Перейти к публикации
driver69

Проблема передніх напів-осей. Знову

Рекомендованные сообщения

Споглядаю іноді на teslmotorsclub форумі за новинами стосовно наших тролейбусів на стероїдах та й щось новини невтішні. Як ми всі знаємо, болячка з передніми напів-осями та шарнірами рівних кутових швидксоетй вже досить давна і вирішення проблеми раз і назавжди досі немає. (Навіть у Raven діагностують!). Чому підняв цю тему, бо бачу щодня все більше тем на тому ж TMC, що схожий чи ідентичний стукіт наявний у нових моделях Plaid S та Plaid X, щоправда у останнього звук більше нагадує тертя металу об метал. Власне це трохи розчаровує, бо як настане мирний час, (Не забуваєомо підтримувати ЗСУ!) хотілося б освіжити свою TMS2018 до моделей 22+ року, але після цього відкриття бажання по трохи починає зникати. 

Провівши ще якийсь час на форумі, знайшов, що люди знайшли вирішення проблеми, а саме "aftermatket lowering links" від "N2itive". З цією модифікацією автомобіль завжди у режимі підвікски "LOW", проте виробник також застерігає не заграватись з розгоном у поворотах та робити веселі старти виключно з прямим кермом. І ось, автомобіль за понад 150 тисяч доларів доводиться "доробляти" кінцевому споживачу, та й модифікація, якщо чесно, така собі, бо така Тесла це по суті "трамвай", якому дозволено їхати швидко лише прямо. Менше з тим, якщо їздити завжди у LOW, то ризик дном проїхатись по якійсь ямі зростає суттєво, тим паче якщо у Вас різкий спуск до підземного гаражу (кажу з власного досвіду).

Прикріпив фото користувача TSLA Pilot. На СЦ йому повідомили, що вирішення проблеми наразі немає, можуть по гарантії замінити на нові.

Які у кого думки з цього приводу?

Spoiler

 

Spoiler

 

BFC60F27-A742-4E6B-9861-8BA10EF1BF00.jpeg

A325E62D-DB48-4D2B-9A4E-C33690647DD4.jpeg

A5E4757C-733E-4B59-B223-8FB12E120B12.jpeg

9D32FC2F-1E9E-4E78-A408-CAAD96C7C07A.jpeg

20D52286-E8C7-442C-B392-D6C01C8AE201.jpeg

1F7313E6-ECC8-48E6-9D5D-BB44ABD8618D.jpeg

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, driver69 сказал:

Які у кого думки з цього приводу?

 

Ну які тут думки можуть бути? Варто або брати та зміритись, або подивитися в сторону інших брендів. Зараз вже є з чого обирати електричку.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, driver69 сказал:

цією модифікацією автомобіль завжди у режимі підвікски "LOW", проте виробник також застерігає не заграватись з розгоном у поворотах та робити веселі старти виключно з прямим кермом. І ось, автомобіль за понад 150 тисяч доларів доводиться "доробляти" кінцевому споживачу, та й модифікація, якщо чесно, така собі, бо така Тесла це по суті "трамвай", якому дозволено їхати швидко лише прямо. Менше з тим, якщо їздити завжди у LOW

У Теслы просто очень большой запас мощности, а главное, эта мощность поступает на колеса начиная с 0 км/ч. Полуоси убивают первые 20 км/ч. Металл банально не выдерживает. Все "решения" - это убирание угла, чтобы равномерно распределить нагрузку на все зубчики. Если у вас ДВС с такими характеристиками (читай, корч), то умирать подвеска будет намного быстрее 😉

Но... в реальной жизни вам эта мощность не нужна. Если вы ездите с низкой подвеской (вернее, ускоряетесь), то бытовые разгоны не убивают ее. Из гаража вы можете выезжать хоть на Very High, просто не ускоряетесь сразу при выезде, а дождитесь, пока машина сама сядет, или опустите ее. А если вы хотите поразить друзей ускорением, то уже зная проблему, делайте это только в Low и Very low и только по прямой.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
53 минуты назад, Knez сказал:

У Теслы просто очень большой запас мощности, а главное, эта мощность поступает на колеса начиная с 0 км/ч. Полуоси убивают первые 20 км/ч. 

Ось власне в цьому й питання, що автомобіль може, а виробник не може. Вже схиляються думки у бік Taycan. До речі про корч, RS6 стартує як трактор(сток), а проблеми такої немає

242F55FB-718C-4F99-97DC-B7DEF39D3B72.jpeg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
33 minutes ago, uniteddare said:

Ну які тут думки можуть бути? Варто або брати та зміритись, або подивитися в сторону інших брендів. Зараз вже є з чого обирати електричку.

Також правда, щоправда у цьому сегменті з наявних наче як лише Taycan/E-tronGT

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, driver69 сказал:

Також правда, щоправда у цьому сегменті з наявних наче як лише Taycan/E-tronGT

Ну і достатньо, тайкан Універсал чи як він там правильно називається - виглядає як норм вибір на усі випадки. Також можна подивитися bmw ix та мерси - наче нічого усі.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
38 minutes ago, uniteddare said:

Ну і достатньо, тайкан Універсал чи як він там правильно називається - виглядає як норм вибір на усі випадки. Також можна подивитися bmw ix та мерси - наче нічого усі.

iX мені як сарай на колесах, SUV не розглядав ніколи, ось Taycan SportTurismo (універсал) дуже навіть непоганий. Потрібно сходити на тест-драйв пощупати.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
04.09.2022 в 21:36, driver69 сказал:

RS6 стартує як трактор(сток)

Пневма? 😉 У Теслы на пружинах вопрос полуосей не стоит. Говорят, убить тоже можно, но случаи единичные.

Лично я между пружинами и хрустом полуосей, но с пневмой, выберу хруст. Тем более, что от момента первого хруста до реальных проблем с полуосями очень далеко. Музыку погромче только перед разгоном делать 😉

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...