IgorLviv
Пользователи-
Публикации
13 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
6 НейтральнаяО IgorLviv
- День рождения 05.05.1986
Личная информация
-
Автомобиль
Model S
Посетители профиля
Блок посетителей профиля отключен и не будет отображаться другим пользователям
-
Всім привіт, підніму тему, може хтось стикався з таким. Машина tesla msr на tegra, модем європейський стоїть. При спробі прописати APN PROC_ICE_X_SET-APN через toolbox 3.0, видає помилку, що APN не вірний бо не співпадає зі списком дозволених APN - "Invalid APN "internetipv6"! Valid APNs are: ['broadband', ʼcomm.tsla.iot', 'internet.nova.is', 'internet.ts.m2m', ʼm2m', 'mobile', 'orange.m2m.spec, 'smartone','speedidata.comʼ, ʼtelstra.m2m', 'tesla', 'tesla-úae; 'tesla.domm2m.com', 'tesla.m2m'; 'tesla.mm.ch, tesla.mtm; tesa01.com.attz; *unim2m.njm2mapn', 'zain] " Чи є якийсь варіант це обійти? Дякую!
-
Зазвичай треба замкнути на землю (не зустрічав приводів де треба + подати) на короткий проміжок часу (0,5-1с). В моєму теж китайському приводі Doorhan Sectional 1200 саме так. В іншом приводі FaaС 741 теж. Тому в Вашому випадку має бути OPEN на GND.
-
Так, з N ще більш менше вийшло по-людськи, а от з L, так як місця там підлізти не має, то просто тонким свердлом насквозь прийшлося висвердлювати ту доріжку, бо по іншому ніяк не виходило не відпаюючи купу елементів з плати. Я ще хочу поексперементувати з довшим проводом, якщо не вийде, то дійсно хороший варіант з антоною підсилювачем. Наразі мені і так влаштовує, бо піїхавши до воріт, сили сигналу вистарчає, щоб сигнал пройшов крізь ворота. Плюс з великої віддалі, мені не має потреби їх відкривати, так як стоїть сигналізація і можна просто забути її зняти при підїзді 🙂 Не хочу цей варіант, так як вже є система охорони поєднана з розумним будинком, тому ще одну систему ставити не хочеться. @Knez Дякую за поради!
-
В мене привід воріт висить на стелі по середині гаража, тому ніяк не вийде його на зовні вивести, нажаль 😞 Доречі в мене з тесли сигнал набагато краще проходить, ніж від китайського пульта на 433 мГц, тобто він сильніший в рази, хоча ще може бути варіант, що батарейка, яка ішла з пультом просто підсівша вже, хоча пульт новий. Так, Ви були праві, без цього ніяк, так як це реле для інших цілей призначене! Я просто хотів уточнити, що я дві доріжки перерізав (плюс в моєму варіанті реле, доріжки дуже хитрів, вони з двох сторін плати проходять і дублують одна одну, тому прийшлося побавитися), щоб ні один контак з входу на вихід не попадав, а то фаза може місце з нульом змінитися (вилку від приводу хтось втикне по іншому і все :)).
-
Продовжуючи тему, вчора завершив підключення і налаштування SonOff Basic rf3 з незначними змінами в середині (переробив його на сухе реле, щоб ні фаза, ні ноль не передавалися на клеми виходу з реле). Доречі треба брати реле з пультом, так як потім цей пульт використовується для того, щоб Тесла скопіювала сигнал з нього. Так як в моєму випадку це гаражні секційні воріт, а не брама, то стикнувся з проблемою, що коли машина за воротами і вони закриті, то сигнал від тесли недоходить до реле, яке стоїть в корпусі приводу воріт (забагато перешкод). Якщо ворота відкриті, то за метрів 5 сигнал проходить, а якщо закриті то ні. Врішив проблему нарощуванням штатної антени реле і виводу її за корпус приводу воріт. На даний момент, якщо стояти під закритими воротами, то сигнал вже проходить і ворота відкриваються, але якщо за кілька метрів від закритих ворті, то сигнал не проходить далі, видно треба буде ще поексперементувати з нарощуванням антени (збільшити її або замінити провідник). Якось так)
-
autopilot safety convenience features not available то работает, то не работает
IgorLviv ответил в тему пользователя Vladyslav в Tesla Model 3
Відповім на своє питання сам, так як вже пофіксили проблему і може комусь буде це корисним. Вся петрушка була в тому, що коли ремонтували машину, знімали руль і міняли рейку, і коли ставили на місце, не поставили його по показах датчика повороту руля (простими словами, не виставили його в ноль, а криво на 18 гардусів вліво поставили). Пісдя розвалу сходження, руль виставили рівно, регулюванням тяг, і датчик руля став порказувати 18 градусів в право, тому трекшен і автопіло з вимикалися. Плюс інфа, що руль на S-ці можна повертати як завгодно, на M3 так не вийде, там паз один і криво його прсото фізично не поставиш 🙂 -
Якщо в корпус автоматики не влазить, то є варіант від SonOff, вони якщо не помиляюся продають і захищені коробки на свої реле, тобто можна її докупити і все. А на рахунок WіFі, якщо є вже все настроєно і пульт на 433 мГц привязаний, то хіба йому потрібен потім WiFi для роботи, щоб відкриватися з пульта/сигналу від тесли?
