Перейти к публикации

Таблица лидеров


Популярные публикации

Отображаются публикации с наибольшей репутацией на 28.06.2020 в Сообщения

  1. 1 балл
    Є LEAF уже більше 4х років. Був придбаний як друге авто в сім'ї. Возити зад на роботу/з роботи/магазин/дача - саме воно. Автомобіль простий, дуже економний, але для Києва запасу ходу трохи замало. Тому рік тому поставив додаткову батарею від Chevy Volt. Після того авто із ДВС практично перестав використовуватися і внаслідок довгих простоїв почав просити багато коштів, тому був проданий. Так як основний недолік мого LEAF на тепер - це невеликі розміри, то з'явилася Tesla MS. Ніссанчика виставив на продаж, але чи тому, що не дуже хочеться продавати, чи ще чомусь - але успіхів із продажем мало (люди багато цікавляться, але потім ідуть і купують переробленого в Грузії японця із усаженою батареєю). Тому LEAF мабуть залишиться: поставлю фаркоп ))) для перевозок чогось габаритного (причіп є) і буде син через рік їздити (стукне 18 років). ПС: за 4 роки LEAF проїхав майже 80ткм. Крім невеликих питань із ходовою (1 шарова, 1 раз опорні підшипники і ступичні підшипники здається уже всі мінялися) був поміняний 12в акумулятор. Більше ніяких питань (3*тьху!) немає. СОХ батареї із 94% на момент придбання упав до 84% на момент встановлення додаткової батареї - мінус 1 палка на показометрі. Зараз при продажі вліз туди - 90,5% СОХ, більше не дивлюся )). 1ї зарядки зараз вистачає на 200км пробігу точно, ні в чому собі не відмовляючи (раз навіть 250 проїжджав, але то був економ-режим...) Взимку - 150-180км. Найголовніше, до чого привела їзда на Nissan LEAF, - це розуміння того, що авто із ДВС у мене у володінні не буде точно!...
×
×
  • Создать...