Перейти к публикации
-Олег-

Tesla s не хотіла запускатись

Рекомендованные сообщения

Доброго вечора.  
Авто модел s 12/16 вже рестайлінгова на тегрі. Вчора зарядив на суперчарджері до 100%. Авто іздило все ок. Потім була траса 180 км під сильним дощем. Авто залишив на ніч і все було ок. Зранку куча помилок і машина вже нікуди не їде. Фото помилок прикріплюю. Ближче вечора знайшов людину хто зміг продіагностувати. Так як машина стоїть на підземному паркінгу і там нема інтернету, то пробували помилки скинути тканом, бо тулбокс не підключався без інету. Але без результату. Коли вже почав шукати евакуатор машина сама запустила якусь діагностику бмс, через декілька хв контактери замкнулись і тесла поїхала, помилки пропали. Зараз ніби все ок, окрім швидкої зарядки, пише unable to charge(це на суперчарджері),на інших швидких дс зарядках пише, що помилка в авто і на щитку нічого не висвітлює. На ас заряджає. На суперчарджер наві веде і маршрут прокладає, батарею підігріває, значить швидка зарядка активна. Фото помилки з сервіс мод додаю. Хто може підказати в чому може бути проблема? Людина, що робила діагностику каже, що могла десь попасти вода.
 

IMG_8793.jpeg

IMG_8795.jpeg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Додам ще трохи інфо. Помилка chg_f075 ніби як відповідає за бортовий чарджер. Плюс ще в сервіс плюс меню зявилась помилка chg_d010, що теж відповідає за чарджер. Попробували заміни чарджер на інший, але не допомогло. Знову при зарядці на дц видає помилку chg_f075 і ще помилку по ccs адаптеру plcrly_a132. Заряд не йде. Після заміни чарджера робили переустановку софту по ecu. Недавно ще пробува зробити повну переустановку софту. По сервісному меню видно, що в процесі перестановки і тесту далі є помилка по чарджеру і адаптеру ццс(фото додаю). В когось будуть якісь ідеї куди далі копати?

IMG_8798.jpeg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
19.01.2024 в 21:40, -Олег- сказал:

Хто може підказати в чому може бути проблема? Людина, що робила діагностику каже, що могла десь попасти вода.

Езжайте в сервис. Надо искать причину ошибки и отсутствующей зарядки DC. Может потребоваться снятие батареи...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В сервісі я вже був, чомусь форум не відображає ще одне моє повідомлення. Замінили бортовий чарджер, але не допомогло. В понеділок напевне будемо знімати батарею.

додам його ще раз

Додам ще трохи інфо. Помилка chg_f075 ніби як відповідає за бортовий чарджер. Плюс ще в сервіс плюс меню зявилась помилка chg_d010, що теж відповідає за чарджер. Попробували заміни чарджер на інший, але не допомогло. Знову при зарядці на дц видає помилку chg_f075 і ще помилку по ccs адаптеру plcrly_a132. Заряд не йде. Після заміни чарджера робили переустановку софту по ecu. Недавно ще пробува зробити повну переустановку софту. По сервісному меню видно, що в процесі перестановки і тесту далі є помилка по чарджеру і адаптеру ццс(фото додаю). В когось будуть якісь ідеї куди далі копати?

IMG_8798.jpeg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
29 минут назад, -Олег- сказал:

додам його ще раз

Ошибки по контакторам быстрой зарядки. Управление ими идет с бмс. Тут два варианта, раз чарджер исключили, либо сигнал не выходит, либо не приходит…

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Завтра будем шукати далі. Повернусь до первинних помилок bms_w006 та bms_f006. В інеті знайшов тільки одну тему на німецькому форумі. То там в одному з випадків тесла замінила bms. Можливо в мене також в ньому проблема. І проявилась вона після зарядки до 100, бо з серпня жодного разу до 100 не заряжав.

Ще замітив одну дивну річ. Вчора як приїхав сервісу, то в батареї було 22%. Через 1-1,5 години прийшов і вже показувало 17%. Поїхав і трохи підзарядив на ас і на ніч залишив авто з 42% (орієнтовно 22.30). Зранку (10.30) машина вже показувала 44%. Такого раніше ніколи не було.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Проблему знайшли і вирішили. Проблема була в криворукості майстрів у Львові. Коли авто приїхало в Україну, то опускали батарею, щоб замінити один силовий кабель, бо було пошкодження ізоляції під правим переднім колесом. Коли батарею закріплювали назад, то зламали кріплення комунікаційних  розємів, що йдуть на бмс. Авто 3,5 роки так їздило і чомусь саме зараз розєм відійшов і туди попала вода. 

IMG_8810.jpeg

IMG_8811.jpeg

  • Confused 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 часов назад, -Олег- сказал:

то зламали кріплення комунікаційних  розємів, що йдуть на бмс

Да, бывает проблема. Со временем пластмасса становится хрупкой, направляющие забиваются грязью, а пружины ржавеют. Особенно на старых авто. Плохо, что не перепроверили разъем после установки батареи.
Проще выкинуть крепления и разъем вставить руками)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Питання чи можна так їздити без того кріплення? Чи знову не попаде вода? 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 минуты назад, -Олег- сказал:

Питання чи можна так їздити без того кріплення? Чи знову не попаде вода? 

Фишка садится плотно. Деться ей там особо некуда. Надежнее уж вставленная фишка руками до упора, чем на полуработающих направляющих,  недожатая до конца.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...