Vovo.UA
Пользователи-
Публикации
16 -
Зарегистрирован
-
Посещение
-
Дней в лидерах
1
Последний раз Vovo.UA выиграл 17 декабря 2020
Публикации Vovo.UA были самыми популярными!
Репутация
2 НейтральнаяПосетители профиля
Блок посетителей профиля отключен и не будет отображаться другим пользователям
-
Думаю, що ні! Обґрунтую чому! Європейська зарадка від Tesla має на роз'ємі підключення перехідників 5 великих підключень (3 фази, нуль та земля) та два маленьких (мабуть, для зв'язку з автомобілем). Якщо ми підключаємо до зарядки Tesla перехідник для нашої звичайної побутової розеткаь на 16А, то там, на цьому перехіднику задіяно лише 3 великих роз'єма (одна фаза, нуль та земля) та 2 маленьких. Коли підключаємо силовий перехідник синього кольору на одну фазу 32А, то там, як і в червному перехіднику на три фази, задіяні усі 5 великих підключень та 2 маленьких. Коли підключаємо автомобіль до зарядки в 32А, через синій перехідник, то у зарядці Tesla щось клацає один раз і автомобіль розпочинає заряджатись 16А і тільки через 10 секунд сила струму піднімається від 16А до 32А. В чому я роблю висновок, що сам автомобіль має один чарджер по 16А на три фази, але при підключенні зарядки Tesla з офіційим перехідником на одну фазу 32А, сам зарядний пристрій розбиває струм по дві фазі 16А, що в результаті дає можливість заряджати автомобіль однією фазов в 7кВт/год. А китайський перехідник Type1-Type2 немає такої можливості, оскільки в нього на вході 3 великих піключень і 2 маленьких і на виході так само, тобто на Type2 задіяна лише одна фаза!
-
Ну що ж, провів експеремет щодо зарядки європейської Tesla Model S! Придбав з Європи перехідник офіційний до зарядки, про який я говорив вище, 32А одна фаза! Та придбав з Китаю перехідник з Type1 на Type2! І перевірив з якою силою струму буде заряджатись автомобіль! Ось результат: - з офіційним перехідником на одну фазу 32А автомобіль разяджався струмом в 32А, тобто до 7 кВт/год! - від перехідника Type1-Type2 нічого не змінилось ті самі 16А однією фазою! Висновок: мабуть, зарядний пристрій від Tesla бачить свій перехідник на 32А і розкидає 16А по двом фазам автомобіля, тому в результаті маємо до 7кВт/год зарядки! І самий зарядний від Tesla на звороті має інформацію, що може давати 32А однією фазою або 16А трьома!
-
Даний адаптер призначений для однієї фази 32А! Мене цікавить інше: чи моя машина візьме однією фазою 32А? Зарядний пристрій не проблема придбати, головне, щоб він працював! Я б навіть не проти і придбати такий офіційний Tesla перехідник!
-
Тоді таке питання! Хтось проводив такий експеримент (хоч він і смішний): з одної потужної фази (50А) розвести на три типу по 16А (зрозуміло, що в мережі буде на усіх 220В) і заряджати Теслу? По-ідеї, має з кожної фази брати 220В і 16А, що в сумі мало б дати до 3*3=9 кВт/год! Чи буде Тесла заряджатись таким чином чи дасть відмову?
-
Доброго дня! Вже придбав собі автомобіль Tesla 70D 2015 року Європейську! Почав її заряджати від 3 фаз, а вона бере лише максимум 16А! Хоча, як я вважав, через Type2 будь-яка Tesla має брати 32А! Чому так? Чи це у всіх європейських Tesla? Чи можливо це виправити і яким чином?
-
ЛИКБЕЗ Бесплатный суперчарджер
Vovo.UA ответил в тему пользователя Grey в Станции зарядки, инфраструктура, стандарты
А не запитували їх чому вони відключили або не підключили безкоштовні Superchargers? Все ж таки автомобіль 2015 року, тоді усі Tesla мали безкоштовний пожиттєвий доступ до Superchargers? -
ЛИКБЕЗ Бесплатный суперчарджер
Vovo.UA ответил в тему пользователя Grey в Станции зарядки, инфраструктура, стандарты
Завжди без інтернету чи тільки під час зарядки на Superchargers? -
ЛИКБЕЗ Бесплатный суперчарджер
Vovo.UA ответил в тему пользователя Grey в Станции зарядки, инфраструктура, стандарты
Зрозуміло! Дякую за допомогу! -
ЛИКБЕЗ Бесплатный суперчарджер
Vovo.UA ответил в тему пользователя Grey в Станции зарядки, инфраструктура, стандарты
Виходить, що потрібно телефонувати десь у Німеччину чи Австрію? В Україні ніхто ж не зможе це перевірити? А якщо написати на електронну адресу Tesla, є шанс отримати відповідь? -
ЛИКБЕЗ Бесплатный суперчарджер
Vovo.UA ответил в тему пользователя Grey в Станции зарядки, инфраструктура, стандарты
Зрозуміло! Машина була вдарена легенько в праве переднє крило і бампер. Ніби не страшне ДТП, але може і через це деактивували безкоштовні Superchargers! А майстри з TSK зможуть підшаманити в електроніці і відновити безкоштовні зарядки на Європейських Superchargers чи вже все, відновленню не підлягає? -
ЛИКБЕЗ Бесплатный суперчарджер
Vovo.UA ответил в тему пользователя Grey в Станции зарядки, инфраструктура, стандарты
Дякую за відповідь! Тоді ще таке питання. Одна з машин, яку розглядає батько, 2015 року та пригнана з Швейцарії. Була легко вдарена в праву передню сторону. Сьогоднішній власник нам говорить, що гарантія на машину є, але безкоштовних Superchargers немає, бо, "ніби", попередній власник не активував її у салоні Tesla і тепер активувати безкоштовні Superchargers не можна, однак за гроші можна заряджатись без проблем! Може таке бути, що Superchargers не активована була салоном Tesla чи були на те причини і автомобіль позбавили безкоштовних зарядок? Дякую! -
ЛИКБЕЗ Бесплатный суперчарджер
Vovo.UA ответил в тему пользователя Grey в Станции зарядки, инфраструктура, стандарты
Доброго дня усім! Батько хоче собі придбати Tesla Model S. Шукає собі європейську модель до 2017 року, бо десь прочитав, що вони мають пожиттєвий безкоштовний доступ до усіх Superchargers на території Європи. А для нього це важливо, оскільки він часто подорожує Європою і хотілось би безкоштовно подорожувати! Батька цікавить наступне: - Чи дійсно європейські Tesla до 2017 року мають безкоштовні пожиттєві зарядки на Superchargers? - Як їх потрібно активувати? - Чи може компанія Tesla позбавити безкоштовний доступ до них і за що?