком окрема тема, я додатково попав на гроші, бо як виявилось електрик Model X ніколи до цього не робив, і запоров мені блок MCU та і інші проблеми приніс. На СТО мені замінили лонжерони, виставили їх. Я почав збирати авто - поставив підрамник, ходову, пакет радіаторів, крила, капот. Коли проводили заміну лонжеронів я паралельно розбирав салон і відновлював безпеку. Відновлення безпеки обійшлось близько 1500USD. Заміна лонжеронів - 1750USD. Після того як авто стало на колеса - виставив капот і крила по зазорах. Знайшов толкового електрика який підв'язав два ключі, стер помилки в SRS, зняв краш пневми і авто поїхало. Також прокачали систему охолодження і виявили що хітер ВВБ пробитий. Послуги електрика - 1300USD. Сертифікати були діючі. Авто оновлялось без проблем. Сертифікували авто, поставили на облік і застрахували - 190USD. Після цього пофарбували (капот, крило, бампер, дві стійки, локальна покраска задньої ляди) і відполірували - 700USD. Зарядка J1772 на 32A + перехідник J1772 на Tesla type USA - 250USD. Роботи ще не закінчені, але авто вже їздить. Всього: Авто - 24000USD Запчастини - 8800USD Роботи по ремонту - 6300USD Чи задоволений я автомобілем? Скажу так - очікував мабуть чогось більшого від Tesla Model X, але в цілому це дійсно автомобіль майбутнього. Для нас з дружиною це авто занадто масивне і навіть в гараж не влазить толком. Тому, з часом будемо його продавати, а собі придивимось щось на кшталт Tesla Model 3. P.S. Якщо будуть цікаві пропозиції на обмін - пропонуйте)))
-
Тему можна в принципі закривати, так як авто вже в Україні і їздить)
-
Хворів, не було часу відписатися. Проблему вирішив повністю регулюванням розвал-сходження і заміною гуми на нову. Всім дякую за відповіді.
-
Доброї ночі. Хтось ставив собі замість 265/35R22 та 285/35 R22 резину розміром 275/40 R22? Чи альтернативну резину 22 радіуса?
-
Що хітер - це 100% підтвердив спеціаліст що займається теслами. Він же і прив'язував мені ключі до цього авто.
-
На рахунок того, що "работа по замене на сервисе не очень дорогая, это не то ради чего стоит рисковать жизнью" - я з Вами повністю згоден, і скоріше за все для виконання цих робіт звернусь на сервіс до Вас, хоча враховуючи мою спеціальність (я маю V групу допуску з електробезпеки "до та понад 1000В"), для мене - це не проблема. Крім того робота по заміні хітера явно проводиться з зняттям напруги (вимкнуті ВВ контактори та витягнутий роз'єм хітера). Суть не в економії, яка на фоні вартості автомобіля здається просто смішною, а в тому, що ремонт автомобіля для мене це хобі, і як мінімум майже всі роботи по автомобілю крім заміни лонжеронів, малярних робіт та прив'язки ключів та я проводив сам. Тому мене і цікавить чи можливо виконати ці роботи самостійно, чи необхідно проводити демонтаж батареї, який без підйомника та спец обладнання виконати неможливо.
-
Для заміни потрібно знімати батарею? Чи передній мотор? Чи можливо виконати заміну самостійно, на ямі?
-
Тобто у Вас була несмправність підігрівача ВВБ? Як вилікували? Замінили хітер?
-
Дякую за відповіді. Поки займаюсь проводкою та маляркою. Потім займусь підвіскою. Але не розумію як рейка може на це впливати? Можливо передній лівий шрус вискочив був і пошкодився і при поворотах влинить? Але не схоже на те зовсім...