Svyatoslav
Пользователи-
Публикации
9 -
Зарегистрирован
-
Посещение
Репутация
0 НейтральнаяПосетители профиля
Блок посетителей профиля отключен и не будет отображаться другим пользователям
-
Контакт хімія. Ну і механічно голкою чистив
-
Привіт так вирішив довго шукав. Проблема була в контакних дротах які ідуть від батареї до заднього мотора. Там є 2 товстих і 2 тонких провода. Почистив контакти після чого машина поїхала
-
Всім привіт. найшов я причину в мене накрився задній інвертор. Я купив інший мотор замінив його тепер з ізоляцією норма. мотор підшили але стала вискакувати нові помилки і машина відказується їхати. Хтось щось може підказати куди далі копати?? ось фото з помилками
-
Ця табличка від модел s 2013 року. Ось ссилка на документ. https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2013/SB-10052460-6095.pdf А мені потрібно на модел 3 2018 року. Ніде неможу знайти . Допоможіть. Дякую.
-
Дякую!
-
Можете сказати скільки має бути мегаОМ На моторах та кондиціонері?? Дякую
-
можна ссилку на мануал?
-
Можете розповісти детальніше. Я можу сам зняти мотор можливість є, і поміняти сальники які пропускають. Поняття в ремонті авто маю.
-
Svyatoslav подписался на Ошибки BMS_a151 BMS_a192 BMS_a035
-
Всім привіт. Авто model 3 з 2018 року з США пробіг 129000. Проблема наступна машина стояла пару днів в гаражі штатний акум. сів до 6вольт. Авто я відкрив Акум поміняв на інший хоча попередній був новий 4місяці. Далі авто видало помилку BMS_a035 "«Автомобиль может не перезагрузиться»." «Ждите пока включатся системы автомобиля. Чтобы ехать, нажмите на педаль тормоза на 30 сек.». Далі можна їхати. Як тільки сталю авто на паркінг помилка знову виходить. Зарядку авто також небере. Включається на пару сек. щолкае блок БМС і все. Читав що це ізоляція високовольтної лінії . Передивився всі конетори чи немає вологи все ок. Вчому може бути проблема?? Хто стикався з таким? Дякую.