Funt 51 Опубликовано: 11 декабря Прохання знавців підказати в наступній ситуації. Tesla Model Y 2023 з відкритими подушками. Замінили піропатрон. 16V LV батарея мала напругу близько 11В, виглядає, що жива, без крешу. Коли подати зовнішнє живлення, машина включається, чути контактор, починається зарядка низьковольтної батареї (навіть зарядка високовольтної батареї працює). Але через короткий час контактор знову відкривається. Service Mode не вантажиться, нескінченно крутиться індикатор завантаження. Підігрів сидінь, кондиціонер теж не включаються. Що є ознакою того, що VCFront має "Post Crash Load Shed". Наскільки я розумію з "Post Crash Load Shed" контактор взагалі би не мав закриватися? Чи це нормально, що контактор закривається і через кілька хвилин знову відкривається? І достатньо через Toolbox просто стерти "Post Crash Load Shed" на VCFront (прошивка 2024.32.7, тобто функція стирання має бути на цій прошивці доступною)? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Requin 821 Опубликовано: 11 декабря 2 часа назад, Funt сказал: Tesla Model Y 2023 з відкритими подушками. Что по ошибкам на авто? 2 часа назад, Funt сказал: 16V LV батарея мала напругу близько 11В, виглядає, що жива, без крешу. Если её попробовать через коннектор заряжать - заряжается? 2 часа назад, Funt сказал: Service Mode не вантажиться, нескінченно крутиться індикатор завантаження. Разряжена батарея высоковольтная? 2 часа назад, Funt сказал: Чи це нормально, що контактор закривається і через кілька хвилин знову відкривається? Да, такое бывает и нормально. 2 часа назад, Funt сказал: достатньо через Toolbox просто стерти "Post Crash Load Shed" на VCFront Пробуйте стирать ошибку и Reconnect LV 1 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Funt 51 Опубликовано: 12 декабря 14 часов назад, Requin сказал: Что по ошибкам на авто? Поки що немає доступу до ToolBox, а Service Mode не відкривається через VCFront. За кілька днів буде можливість зчитати. 14 часов назад, Requin сказал: Если её попробовать через коннектор заряжать - заряжается? Заряжається. 15 часов назад, Requin сказал: Разряжена батарея высоковольтная? Ні, заряджена більше ніж хотілося би :) 15 часов назад, Requin сказал: Да, такое бывает и нормально. Пробуйте стирать ошибку и Reconnect LV Дякую! Відпишуся за кілька днів. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Funt 51 Опубликовано: 15 декабря Через ToolBox режим аварії в VCFront успішно скидається (до скидання помилки VCFront_a191, VCFront_a192). Кнопки Reconnect LV чомусь немає в меню. Низьковольтний акумулятор заряджається, помилок по ньому немає. Але щоразу, коли вимкнути машину, від'єднати низьковольтний акумулятор і високовольтну батарею, потім все під'єднати і включити машину, VCFront знову в аварії. Безпека ще не зроблена, є помилки по безпеці. Замінили блок RCM з 1512876-00-E (на якому дуже дорого почистити crash) на 1512876-00-B (б/в але мав би бути без crash). По новому блоку є помилки по невідповідності ПЗ GTW_w039 (rdeploy не проходить через помилки в блоках) і по невідповідності номера кузова. Через ToolBox наче вийшло прив'язати новий модуль RCM, помилка по невідповідності номера кузова зникла. Але при вимкненні машини і від'єднання батарей машина падає знову в аварію по VCFront. Це нормально, потрібно виправити повністю помилки по безпеці? Чи все таки якась проблема ще лишається, яка вводить VCFront а аварію. З активних помилок зараз є: RCM2_a202 (подушка сидіння водія), RCM2_a088 (правий ремінь), RCM2_a082 (лівий ремінь), RCM2_a152 (права шторка), RCM2_a136 (подушка крісла пасажира), RCM2_a100 (натягувач ременя правий), RCM2_a094 (натягувач ременя лівий), RCM2_a003 (індикатор подушок безпеки), RCM2_a009 (залочена пам'ять) Дивно, що після заміни блоку RCM досі є помилка RCM2_a009. Ще є помилки: VCFRont_a250, VCFront_a586, VCFront_a567 - права фара, вона повністю розбита і неадекватно жужить, може це вона вводить VCFront в аварію... VCLeft_a294, VCLeft_a293, VCLeft_a292 - задня сидушка не під'єднана, помилки датчиків визначення наявності пасажирів. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Funt 51 Опубликовано: 15 декабря Машина трохи постояла, з новою фарою і після відключення батарей, як вона заснула вже не падає постійно у VCFront. Можливо падала, бо велику батарею відключали не давши їй заснути, хоча в меню в розділі безпеки машину виключав. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Funt 51 Опубликовано: 15 декабря Або у фарі щось таке було, що заганяло VCFront в аварію. Бо зараз не падає в аварію навіть коли від'єднувати батарею не дочекавшись, щоб машина заснула (лише виключивши її через меню "Безпека"). Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Requin 821 Опубликовано: В понедельник в 05:14 16 часов назад, Funt сказал: Це нормально, потрібно виправити повністю помилки по безпеці? Ошибки по блоку RCM на VCFRONT не влияют. 16 часов назад, Funt сказал: Кнопки Reconnect LV чомусь немає в меню. Поищите задачу в тулбоксе. Ну и ещё learn new lv battery (что-то типа такого может быть на свежих прошивках). Только запускать её с подключением внешнего питания. 16 часов назад, Funt сказал: Дивно, що після заміни блоку RCM досі є помилка RCM2_a009. Crash в блоке есть. 15 часов назад, Funt сказал: як вона заснула вже не падає постійно у VCFront Похоже глюк был. Ну, или выключить надо было петлями и запустить через какое время 1 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах