Jump to content
Sign in to follow this  
Taras N

Bms a151 bms a035 error code

Recommended Posts

Hello,

I’m having issues with battery module. I’m getting following error messages.

I have replaced brand new 12V battery and a new pyrofuse. 
any suggestions to what can it be?

CD667138-BF64-40A3-AC08-9D3699C58C3A.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Відповідь можете написати на українській мові.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 часов назад, Taras N сказал:

any suggestions to what can it be?

Проблема с изоляцией по высоковольтной системе. Надо проверять какой блок выбивает.

Это ехать в сервис

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чим перевіряють на сервісі? Якщо екстернал, то які можуть бути варіанти? Провід зарядки і моторів? Можливо бути що пайро фюз не працює? Або кришка пентхаус не так поставлена? Візуально все виглядає добре. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 часов назад, Taras N сказал:

Чим перевіряють на сервісі?

Для начала мегаомметром.

18 часов назад, Taras N сказал:

Якщо екстернал, то які можуть бути варіанти? Провід зарядки і моторів?

Моторы, печка, хитер, компрессор… Все, что на высоковольтной системе находится.

P.S. Самому лучше не лазить. 400 В все таки. Без знаний и опыта небезопасно…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зрозумів, наразі дякую.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В мене при таких помилках був антифриз в задньому двигуні. Доїздився до заміни двигуна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дякую за інформацію. Усе можливо. Поки прогресу немаю.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хтось пробував таким методом визначати помилку? https://m.youtube.com/watch?v=pvPel7ySjm8&pp=ygUfdGVzbGEgMyBoaWdoIHZvbHRhZ2UgaW5zdWxhdGlvbg%3D%3D

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 часа назад, Taras N сказал:

Хтось пробував таким методом визначати помилку?

Чаще такой метод на эсках используется, чем на тройках.

Да и только направление даст, коннектора всего три. На моторе может быть инвертор, может быть обмотки. На переднюю часть высоковольтки тоже куча блоков висит. Все равно потом брать в руки мегаомметр и лезть замерять. Проще сразу)

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 часов назад, Taras N сказал:

цікаво чому вони написали за заміну ас компресора і пічки?

Значит в них проблема и была

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вони ще не бачили машину, як вони могли оприділити? Це тільки естімейт.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я зняв коннектор від високовольтної  батареї що йде пічки і помітив що він має воду в середині коннектора, самий пентхаус в середині сухий. Що потрібно робити в такому випадку?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...