Vlad59 0 Опубликовано: 30 августа 2022 MS 2013 P85 до оновлення прошивки інколи по цій помилці відключала батарею , і через деякий час ( від 12 до 24 годин) помилка пропадала і машина могла їхати далі. Після оновлення, машина стала на ремонт батареї - але вже з помилкою BMS_F107_SW_Cell_Voltage_Sensor яка була в Service Alerts прописана і не пропадала. В батареї були виявлені окисли на виводах 2 комірок (briks) , контакти були відновлені і BMB протестовані. Батарея зібрана і перед герметизацією підєднана до авто, після запуску системи помилки по BMS всі пропали крім BMS_F107_SW_Cell_Voltage_Sensor. Машина простояла дві доби а помилка не пропала. Таке враження що в оновленні включено блокування цієї помилки . Підкажіть можливі рішення проблеми по цій помилці якщо це програмне блокування , чи не програмне. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Requin 806 Опубликовано: 30 августа 2022 Выясняйте причину ошибки: A high voltage (HV) battery cell voltage sensor error is detected. There are three reasons for this alert to be reported by the Battery Management System (BMS): BMS_a107_errorType = BMS_A107_MODULEBRICK_MISMATCH This alerts means that the voltage of the module differs by more than 35mV from the sum of the brick voltages of that module. BMS_a107_errorType = BMS_A107_TVSH_BLEEDV_LOW This alert type means that the bleed resistor is turned on for that brick, but the voltage is too low (likely due to a stuck bleed resistor). BMS_a107_errorType = BMS_A107_TVSH_IMP_HIGH This alert type is the most common. The system has detected a high impedance on the sensor harness from the Battery Monitoring Board (BMB) to the bricks / module. It means that the measurements from that BMB cannot be trusted. 10 минут назад, Vlad59 сказал: Підкажіть можливі рішення проблеми по цій помилці якщо це програмне блокування , чи не програмне. Больше похоже на проблемы с датчиком напряжения. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Vlad59 0 Опубликовано: 30 августа 2022 всі комірки показує в Factory Mode з нормальними напругами- перекосів нема. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Requin 806 Опубликовано: 30 августа 2022 7 минут назад, Vlad59 сказал: всі комірки показує в Factory Mode з нормальними напругами- перекосів нема. IMHO, данное меню больше похоже, на виртуальную красивую картинку. Особенно на свежих прошивках. Там даже на закороченных ячейках перекосы не показывает... Тем более ошибки по дисбалансу у вас нет. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Vlad59 0 Опубликовано: 30 августа 2022 19 минут назад, Requin сказал: IMHO, данное меню больше похоже, на виртуальную красивую картинку. Особенно на свежих прошивках. Там даже на закороченных ячейках перекосы не показывает... Тем более ошибки по дисбалансу у вас нет. з цим згоден на 100% - навіть відключаеш розем на BMS від BMBшок і то показує напруги . На https://teslamotorsclub.com/ бачив виміри роблять ось такого вигляду , але ненаписано якою прогою робилось дослідження батареї Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Requin 806 Опубликовано: 30 августа 2022 39 минут назад, Vlad59 сказал: бачив виміри роблять ось такого вигляду , але ненаписано якою прогою робилось дослідження батареї Там, по сути, будут те же данные. Что БМС выдаёт, то и показывает. БМС достаточно много времени нужно (несколько часов), чтобы точно данные перечитать, особенно по напряжению и ёмкости. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
Vlad59 0 Опубликовано: 30 августа 2022 як емність комірок передивитиь в фекторі - бо тільки загальна е есність барареї Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах