
Aleks@ndr
Пользователи-
Публикации
18 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
1 НейтральнаяПосетители профиля
Блок посетителей профиля отключен и не будет отображаться другим пользователям
-
Дякую за підказку де копати. Я щось і не додумався про двері. В вечері подивлюся і відпишу.
-
І так результату по цій проблемі не мае. Поїхав я на тесласервіс Осло. Проколопулали годину ні чого не знайшли чтого не працюе, бо начеб то все ціле. Заплатив 1800 крон. Сказали лишай машину будуть розбирати салон дивитися проводку але далі робота буде погодинно, будуть шукати, якщо я згоден. А прайс в них на роботу майстра за годину 1800. Скільки часу займе не знають. Забрав машину. Що далі робити не знаю.
-
Привіт панове. Маю невирішене питання. Одного дня помітив що машина не притушуе звук коли откриваю двері і невимикае головне світло після виходу. Почав виключати сам поки шукав інфу. Якось забув і зранку не зміг поїхати на роботу, куча помилок і так ділі(сів акум 12в) Потім згодом дружина також забула і знав так само гирлянда помилок. На анг форумі всі приговорили датчик присутності водія. Заказав новий. Коли прийшов то проміряв обидва тестером. Показники однакові на обох. Але вже поміняв бо все-таки зняв сідушку. Коротше нічого не помінялось. Акум новий оригінальний. Може хтось стикався з такою ситуацією. В Тесла сервіс не хочу там деруть дві шкури. Вже перелапав всі штекери до я ких дотягнулися руки. Скидував до заводських. Помилок ніяких немає.
-
Tesla Model S 2013 p85 BMS_f086 BMS_w026
Aleks@ndr ответил в тему пользователя uviii в Tesla Model S
В мене також була така проблема коли сів акум. Поміняв і нічого не помогло. Приїхали хлопці відключили акб, відключили тягову батарею ( розем під капотом біля фільтра салону) вона постояла 10хв. Все зібрали і машина поїхала. -
Вирішилось дане питаня розборкою панелі і перетиканям всіх конекторів. Заздалегіть відєднав конектор на батарею.
-
Ранком як завжди зняв з зарядки сів в салон. Великий єкран чорний і не реагуе (таке вперше) зажимаю щоб перезавантажити, все завелося і працюе в штатному режимі. Але тепер на малому єкрані повідомлення. Проїздив весь день все ок з машиною все працює, але як тепер з цим повідомленням? Хто мае які пропозиції, те що тіпа їдь на тесласервіс я і сам це розумію. Може хто стикався.
-
Спасибо. Буду искать.
-
Вопрос закрыт. Замена блока розжига. Менял сам, час времени и 40 баксов сам блок. Старый блок просто сгнила крышка и попала влага.
-
Проблемы с поворотом руля. 85p 16 год
Aleks@ndr ответил в тему пользователя Aleks@ndr в Tesla Model S
Вопрос закрыт. Замена крестовины. -
Что то моя тесла последнее время делает мне нервы. Только поборол проблему с фарой так очередная ошибка. Кондиционирование снижено: DC Fast Charging/Sepercharging может быть снижено. В сервис меню показывает THC_w0148_refrigerantLow. Посмотрел тосол, всё в норме. На полу никаких пятен нет в гараже. Как быть? Самому можно решить?
-
Питання осталось відкрито. Чи потрібно буде щось прописувати в блоках після заміни блока розпалювання фари. ?
-
Я тут трохи просто прихерів від ціни на офіціалі. 3.5к зелених. Вони хочуть замінити геть все.
-
Приїхав став в гараж. Зранку машина написала про несправність правої фари. Ходові огні горять а головне світло ні. В тесла апп нажимаю на кнопку « моргання фарами» ліва загоряться а права блимає як страбоскоп. Ще коли тільки вмикаю примусово світло то обидві фари працюють але права через декілька секунд гасне. Зняв лампочку D8S. купив-поставив. Не працює, також блимає як стара але вже не так активно. Питання, під заміну блок розпалювання? І ще якщо замінити блок чи потрібно буде щось прописувати в блоки? На офіційний сервіс ще не їздив, але мені кажуть що там зразу скажуть фару під заміну а там ціна космос.
-
Такое в первый раз весь период владения данным апаратом. При минусовых температурах стал плохо поворачиваться руль, «ошибок нет на панели» короче наступили холода и руль не поворачивает плавно нужно прилаживать усилие. Но он крутиться с рывками 2 рывка на весь выворот как буд то за что то цепляет. При стоянии в гараже проблема исчезает пока снова не замёрзнет. И немножко руль смотрит в лево, хотя машина едет прямо. На автопилоте едет хорошо. Подскажите куда смотреть или всё таки готовить много денег к официалам. И да по ощущениям то в лево поворачивает легче чем в право.
-
Коротше їздив тут до місцевого дилера, заміна потікшого малого єкрану, заміна MCU на INTEL нарахували аж 4.8к баксів це з переводу місцевої валюти «але це з їхніми компонентами» так кажучи під ключ. Буду мабуть шкати варіанти поїздки в Польшу або Прагу. Доречі за чистку кондиціонера и зміну тормозухи взяли 300 баксів)) і щось там зробили із сім картою але то бешковно… Так ось не попадайте на сервіс в Норвегії.
- 21 ответ
-
- 1
-