Taras N 0 Posted May 18 Hello, I’m having issues with battery module. I’m getting following error messages. I have replaced brand new 12V battery and a new pyrofuse. any suggestions to what can it be? Share this post Link to post Share on other sites
Taras N 0 Posted May 19 Відповідь можете написати на українській мові. Share this post Link to post Share on other sites
Requin 276 Posted May 19 11 часов назад, Taras N сказал: any suggestions to what can it be? Проблема с изоляцией по высоковольтной системе. Надо проверять какой блок выбивает. Это ехать в сервис Share this post Link to post Share on other sites
Taras N 0 Posted May 19 Чим перевіряють на сервісі? Якщо екстернал, то які можуть бути варіанти? Провід зарядки і моторів? Можливо бути що пайро фюз не працює? Або кришка пентхаус не так поставлена? Візуально все виглядає добре. Share this post Link to post Share on other sites
Requin 276 Posted May 20 18 часов назад, Taras N сказал: Чим перевіряють на сервісі? Для начала мегаомметром. 18 часов назад, Taras N сказал: Якщо екстернал, то які можуть бути варіанти? Провід зарядки і моторів? Моторы, печка, хитер, компрессор… Все, что на высоковольтной системе находится. P.S. Самому лучше не лазить. 400 В все таки. Без знаний и опыта небезопасно… Share this post Link to post Share on other sites
alleks67 27 Posted May 22 В мене при таких помилках був антифриз в задньому двигуні. Доїздився до заміни двигуна. Share this post Link to post Share on other sites
Taras N 0 Posted May 24 Дякую за інформацію. Усе можливо. Поки прогресу немаю. Share this post Link to post Share on other sites
Taras N 0 Posted May 27 Хтось пробував таким методом визначати помилку? https://m.youtube.com/watch?v=pvPel7ySjm8&pp=ygUfdGVzbGEgMyBoaWdoIHZvbHRhZ2UgaW5zdWxhdGlvbg%3D%3D Share this post Link to post Share on other sites
Requin 276 Posted May 27 3 часа назад, Taras N сказал: Хтось пробував таким методом визначати помилку? Чаще такой метод на эсках используется, чем на тройках. Да и только направление даст, коннектора всего три. На моторе может быть инвертор, может быть обмотки. На переднюю часть высоковольтки тоже куча блоков висит. Все равно потом брать в руки мегаомметр и лезть замерять. Проще сразу) Share this post Link to post Share on other sites
Taras N 0 Posted June 8 Зварнувся до Тесла сервіс, ось їхній естімейт, цікаво чому вони написали за заміну ас компресора і пічки? tesla_invoice02609f92-7a49-4ed8-b4e9-3658ee3331ce.pdf Share this post Link to post Share on other sites
Requin 276 Posted June 8 12 часов назад, Taras N сказал: цікаво чому вони написали за заміну ас компресора і пічки? Значит в них проблема и была Share this post Link to post Share on other sites
Taras N 0 Posted June 8 Вони ще не бачили машину, як вони могли оприділити? Це тільки естімейт. Share this post Link to post Share on other sites
Taras N 0 Posted June 8 Я зняв коннектор від високовольтної батареї що йде пічки і помітив що він має воду в середині коннектора, самий пентхаус в середині сухий. Що потрібно робити в такому випадку? Share this post Link to post Share on other sites