driver69 1 Опубликовано: 4 сентября 2022 Споглядаю іноді на teslmotorsclub форумі за новинами стосовно наших тролейбусів на стероїдах та й щось новини невтішні. Як ми всі знаємо, болячка з передніми напів-осями та шарнірами рівних кутових швидксоетй вже досить давна і вирішення проблеми раз і назавжди досі немає. (Навіть у Raven діагностують!). Чому підняв цю тему, бо бачу щодня все більше тем на тому ж TMC, що схожий чи ідентичний стукіт наявний у нових моделях Plaid S та Plaid X, щоправда у останнього звук більше нагадує тертя металу об метал. Власне це трохи розчаровує, бо як настане мирний час, (Не забуваєомо підтримувати ЗСУ!) хотілося б освіжити свою TMS2018 до моделей 22+ року, але після цього відкриття бажання по трохи починає зникати. Провівши ще якийсь час на форумі, знайшов, що люди знайшли вирішення проблеми, а саме "aftermatket lowering links" від "N2itive". З цією модифікацією автомобіль завжди у режимі підвікски "LOW", проте виробник також застерігає не заграватись з розгоном у поворотах та робити веселі старти виключно з прямим кермом. І ось, автомобіль за понад 150 тисяч доларів доводиться "доробляти" кінцевому споживачу, та й модифікація, якщо чесно, така собі, бо така Тесла це по суті "трамвай", якому дозволено їхати швидко лише прямо. Менше з тим, якщо їздити завжди у LOW, то ризик дном проїхатись по якійсь ямі зростає суттєво, тим паче якщо у Вас різкий спуск до підземного гаражу (кажу з власного досвіду). Прикріпив фото користувача TSLA Pilot. На СЦ йому повідомили, що вирішення проблеми наразі немає, можуть по гарантії замінити на нові. Які у кого думки з цього приводу? Spoiler Spoiler Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
uniteddare 784 Опубликовано: 4 сентября 2022 2 часа назад, driver69 сказал: Які у кого думки з цього приводу? Ну які тут думки можуть бути? Варто або брати та зміритись, або подивитися в сторону інших брендів. Зараз вже є з чого обирати електричку. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Knez 1 064 Опубликовано: 4 сентября 2022 2 часа назад, driver69 сказал: цією модифікацією автомобіль завжди у режимі підвікски "LOW", проте виробник також застерігає не заграватись з розгоном у поворотах та робити веселі старти виключно з прямим кермом. І ось, автомобіль за понад 150 тисяч доларів доводиться "доробляти" кінцевому споживачу, та й модифікація, якщо чесно, така собі, бо така Тесла це по суті "трамвай", якому дозволено їхати швидко лише прямо. Менше з тим, якщо їздити завжди у LOW У Теслы просто очень большой запас мощности, а главное, эта мощность поступает на колеса начиная с 0 км/ч. Полуоси убивают первые 20 км/ч. Металл банально не выдерживает. Все "решения" - это убирание угла, чтобы равномерно распределить нагрузку на все зубчики. Если у вас ДВС с такими характеристиками (читай, корч), то умирать подвеска будет намного быстрее 😉 Но... в реальной жизни вам эта мощность не нужна. Если вы ездите с низкой подвеской (вернее, ускоряетесь), то бытовые разгоны не убивают ее. Из гаража вы можете выезжать хоть на Very High, просто не ускоряетесь сразу при выезде, а дождитесь, пока машина сама сядет, или опустите ее. А если вы хотите поразить друзей ускорением, то уже зная проблему, делайте это только в Low и Very low и только по прямой. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
driver69 1 Опубликовано: 4 сентября 2022 53 минуты назад, Knez сказал: У Теслы просто очень большой запас мощности, а главное, эта мощность поступает на колеса начиная с 0 км/ч. Полуоси убивают первые 20 км/ч. Ось власне в цьому й питання, що автомобіль може, а виробник не може. Вже схиляються думки у бік Taycan. До речі про корч, RS6 стартує як трактор(сток), а проблеми такої немає Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
driver69 1 Опубликовано: 4 сентября 2022 33 minutes ago, uniteddare said: Ну які тут думки можуть бути? Варто або брати та зміритись, або подивитися в сторону інших брендів. Зараз вже є з чого обирати електричку. Також правда, щоправда у цьому сегменті з наявних наче як лише Taycan/E-tronGT Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
uniteddare 784 Опубликовано: 4 сентября 2022 1 час назад, driver69 сказал: Також правда, щоправда у цьому сегменті з наявних наче як лише Taycan/E-tronGT Ну і достатньо, тайкан Універсал чи як він там правильно називається - виглядає як норм вибір на усі випадки. Також можна подивитися bmw ix та мерси - наче нічого усі. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
driver69 1 Опубликовано: 4 сентября 2022 38 minutes ago, uniteddare said: Ну і достатньо, тайкан Універсал чи як він там правильно називається - виглядає як норм вибір на усі випадки. Також можна подивитися bmw ix та мерси - наче нічого усі. iX мені як сарай на колесах, SUV не розглядав ніколи, ось Taycan SportTurismo (універсал) дуже навіть непоганий. Потрібно сходити на тест-драйв пощупати. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Knez 1 064 Опубликовано: 5 сентября 2022 04.09.2022 в 21:36, driver69 сказал: RS6 стартує як трактор(сток) Пневма? 😉 У Теслы на пружинах вопрос полуосей не стоит. Говорят, убить тоже можно, но случаи единичные. Лично я между пружинами и хрустом полуосей, но с пневмой, выберу хруст. Тем более, что от момента первого хруста до реальных проблем с полуосями очень далеко. Музыку погромче только перед разгоном делать 😉 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах