EV studies 45 Опубликовано: 7 августа 2022 Всім привіт! Робив відео звіт поїздки, переглядав графіки зарядки, записи ScanMyTesla і прийшов до висновків, що з новими прошивками (десь після версій прошивки 2022.8 і новшими) Тесла задля швидшого заряджання підняла ліміт максимального апперажу при зарядці, в на додаток підняла ліміти максимальної температури батареї для ввімкнення активного охолодження. Раніше вище 58 градусів батарея не розкочегарювалась, а без зарядки трималася нижче 30 градусів Тепер на Supercharger V3 батарея E5D (74.5 kWh Full Battery When New) розганяється до 230 кВт і повільніше знижує потужність. Температура сягає 62 градусів, а може й більше (мінімальна була 61.5), а активне охолодження не вмикається нижче 48 градусів. На спекотній погоді охолодження не справляється і отримуємо зворотній ефект - зниження потужності зарядки через зависоку температуру. Такий собі ефект Leaf. Вже є ефект по деградації. Підозрюю, що більші пакети E5LD теж отримають таке "покращення". А як у вас? Так що не підключайтесь на SuC V3, якщо вам не горить заряджатися на 10 хвилин швидше, у мене після трьох годин дороги пасажири потребуються більше часу, ніж потрібно машині для продовження руху. А ще я став залишати двері у гаражі відкритими після годинної поїздки зі швидкостями від 90 і вище, щоб батарея швидше охолонула пасивним шляхом... Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Requin 822 Опубликовано: 7 августа 2022 4 часа назад, EV studies сказал: прийшов до висновків, що з новими прошивками (десь після версій прошивки 2022.8 і новшими) Тесла задля швидшого заряджання підняла ліміт максимального апперажу при зарядці По силе тока? Или Тесла подняла вольтаж на ячейках батареи?))) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
EV studies 45 Опубликовано: 8 августа 2022 15 hours ago, Requin said: По силе тока? Или Тесла подняла вольтаж на ячейках батареи?))) По силе тока, как мне кажется, вольтаж батареи не менялся, это бы на ёмкость повлияло. Пороюсь в записях вечером... У них алгоритм с силой тока кажется привязан к температуре батареи, подняли лимит температуры и ток тоже, теперь новые кривые. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
EV studies 45 Опубликовано: 8 августа 2022 On 8/7/2022 at 5:37 PM, Requin said: По силе тока? Или Тесла подняла вольтаж на ячейках батареи?))) По силе тока, как мне кажется, вольтаж батареи не менялся, это бы на ёмкость повлияло. Пороюсь в записях вечером... У них алгоритм с силой тока кажется привязан к температуре батареи, подняли лимит температуры и ток тоже, теперь новые кривые. PS: параметров мало, но это одна из самых быстрых сессий зарядки на максимальной скорости. Подготовка батареи была до 47 градусов. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
EV studies 45 Опубликовано: 9 августа 2022 243000 Вт / 376 Вольт = 646 Ампер! А раніше було до 500 ампер... Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах