Перейти к публикации
EV studies

Витрати на М3 європейку за 55 тис.км від покупки

Рекомендованные сообщения

Вітаю!

Розумію що більшість тут їздить американками, там інша специфіка обслуговування.

Мій приклад - витрати на сервіс, додаткове обладнання та додатки за розцінками Польщі і польського сервісу Тесли.

Наша Мрія вже має 55 тис.км., перша з 20 офіційно проданих Теслою машин у Польщі у грудні 2020 року.

Ідея була створити серію відео про витрати на Теслу за цей період.

Перша розповідь - про сервіс.

Регулярних сервісних візитів немає. Є рекомендовані процедури, але немає обов'язку проводити ці процедури у фірмовому Сервісі.

Самі головні процедури за моїм досвідом - ротація колес. Тут я навіть погорів.

Варто ще слідкувати за розвалом.

А все інше - дрібниці типу двірники чи рідина омивача.

Пропустив вчасно зробити ротацію - наступного сезону нова літня резина потрібна.

 

20220811_152319.jpg

Набагато більше я витратив на опції та додатки.

Найбільш потрібні і відносно недорогі - заземлення і 3-фазна розетка у гараж, перехідник 32А на рідне UMC Gen2 і перехідник з синьої на червону розетку і перехідник червона 32А -> 16А.

Є ще обов'язкова опція - зимова резина. Дисків не купляв.

Найбільш непотрібні опції:

Фаркоп 🙂

Кабель ОБД, ScanMyTesla 

Додатковий електролічильник у гараж.

Такі справи...

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Еее ні, фаркоп це насправді гарна тема. Але якщо є причеп і що возити в ньому хоча б пару разів на рік. Я навіть подумував відкрити категорію ВЕ до війни, бо регулярно раз в рік (пай) виходжу за межі 750 кг ліміту 😁

А з рештою пунктів впринципі згоден, хоч і не маю поки що досвіду регулярного життя з Tesla. 

P.S. Дякую за ваші ролики. Нам приємно що форум збирає навколо себе все більше і більше людей, але ще більше приємно коли хтось на регулярній основі викладає сюди щось корисне

  • Thanks 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, vladstav сказал:

Еее ні, фаркоп це насправді гарна тема. Але якщо є причеп і що возити в ньому хоча б пару разів на рік. Я навіть подумував відкрити категорію ВЕ до війни, бо регулярно раз в рік (пай) виходжу за межі 750 кг ліміту 😁

По специфікації - до 1000 кг з гальмами, до 750 кг - без.

PS: Дуже дякую!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Думаю фаркоп в першу чергу придуманий, щоб велосипеди возити. Але бачив в Європі і з причепами тесли 🙂

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...