Перейти к публикации
didmoroz

Покупка TESLA MODEL X

Рекомендованные сообщения

Добрый вечер. Просмотрел много Ваших роликов в ЮТЮБЕ, Вы - супер)

Очень прошу Вашей помощи. Было приобретено авто, но еще не забрано с аукциона. 

После просмотра одного из Ваших видео возникло подозрение что там отсутствует батарея (а не ЛОХ ли Я). Можете опровергнуть или подтвердить наличие батареи по фото. Компания через которую мы покупали это авто уверяли на 99% что батарея есть, но никакой ответственности они не несут если батареи там нет...

Ключей нет, по ошибке видно что пневма не работает. Вчера связались с менеджером с площадки COPART где стоит авто, обещал сделать фото, но пока нет ничего... 

https://bidfax.info/tesla/model-x/14705348-tesla-model-x-2016-black-vin-5yjxcae41gf004514.html

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, didmoroz сказал:

Можете опровергнуть или подтвердить наличие батареи по фото.

Фото не все хорошие. На вид, я бы не сказал, что Батареи нет. Машина аварийная, пневма лежит. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дуже дякую за відповідь. Ми все ще чекаємо на відповіді (фото) від менеджера з площадки аукціону де це авто все ще знаходиться.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Отримали фото з терміналу. Ну тепер я спокійний. Є щось схоже на корпус батареї.

Надіюсь що скоро буду одним із Вас - TESLAводом

512345_9d295db7c9314c928cf31eee7f835af5.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Тему можна в принципі закривати, так як авто вже в Україні і їздить)

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Если не сложно, делитесь подробностями. Чтобы прочитавшие тему, представляли, что вот такая машина превратилась в такую, и посредине пришлось делать то-то и то-то.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Історія придбання і ремонту Tesla Model X P90D. Надіюсь мій пост допоможе людям зекономити купу нервів і грошей. Але всі люди різні, хтось не буде займатись ремонтом, бо їм простіше купити готове авто, хтось віддасть авто на СТО і не буде заморочуватись з ремонтом. Цей пост для людей, які роблять авто для себе і самі хочуть, як мінімум, контролювати процес ремонту.

Правило перше - при покупці авто впевніться що в авто як мінімум є батарея. При найменших сумнівах - відмовтесь від покупки. Ми писали менеджеру аукціону уже після покупки, але нам він відповів і прислав фото, де було видно що батарея є.

Правило друге - хоча б орієнтовно оцініть вартість ремонту авто до його покупки. Зайдіть в avtoria, подивіться ціну продажу аналогічного авто, подивіться по чім була придбана і т.п. В exel зробіть орієнтовний бюджет для розуміння чи є сенс купувати і ремонтувати авто, чи можливо простіше купити його тут. Я нарахував що авто під ключ стане 37...39тисяч USD. По факту стало десь в 39,5тисяч USD і це навіть без зимової гуми.

Правило третє - знайдіть толкового, перевіреного електрика по Tesla. Не ведіться на низькі ціни. Ціни мають бути +/- ринкові в усіх. Я на цьому погорів.

Правило четверте - шукайте запчастини самі, розібратися по кодах запчастин Вам допоможе сайт TSK де є деталювання з кодами запчастин. Це Вам допоможе зекономити мінімум 40% коштів на запчастинах. Але часу витратите чимало. 

Правило п'яте - якщо є можливість - робіть більшість робіт по авто самі. Я сам відновлював проводку бампера, передньої панелі, повністю відновлював проводку підкапотки. Сам збирав ходову, салон  міняв безпеку.

А тепер історія ремонту.

Це перша моя Tesla з США. Була придбана за 18000USD. Прибула в Україну рівно через два місяці. Стала в 24000USD розмитнена в Броварах.

В першу чергу вирішили поставити авто на колеса. Ще до прибуття авто було придбано (підрамник, лонжерони, підсилювач бамперу, пакет радіаторів, капот, бампер, крило - більшість купував в TSK). Оскільки я сам збираю/розбираю всі свої авто (крім малярки та зварювальних робіт) то вирішив робити поруч з місцем проживання, щоб кожного дня можна було крутити авто. Друга причина - порекомендували крутого "електрика" по Tesla-х. З електриком окрема тема, я додатково попав на гроші, бо як виявилось електрик Model X ніколи до цього не робив, і запоров мені блок MCU та і інші проблеми приніс.

На СТО мені замінили лонжерони, виставили їх. Я почав збирати авто - поставив підрамник, ходову, пакет радіаторів, крила, капот. Коли проводили заміну лонжеронів я паралельно розбирав салон і відновлював безпеку. Відновлення безпеки обійшлось близько 1500USD. Заміна лонжеронів - 1750USD. Після того як авто стало на колеса - виставив капот і крила по зазорах. Знайшов толкового електрика який підв'язав два ключі, стер помилки в SRS, зняв краш пневми і авто поїхало. Також прокачали систему охолодження і виявили що хітер ВВБ пробитий. Послуги електрика - 1300USD.

Сертифікати були діючі. Авто оновлялось без проблем.

Сертифікували авто, поставили на облік і застрахували - 190USD. Після цього пофарбували (капот, крило, бампер, дві стійки, локальна покраска задньої ляди) і відполірували - 700USD. Зарядка J1772 на 32A + перехідник J1772 на Tesla type USA - 250USD.

Роботи ще не закінчені, але авто вже їздить.

Всього:

Авто - 24000USD

Запчастини - 8800USD

Роботи по ремонту - 6300USD

Чи задоволений я автомобілем? Скажу так - очікував мабуть чогось більшого від Tesla Model X, але в цілому це дійсно автомобіль майбутнього. Для нас з дружиною це авто занадто масивне і навіть в гараж не влазить толком. Тому, з часом будемо його продавати, а собі придивимось щось на кшталт Tesla Model 3.

P.S. Якщо будуть цікаві пропозиції на обмін - пропонуйте)))

  • Thanks 5

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...