За пів року наїздив 9тис. км.
плюсів вагон, за цю вартість конкурентів немає взагалі ніяких.
з мінусів:
низький, найнижчий з усіх електрокарів.
б/у машина недорога, але дуже ексклюзивна, так як малий тираж, тому бампер за 1000$ це норм. будь-яка дрібниця теж сотні дол. розборок практично немає, одна-дві машини в рік і то за б/у вийде дорожче, як до інших авто нові запчастини.
впринципі нічого не ломається, люди їздять і 200тис без особливих ремонтів.
так як фіата частково розробляли німці по замовленю крайслера, то там все доволі продумано по термоменджменту і електро частинах.
на фоні тесли, яку можна приложить з трьох сторін, двічі перевернуть і в кінці підпалить. і все це можна буде відновить, то фіат якщо приложить, або щось крупне полетить, то відразу на розборку)