
gammmer
Пользователи-
Публикации
32 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
2 НейтральнаяЛичная информация
-
Автомобиль
Model S
-
Всім доброго дня. Авто перестало бачити акаунт. Tesla model S Tegra. Працювати перестала два тижні тому. При знятті доступу каже що мейл або пасч не правильний. Хоча перевірив точно правильний. Вводив раз 15ть точно. Міняв пароль до акаунта Тесла. На телефоні увійшов а з машини не можу.
-
Чи є у когось фото плати зарядки UMC gen2, можливо детальніша в районі шиму, біля конектору? потрібно знати що має стояти на місці C100
-
Доброго дня. Скільки антифризу потрібно для Model S rest, для заміни?
-
Проблему рішив майстер. Все через останню прошивку.
- 111 ответов
-
- приложение
- tesla app
-
(и ещё 2)
Теги:
-
Мій блок не під'єднюється, сказав майстер, свій блок підкинув все запрацювале все підєдналося і тд.
- 111 ответов
-
- приложение
- tesla app
-
(и ещё 2)
Теги:
-
Якщо все має значення тоді опишу все з початку по ключам. Авто приїхало з США з двома картами. Карти не працювали. Не знаю точної причини, можливо хтось десь перепутав. Я з'їздив на сервіс з панеллю і мені прив'язали дві карти які приїхали з авто. В авто було ще два телефони прив'язані попередніх власників зі штатів. значить в меню з ключами було. -два телефони попередніх власників -два ключі неробочі -два ключі які приїхали з авто і прив'язалися майстром вже в Україні. Далі я прив'язав авто до свого акаунта і користувався всім, але смартфонон спарувати як ключ не міг(туж помилку викидувало що на фото в попередніх постах). Прийшло якесь чергове оновлення і перестав працювати старт авто зі смартфона. Я гадав це пройде, за день два або після декількох перезвгрузок, бо були проблеми і зрадіо, але на наступний день радіо запрацювало само собою. Але старт не працював. Я вирішив зробити ресет налаштувань авто, видалити смартфони попередніх власників і спробувати на чисто прив'язати смартфон. Але поперше зник контроль кліматом, вікнами дверима як на фото видно а проблема з прив'язкою смартфона як ключа не зникла. на разі в меню з ключами -два ключі неробочі -два ключі які приїхали з авто і прив'язалися майстром вже в Україні.
- 111 ответов
-
- приложение
- tesla app
-
(и ещё 2)
Теги:
-
Сиджу в авто, машина підключена до wifi. Карта ключ від m3 є, користуюся нею. Пробував вже двома смартфонами. Правда два фірми Huawei з google сервісами. Ще спробую інші якісь телефони.
- 111 ответов
-
- приложение
- tesla app
-
(и ещё 2)
Теги:
-
Я думаю це сталося через те що я збив налаштування автомобіля. Прочитав що треба добавити телефон як карту. Але маю таке повідомлення. Хто підкаже причину?
- 111 ответов
-
- приложение
- tesla app
-
(и ещё 2)
Теги:
-
Сьогодні зранку немає меню з налаштуваннями і кліматом і тд. Просто пропало. В когось таке було?
- 111 ответов
-
- приложение
- tesla app
-
(и ещё 2)
Теги:
-
Доброго дня. Не можу зайти в акаунт. Через втрату телефону з подвійною аутентифікацією. Хто знає куди звертатися? Чи можливо хтось додзвонювався на німецький номер підтримки, бо вже декілька раз просто скидає коли телефоную.
- 111 ответов
-
- приложение
- tesla app
-
(и ещё 2)
Теги:
-
Технічні відео, чи фото, це вже друге. А от структуризована інформація, по ТО авто. Тобто що варто вчасно ремонтувати, чи дивитися щоб не поломалося. По тому що не поїду на ТСК а буду шукати сервіс у Львові. Логіка проста, ми логістика і час, це просто не доцільно. Відкривайте філію у Львові, думаю цілком можливо.
-
Ну ось. Вже Ви написали, що антифриз треба прокачувати і для цього потрібно тулбокс. В гаражі дійсно не зроблю. Буду шукати сервіс з тулбоксом. Нажаль зазвичай не питання в ціні, а питання в якості робіт. Сервісів дуже багато, але нажаль якщо брати тесла сервіси це відгуки не добрі. Сам мав справу з одним коли привіз авто. Машину знають, але нажаль за ними я доробляв, ще про деякі мав "честь" почути від знайомих. Є один один сервіс який я напевно виберу для заміни антифризу але ціни там дорогі, в порівняно з середньо статистичними де я обслуговуюся з іншим авто вже багато років. Тому вже багато речей подоводив "сам" скориставшись підйомником в друга та інформацією з інтернету. З одної сторони розумію впринципі чому ТСК не ділиться інформацією по роботах, це по суті не вигідно їм як сервісу і якщо говорити про конкуренцію, я їх вважаю поза конкуренцією. Але всього вони охопити не зможуть і цього непотрібно. А корисною інформацією такою, поділитися по таких речах як ТО і про місця де варто заглянути в авто вчасно, вони можуть легко згрупувати і написати, поділившись досвідом обслуговування тесл, тим більше що ресурс їх був побудований якраз на інтузцазмі і прихильності до марки Тесла. Далі не продовжую, бо це просто флуд. І не потемі. Але б було б чудово якщо б ТСК список ТО що варто зробити в тій чи іншій автівці. І я думаю це лише їм зіграло на авторитет і більшу популяризацію Тесла. Адже вчасне обслуговування, зменшує ризик серйозних проблем. В мене наприклад друзі і знайомі бояться електромобілів через страшилки які розвели неті, застарілу інформацію і нерозуміння на що розраховувати при володінні електро автомобілем, наразі я пояснюю їм в міру свого досвіду. Одним словом мало чіткої структуризованої інформації, куски потрібно видьогувати з бортових журналів на ресурсах з росії, та форумах американських.
-
Тоді сенсу небачу в цьому форумі.
-
Шкода що нема ресурсу українського повноцінного по обслуговуванні тесла. Нажаль на тск їхати в Київ зі Львова щоб замінити масло і антифриз точно не буду. Після першого обслуговування і натягувння на гроші місцевими сервісами, я з недовірою став ставитися до них. Всі поточні роботи робив у друга на сервісі. Відповідно знаю що як зробив. Тому шукаю якесь відео по ТО на model S. Вже дещо найшов, нажаль не укр ресурс. Ще доречі про те з чим зіштовхнувся за час експлуатації авто. Це глюк лючка зарядки, а точніше коротила плата, через вологу. Ніхто не пише в ТО подивитися до дренажа від лючка. Його можна просто продути час від часу. Мені сервіс сказав заміна, по факту замовив запчастину, скористався майстром по електроніці, сам все зробив і ремонт копійчаний, головне вяасно все зробити. А так заміна лючка нового, приблизно 10тис.грн.