
didmoroz
Experienced Tesladriver-
Content Count
42 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
didmoroz last won the day on April 28
didmoroz had the most liked content!
Community Reputation
15 GoodRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Особисто у мене був МХ 7-ми містний. Геть не практичний салон. Якби брав інший раз - то тільки 5-ти містну. Коли довелось перевести два велосипеди в салоні - в МХ не влізли! А от в МУ - склав сидіння і величезна площадка є. Поклали велосипеди і поїхали. На даний час МХ продали і купили МУ і М3. Як на мене МУ набагато практичніший і надійніший ніж МХ.
-
Не раз заправляв автомобілі що працюють на R1234 фреоном R134a (в т.ч. і Tesla) тому проблем не буде однозначно. Головне звакуумувати правильно систему і все. P.S. По тиску важко визначити що фреона малувато. Якщо бути точним то по тиску можна визначити що фреона дуже мало, але тис буде залежати від дуже багатьох умов (температура на вулиці, температура в салоні, швидкість обдуву випарника). Саме точніше це заправка по вагах згідно паспортних даних.
-
Пильники як правило дуже живучі якщо пробіг не космос. Мого пильника пошкодили на СТО, тому довелось міняти. Я собі купував БУ і міняв сам. Робота не важка.
-
Включіть запалення (нажміть на педаль гальм) - ввмікнеться електропідсилювач люфт / стук має зникнути. У всіх так.
- 1 reply
-
- 2
-
-
Я на своїй легко тягав причіп. Перехідник на ЄвроРозєм можна легко виготовити самому або купити готовий. Шар на квадратній трубі теж продається.
-
Що можете ще розповісти про це авто? Ви ж уже накатали ще якийсь пробіг.
-
Так, радар був рідний. Від мого авто. Перезавантаження не допомагало ніяке (ні сосками, ні зняттям клем/петлі). Тільки пере установка скинула помилки.
-
Проблема вирішена. Радар відкалібрувався, тепер все працює))) Рішення наступне: Зайшов в режим "Service", натиснув пункт "Переустановка ПО", вибрав "FULL". Завантажилось оновлення (ну насправді та версія прошивки що і була) і встановилась. Після цього рухався зі швидкістю 30...40км/год по дорозі з розміткою десь близько 5...8км. І все радар відкалібрувався і помилка зникла. До речі першого разу (після ремонту автомобіля) так само робив, тільки перед цим виставив радар за допомогою рівня по горизонталі (мануали як виставляти радар доступні на офіційному сайті ТЕСЛА з власного кабінету). Також цим методом скинув інші помилки (по вентилятору кондиціонера, компресору кондиціонера і ще якісь) так як під час ремонту встановив не той вентилятор (з чорною фішкою а треба було з сірою). Всі говорили їхати до майстра, але завдяки пере установці ПО все запрацювало. Вік живий вік учись...
-
Після перезавантаження помилка ESP_d137 зникла. Але я і в душі не розумію, як може збитись калібрування, якщо радар закріплений на трьох шарнірах і ніхто до його не лазив, пневму не чіпав. Резина згідно паспортних даних, нова. До цього він працював без нарікань взагалі. Чи можливо запустити калібрування / скинути помилку без приладів діагностики? P.S. знімання клем, перезавантаження одного і двох екранів не допомагає.
-
Ой, вибачте. Болт М6, головка на 8. На піропатрон батареї не схоже, бо по перше 12В аккумулятор сів би за 20-30хвилин і авто б неїхало
-
Доброго вечора. Перестав працювати автопілот (АП-1) на Tesla MX. До цього працював без проблем пару місяців. Віддав машину на поліровку. Прийшов забирати - пише автопілот недоступний. В сервісному режимі пише дві помилки - просить калібровку радара (DAS_w010) та помилку по ESP ESP_d137. Маю два питання: 1. Чому могло таке статися якщо автомобіль ніхто не розбирав, нічого не робилося, навіть клему не трогали. До цього не було жодної помилки, автопілот працював завжди без нарікань. 2. Чи допоможе переустановка ПО "DAS" або "FULL" в сервісному режимі?
-
Датчик удару стоїть в бокових кронштейнах під фарами. Там маленька така лабуда, прикручується ботом М8.
-
Торпеду/подушку торпеди міняли? У мене була схожа помилка. Виявилось що один піропатрон торпеди не підключений був, також були ще помилки, теж по безпеці. Проблема була в датчику удару, так як мій був відсутній і довелось купувати новий. Виявилось що новий не підходив. Купував на розборці точно такий як і стояв - помилки зникли.
-
Можливо трохи не в тему, але питання по оплаті за зарядку. Коли прийшло авто на дисплеї в меню зарядка видно заборгованість попереднього власника на 12,54USD. Карту я підвязав, програма працює, оновлення і т.п. приходять. Як мені оплатити щоб не висів борг?