Jump to content

didmoroz

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

didmoroz last won the day on December 27 2022

didmoroz had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Можливо трохи не в тему, але питання по оплаті за зарядку. Коли прийшло авто на дисплеї в меню зарядка видно заборгованість попереднього власника на 12,54USD. Карту я підвязав, програма працює, оновлення і т.п. приходять. Як мені оплатити щоб не висів борг?
  2. Да. Не повезло Вам з склом. 4 рази це вже статистику можна везти...
  3. Взагалі то при підключенні розєма прицепа авто саме вмикає режим ПРИЦЕПА
  4. Міняв масло в редукторах (перед/зад) на MX2016 P90D. З заду все просто і зрозуміло - зняли пластиковий захист і все перед очима. Спереду зливний отвір хитрий, треба зняти захист (алюмінієвий), потім під кожухом з лівої сторони буде зливний отвір. Для заливу вверху редуктора спереду буде заглушка. 1400мл зад, 1750мл перед.
  5. До речі, знайшли рішення по відключенню спойлера? А то як мороз то мене аж коти шкребуть як спойлер рве лід(
  6. Проблему з замком вирішив. Замінив замок і направляючу замка. Відкалібрував двері і тепер все працює супер.
  7. Історія придбання і ремонту Tesla Model X P90D. Надіюсь мій пост допоможе людям зекономити купу нервів і грошей. Але всі люди різні, хтось не буде займатись ремонтом, бо їм простіше купити готове авто, хтось віддасть авто на СТО і не буде заморочуватись з ремонтом. Цей пост для людей, які роблять авто для себе і самі хочуть, як мінімум, контролювати процес ремонту. Правило перше - при покупці авто впевніться що в авто як мінімум є батарея. При найменших сумнівах - відмовтесь від покупки. Ми писали менеджеру аукціону уже після покупки, але нам він відповів і прислав фото, де було видно що батарея є. Правило друге - хоча б орієнтовно оцініть вартість ремонту авто до його покупки. Зайдіть в avtoria, подивіться ціну продажу аналогічного авто, подивіться по чім була придбана і т.п. В exel зробіть орієнтовний бюджет для розуміння чи є сенс купувати і ремонтувати авто, чи можливо простіше купити його тут. Я нарахував що авто під ключ стане 37...39тисяч USD. По факту стало десь в 39,5тисяч USD і це навіть без зимової гуми. Правило третє - знайдіть толкового, перевіреного електрика по Tesla. Не ведіться на низькі ціни. Ціни мають бути +/- ринкові в усіх. Я на цьому погорів. Правило четверте - шукайте запчастини самі, розібратися по кодах запчастин Вам допоможе сайт TSK де є деталювання з кодами запчастин. Це Вам допоможе зекономити мінімум 40% коштів на запчастинах. Але часу витратите чимало. Правило п'яте - якщо є можливість - робіть більшість робіт по авто самі. Я сам відновлював проводку бампера, передньої панелі, повністю відновлював проводку підкапотки. Сам збирав ходову, салон міняв безпеку. А тепер історія ремонту. Це перша моя Tesla з США. Була придбана за 18000USD. Прибула в Україну рівно через два місяці. Стала в 24000USD розмитнена в Броварах. В першу чергу вирішили поставити авто на колеса. Ще до прибуття авто було придбано (підрамник, лонжерони, підсилювач бамперу, пакет радіаторів, капот, бампер, крило - більшість купував в TSK). Оскільки я сам збираю/розбираю всі свої авто (крім малярки та зварювальних робіт) то вирішив робити поруч з місцем проживання, щоб кожного дня можна було крутити авто. Друга причина - порекомендували крутого "електрика" по Tesla-х. З електриком окрема тема, я додатково попав на гроші, бо як виявилось електрик Model X ніколи до цього не робив, і запоров мені блок MCU та і інші проблеми приніс. На СТО мені замінили лонжерони, виставили їх. Я почав збирати авто - поставив підрамник, ходову, пакет радіаторів, крила, капот. Коли проводили заміну лонжеронів я паралельно розбирав салон і відновлював безпеку. Відновлення безпеки обійшлось близько 1500USD. Заміна лонжеронів - 1750USD. Після того як авто стало на колеса - виставив капот і крила по зазорах. Знайшов толкового електрика який підв'язав два ключі, стер помилки в SRS, зняв краш пневми і авто поїхало. Також прокачали систему охолодження і виявили що хітер ВВБ пробитий. Послуги електрика - 1300USD. Сертифікати були діючі. Авто оновлялось без проблем. Сертифікували авто, поставили на облік і застрахували - 190USD. Після цього пофарбували (капот, крило, бампер, дві стійки, локальна покраска задньої ляди) і відполірували - 700USD. Зарядка J1772 на 32A + перехідник J1772 на Tesla type USA - 250USD. Роботи ще не закінчені, але авто вже їздить. Всього: Авто - 24000USD Запчастини - 8800USD Роботи по ремонту - 6300USD Чи задоволений я автомобілем? Скажу так - очікував мабуть чогось більшого від Tesla Model X, але в цілому це дійсно автомобіль майбутнього. Для нас з дружиною це авто занадто масивне і навіть в гараж не влазить толком. Тому, з часом будемо його продавати, а собі придивимось щось на кшталт Tesla Model 3. P.S. Якщо будуть цікаві пропозиції на обмін - пропонуйте)))
  8. Тему можна в принципі закривати, так як авто вже в Україні і їздить)
  9. Хворів, не було часу відписатися. Проблему вирішив повністю регулюванням розвал-сходження і заміною гуми на нову. Всім дякую за відповіді.
  10. Доброї ночі. Хтось ставив собі замість 265/35R22 та 285/35 R22 резину розміром 275/40 R22? Чи альтернативну резину 22 радіуса?
  11. Що хітер - це 100% підтвердив спеціаліст що займається теслами. Він же і прив'язував мені ключі до цього авто.
  12. На рахунок того, що "работа по замене на сервисе не очень дорогая, это не то ради чего стоит рисковать жизнью" - я з Вами повністю згоден, і скоріше за все для виконання цих робіт звернусь на сервіс до Вас, хоча враховуючи мою спеціальність (я маю V групу допуску з електробезпеки "до та понад 1000В"), для мене - це не проблема. Крім того робота по заміні хітера явно проводиться з зняттям напруги (вимкнуті ВВ контактори та витягнутий роз'єм хітера). Суть не в економії, яка на фоні вартості автомобіля здається просто смішною, а в тому, що ремонт автомобіля для мене це хобі, і як мінімум майже всі роботи по автомобілю крім заміни лонжеронів, малярних робіт та прив'язки ключів та я проводив сам. Тому мене і цікавить чи можливо виконати ці роботи самостійно, чи необхідно проводити демонтаж батареї, який без підйомника та спец обладнання виконати неможливо.
  13. Для заміни потрібно знімати батарею? Чи передній мотор? Чи можливо виконати заміну самостійно, на ямі?
  14. Тобто у Вас була несмправність підігрівача ВВБ? Як вилікували? Замінили хітер?
  15. Дякую за відповіді. Поки займаюсь проводкою та маляркою. Потім займусь підвіскою. Але не розумію як рейка може на це впливати? Можливо передній лівий шрус вискочив був і пошкодився і при поворотах влинить? Але не схоже на те зовсім...
×
×
  • Create New...