Перейти к публикации
EV studies

Гданьск-Відень Теслою як швидше? 1805 км за вихідні

Рекомендованные сообщения

Власне, перша частина влогу про подорож:

Перша порада: не всі Суперчарджери однаково корисні! У Польщі варто оминати Суперчарджери, на які треба далеко з'їзджати з автобану. Для багатьох це буде підвальний Суперчарджер у Варшаві (готель Реґент), на мойому маршруті це були Суперчарджери у Лодзі (Лучмєж) і обидва в Катовіцах. На них можна втратити більше години часу! А ще можна ділитися потужністю.

У Катовіцах на 90% буде половина потужності, бо загрузка велика, плюс непотрібний ґак...

Так, альтернативні зарядки всі платні, але час - це гроші. Отож, варто для Польщі зареєструватися у мережах Greenway і Orlen Charge. Ще я користуюся Ionity (не Еко-фактор, європейська мережа) і для цієї поїздки  - Noxo.

Суперчардери у Чехії (Оломлуц і Брно) - адекватно розташовані і я їх рекомендую...

Для Greenway - можна придбати абонемент на 1 місяць і це дає роумінг за кордоном за Польськими цінами, корисно в Австрії. Абонемент можна відключити в будь-який момент.

А от Ionity Passport - абонемент річний, з помісячною оплатою 79 злотих на місяць. Я собі придбав, бо нерідко подорожую.

Якщо вже підзаряджаємося близько автобану, то варто намагатися проїхати на зарядку з зарядом 5-10%, а заряджатися не більше ніж потрібно до наступної зарядки.

Буфор +10% на швидкість та обгони, або індивідуально...

Я відключався в районі 65-80%, бо потім вже занадто повільно...

Плану подорожі я собі не роблю, але вмикаю ABetterRoutePlanner з підключенням до API Tesla, і дивлюся що мені рекомендують в залежності від дорожніх умов, загрузки зарядок та моєї швидкості/запасу енергії.

План видрукований на папері - в топку!

Щоб швидше заряджатися на альтернативних зарядках: читаємо уважно потужність на станціях, в мобільному застосунку. А ще - дуримо Теслу, за 50 км до зарядки намагаємося вмикати навігацію Тесли на найближчий Суперчарджер...

Такі справи... Далі буде...

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

За рахунок дорогих зарядок у передмісті Відня ця поїздка вийшла найдорожчою і показує нам якою буде реальність подорожей електромобілем Європою у найближчий час.

 

 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Друга частина подорожі вже є в передпрем'єрному показі (субтитри не генеруються чогось):

Вже після закінчення монтажу виявилося, що час подорожі назад з трьома підзарядками виявився ідентичним до часу навігації Гугля.

 

 

Screenshot_20221101_184518.jpg

На кілька хвилин ми швидше доїхали назад, хоч і стартували з 87%, тобто не 100%...

Ну і друга увага для себе: маючи 100% на старт я міг би проїхати майже 900 км роблячи тільки 2 зупинки на підзарядку.

+13% на старті і зайвий заряд на другій зупинці дали бы мені змогу не заряджатися в Оломуц.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...