EV studies 45 Опубликовано: 20 ноября 2022 Всім привіт! Я вже показував як можна їздити Теслою витрачаючи мінімум часу на зупинки з зарядками у своїх поїздках Польщею та до Австрії. Можна доїзджати швидше часу Гугля без порушення ПДР. Цього разу запрошую на перегляд нашої зворотної дороги з Амстердаму до Старогарду Гданьского (недалеко Гданьска, Польща) 1140 км з кінця квітня 2022. Це - приклад коли ми їхали Модель 3 так, якби це було авто з ДВЗ: не заряджалися до 100% перед стартом, робили собі обідню перерву і так далі. Загалом - зробили більше зупинок, ніж потрібно було Теслі. Більшість зарядок була неоптимальна: стартували з зарядом більше 10% і часом заряджалися більше ніж потрібно до наступної зупинки. Єдине, ми використали підказки ABetterRoutePlanner для деяких зупинок і для зміни маршруту на останньому відрізку дороги, що і так допомогло доїхати в реальності швидше від прогнозу навігації Тесли на початку подорожі. Без заторів і зайвих зупинок теоретично можна було б доїхати на 1 годину 40 хвилин швидше, але це вже тема для іншого відео! Коментуйте, підписуйтесь - монетизація каналу на користь ЗСУ! Тут - епізод 2 подорожі, Берлін-Амстердам, опублікований ще на початку червня. Тут ми все зробили краще: виїхали з готелю після нічної зарядки до 100%, 1 раз зупинялися ненадовго коли це не було потрібно машині (без зарядки), а на зарядку приїжджали маючи низький заряд. Якби не підзарядка вже в Голландії про запас - доїхали б ще швидше. Коротше, автобанами від Берліну до Амстердаму потрібна лише одна підзарядка у теплу погоду! Але це в реальному русі з заторами та аваріями по дорозі, а не так як у мрійників, що їздять без зупинок 1000 км німецькими автобанами, а Тесла не зможе... Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах