Перейти к публикации

Kartavyi

Пользователи
  • Публикации

    3
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

1 Нейтральная
  1. Я також про це думав, і так дійсно тут потрібне заводське виконання. Єдине що не врахував це перегірв двигуна).
  2. Всім привіт. Виникла в голові одна ідея, як збільшити запас ходу на одному заряді, без заміни чи збільшення батарейки. Хочу наголосити що це тільки ідея (теорія). Суть така. Якщо б двохмоторній Теслі, один двигун залишити тяговим, а інший двинуг щоб працював на рекуперацію. Задній двинуг крутить колеса, енергія витрачається. Передні колеса крутяться, передній двигун рекуперує енегрію, і заряджає батарейку. Розумію що при рекуперації автомобіль заповільнюється, і зупиняється, і при такому варіанті Тесла при своїх, для прикладу 500км, не проїде 500. І скільки додатково зарядиться. Звичайно, в наборі швиткості стане "тупішою" бо має протидію. і ще технічні моменти, як це вплине на батерейку, її вік роботи, і чи взагалі такий цилр роботи передвачений (одночасна розрядка-зарядка). Я розумію, що це точно не вічний двигун)), але цікаво, чи таке можливо, і чи є перспектива, ну і який КПД. Цікаво почути Вашу думку.
×
×
  • Создать...