Перейти к публикации
EV studies

TM3LR MY21 LG E5D 65 тис.км: чи проїде 300 км в холодну погоду швидкісними дорогами?

Рекомендованные сообщения

 

Спойлер - проїде. 

Перепрошую за якість звуку! Нажаль - неправильно встановив мікрофон. Вмикайте субтитри!

Огляд траси за день до виїзду тут: https://youtu.be/GsoObNT6zME

 

Тепер, коли вже холодно - у групах електромобілістів і тесловодів увесь час питання "А які у вас витрати енергії?", "А скільки можете проїхати на одному заряді в реальних умовах?". Зараз в Україні це дуже актуально, особливо через постійні атаки на енергосистему та відключення електроенергії. 

Наша машина - фейсліфтова з тепловим насосом та (меншою) батарейкою LG M48 (NMC). Плюси - менший розхід у холодну погоду та менші витрати на підігрів батареї (в порівнянні до Panasonic NCA / CATL LFP.

Не дивлячись на деградацію за перші два роки використання, а також на меншу початкову ємність батарейки у порівнянні з оригінальними Long Range 2018-2020 на Panasonic, через менші витрати енергії поновлена версія здатна проїхати довше і економніше! 

3+ години безперервно за кермом і 300 км - без проблем!

Запрошую до перегляду!

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 часов назад, EV studies сказал:

Не дивлячись на деградацію за перші два роки використання, а також на меншу початкову ємність батарейки у порівнянні з оригінальними Long Range 2018-2020 на Panasonic, через менші витрати енергії поновлена версія здатна проїхати довше і економніше! 

Єрунда якась, легко проїжджає лонг рендж в таку погоду 300 км з заданою швидкістю.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Думаю, не всі Long Range однакові, і не всі ноги мають однакову вагу на педаль 🙂

Фейсліфтовий, та ще й з більшими батарейками - 100% проїде, і навіть далі.

Фейсліфт зі зменшеним панасонік (Full Battery When New 74.5 kWh) на холоді - не обов'язково, гріти батарею треба.

Дофейсліфт - треба буде ще повільніше їхати, навіть якщо LR single motor.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
8 часов назад, EV studies сказал:

Думаю, не всі Long Range однакові, і не всі ноги мають однакову вагу на педаль 🙂

Тиждень тому їхав по Польщі 120-130 і авто показувало десь 320-340 на повному заряді. Звісно, якщо буде дощ чи сніг цифра буде менше. Але на 100 км на годину то мають бути зовсім погані умови щоб не проїхати 300 км.

На рахунок ніг - то навряд чи хтось їми користується в такий поїздці.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
On 12/19/2022 at 12:26 AM, uniteddare said:

Тиждень тому їхав по Польщі 120-130 і авто показувало десь 320-340 на повному заряді. Звісно, якщо буде дощ чи сніг цифра буде менше. Але на 100 км на годину то мають бути зовсім погані умови щоб не проїхати 300 км.

На рахунок ніг - то навряд чи хтось їми користується в такий поїздці.

Ось, їхав на католицьке Різдво до батька і сестричок у передмістя Відня. Температура була 0...+3°С, але дощ лив. Швидкість тримав 140-150, витрати енергії 260 Вт*г/км.

 

Запас ходу для моєї батарейки LG E5D (74.5 kWh Full Battery When New, 70.5 Nominal Full Pack, 3.1 kWh buffer) навіть з тепловим насосом - однозначно менший ніж 300 км.

Виїздив з дому маючи 99%, на зарядку за 224 км доїхав з 6%, при тому що до автобану ще 12 км повільними дорогами їхав.

 

 

Запас ходу на цьому відрізку мені виходить 238 км, ну, може ще кілька кілометрів при такій швидкості за рахунок аварійного буферу нижче 0%, але я так не роблю.

Screenshot_20230205_101811.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
05.02.2023 в 10:19, EV studies сказал:

Ось, їхав на католицьке Різдво до батька і сестричок у передмістя Відня. Температура була 0...+3°С, але дощ лив. Швидкість тримав 140-150, витрати енергії 260 Вт*г/км.

Про що і мова, тобто це повноцінні 250-300 для лонг рейндж, але ж витрати на 140-150 будут дуже відчутно вищими за 120-130.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
On 2/6/2023 at 11:36 AM, uniteddare said:

Про що і мова, тобто це повноцінні 250-300 для лонг рейндж, але ж витрати на 140-150 будут дуже відчутно вищими за 120-130.

Значно ростуть витрати на кожні +10 км/г від 110 в гору...

Особливо за холодної погоди, коли супротив повітря вище...

 

Screenshot_20230209_132212.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 часов назад, EV studies сказал:

Значно ростуть витрати на кожні +10 км/г від 110 в гору...

Але ж не з цього ми розпочинали) а з того що новіші моделі СР здатні проїхати більше, а саме 300 км за 3+ години, і типу старіші навіть лонг рейндж таке не можуть. Можуть і доволі легко.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...