-
В мене теж не вийшло з гаражним воротами Doorhan( теж китай), тому варінат з SonOff самий бюджетний. Бо знаходив ще ось такий - https://avtomatika-vorota.com.ua/modul-dlya-upravleniya-vorot-s-homelink.html. Але думаю по факту там в середині, щось типу реле SonOff і все, але ціна в кілька раз вище)
-
В мене FAAC на дворі (відкатні ворота), то там настільки багато місця, що в мене там і блок живлення 220В -> 24В вліз безпроблем і ще купа місця 😉 Але так згоден, якщо розпашні ворота, то там може бути мало місця під корпусом для прикладу. Перш за все треба спробувати чи Тесла сама зможе склонувати ваш оригінальний пульт від воріт і ворота будуть працювати. Якщо не вийде, тоді mode D в настройках тесла homelink і спробувтаи подружити з вашими воротами через додавання новго брелка до них. Якщо це все не виходить тоді останній варіант це реле на радіоуправлінні, типу SonOff або варіант як в @Knez з бріджом від SonOff. Це я про бюджетні варіанти звісно)
-
Цей варінт самий оптимальний як на мене, бо буде працювати з будь якими воротами, які працюють на відмінних від 433 мГц частотах. В себе так і планую зробити, вже є SonOff rf3, заминка наразі виникла через те, що взяв версію без пульта на 433 мГц в комплекті, бо думав, що тесла зможе себе прописати в SonOff як пульт, але так не вийшло. Тому дозамовив ще пульт на 433 мГц, надіюся запрацює)
-
Ооо це варіант, дякую за хінт з простим пультом RF. Я пробував в Теслі включити режим D в хомелінк (тобто щоб вона сама посилала сигнал на SonOff для привязки її як пульта), але SonOff не бачить сигналу від тесли в рижимі привязки пульта. Буду пробувати робити як Ви з копіюванням просто RF пульта. А оригінальний пульт від воріт, я привів як приклад того, що SonOff на нього реагує, але звісно його привязати не може, бо він посилає динамічний код 🙂 Дякую за швидку відповідь!
-
autopilot safety convenience features not available то работает, то не работает
IgorLviv ответил в тему пользователя Vladyslav в Tesla Model 3
Добрий день, теж появляється це повідомлення (Tesla MS 2016 рік, AP 2.0 активований), а далі, якщо всетаки включити автопілот, він включається, далі вона якось нервово виляє рульом і далі просто відключається і трекшен контроль теж відключається за пару хвилин. Все почалося після розвал сходження, руль був криво, пілся ремонту підвіски, його виставили рівно механічно (тобто регулюванням рульових тяг як я розумію). Підозра на те, що машина не розуміє, коли руль прямо, бо бере дані з датчика руля, а він маючи старі дані, думає, що руль не стоїть рівно, коли по факту він рівно. Тому думаю машина і виляє рульом на автопілоті і потім все відключає, коли бачить, що щось не так. Читав на американських форумах (там багато людей стикалося з тим, що машина з заводу не розуміла як стоїть руль), що ніби M3 вміє це робити сама, просто треба поїздити 50-60 км без автопілота і далі щоб машина заснула. Може хтось стикався з таким і чи Тесла MS сама зможе відкалібрувати датчик положення рульового колеса, чи всетаки треба їхати на сервіс? Дякую -
Добрий день, Теж пробував привязати SonOff RF 3 до своєї Tesla MS 2016 року з HomeLink 4, але він не бачить сигналу від тесли, просто не реагує на нього. Якщо пробувати наприклад пульт від воріт ориганільний то SonOff його бачить (там чатстота 433.92 мГц). Підкажіть будь ласка, що саме доробляли в ньому, що він в Вас запрацював? Дякую