Перейти к публикации
Kritik

Model 3 з USA через UA в PL

Рекомендованные сообщения

Всім привіт!

Дуже давно слідкую за TSK, і давно цікавлюсь темою Тесли, раніше це було більше як для загального розвитку, але зараз питання стало гострим)

І взагалі я дуже тісно пов"язаний зі світом автомобілебудування, і працюю в цій галузі вже більше 10 років, і автомобілі це моє головне хоббі.

З назви теми ви напевно вже зрозуміли шо тема буде дуже складна, буде мати дуже багато умов і т.д.. )))

Отже, проживаю останні 5 років я в Польщі, в Кракові.

Через місяць змінюю роботу, і доїзд до роботи буде 85км в день.

На даний момент маю авто з 2.0 бензиновим двигуном, який на цьому відрізку буде спалювати приблизно 7л\100км

21 робочий день в місяць, 12 місяців, 252 робочих дня в рік, з пробігом 85км в день, дає 21420км в рік, суто дім\робота

На даний момент при ціні 95 бензину це 4.6зл \ 1л, це получається 21420 \ 100 * 7 = 1500л  * 4.6zl = 6900zl в рік на паливо

В цей самий час, володіючи теслою М3, яка закладемо в середньому витрачає 20квт\100км, на цей самий пробіг, витратиться 4284квт * 0,2376zl = 1000zl

Різниця 5900зл (1600$) в рік , тільки на трасі дім\робота\дім, це ще не враховуючи економію на заміні масла, фільтрів, і інші плюшки які дає електрокар (можливість їзди по бус пасах, і безкоштовна парковка в місті (а це ціна від 1 до 2 $ в годину)

Живу в багатоквартирному будинку, новому, 3-х річному, з підземним паркнігом, де є можливість поставити на своє парковочне місце зарядку. 

Тобто проблем з зарядкою не буде.

Самі Тесли в Польщі і Європі досить дорогі, наприклад зараз найдешевша Модел 3 в Кракові, 36к євро... (43к $) при тому що в Україні можна купити і за 30-32 і т.д...

Розумію що це через можливість практично безкоштовної розтаможки, якої в польщі нема, і вона складає мінімум 23% на машини не з ЄС, до цього ще акциз і т.д...

 

Розглядаю покупку Модел 3 в Україні, з подальшою її постійною експлуатацією в Польщі.

І тут появляється багато питань.

Юридичні - тут без проблем, купляю і реєструю на себе в Україні, роблю зелену карту на рік, за 6-7к грн, і катаюсь рік без проблем по Польщі, тут також велика економія бо цивілка + зелена карта на рік в Україні, на багато дешевша ніж звичайна цивілка в Польщі... 

Технічні... отут якраз багато питань і проблем...

1. Зарядка

Розумію що Модел 3 з USA має інший роз"єм, не Type 2 i не CCS, якщо ще з зарядкою вдома, питань не буде, купляю WallBоx Tesla, і заряжаюсь, то з зарядками десь в дорозі будуть вже проблеми.... американського роз"єму немає практично ніде, перехіники перечитавши цілий форум, я так зрозумів великий ризик і ніхто не рекомендує.... тоді шо залишається? переробка зарядки під CCS\Type 2? але це пару тисяч доларів..... чи використання виключно Чадемо... через перехідник, який також коштує не малі гроші... 

Суперчарджери я так розумію без переробки під CCS мені не світять? А навіть після переробки дальше є ризик того шо під час зарядки тачку кинуть в блек ліст? Залишається тільки відключення сімки перед зарядкою і інші танці з бубном?.... не дуже класна перспектива...

2. Софт

Тут розумію проблем не повинно бути, якщо софт перероблений під ЄС, працює в Україні і сімка і навігація і оновлення, то так само проблем не повинно бути?

3. Додаток на телефон я так розумію також не буде працювати?

4. Сервіс в Варшаві вже є, але як буде з тим що авто з USA і після ДТП і т.д.. читав що можна якось "відбілити історію" тачки, але скільки це коштує? і чи можливо?

 

Поки що дуже багато запитань, і було б цікаво почути відгуки, поради, і досвід по цим 4-м пунктам від знаючих людей

Бо поки що ці всі проблеми, ціна переробок \ перехідників, ризик в любий момент получити бан на зарядку\оновлення чи ще щось... лякає... але дуже хотілось би вже нарешті доторкнутись до світу Тесли... допоможіть порадами, поділіться досвідом, буду дуже вдячний.

 

п.с. Слідкую також за TSK.LA , цікаво що входить в "зроблену електрику на місці в США", невже всі мої страхи по софту\зарядці\оновленню можна порішати через хлопців?

можливо стану клієнтом TSK.LA :)

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
49 minutes ago, Kritik said:

Юридичні - тут без проблем, купляю і реєструю на себе в Україні, роблю зелену карту на рік, за 6-7к грн, і катаюсь рік без проблем по Польщі, тут також велика економія бо цивілка + зелена карта на рік в Україні, на багато дешевша ніж звичайна цивілка в Польщі... 

Я би не сказав, що тут все так просто.

Українобляхи в ЄС не толеруються, як євробляхи в Україні. Якщо у вас посвідка на проживання, то поїздите пару місяців, якщо пощастить рік, потім попадете на більш продвинутих поліцейських, викличуть митників і конфіскують авто до повного розмитнення. Принаймні приблизно така ситуація в Німеччині. Думаю в Польщі ця проблема мала би стояти ще гостріше.

Навіть польських/румунських і інших ЄС заробітчан намагаються усіма доступними способами заставити ставити машини на місцевий облік, хоча це і складно виходить. А з укр. номерами все просто.

  • Like 1
  • Thanks 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Якщо бажаєте зекономити і купити биту/відновлену машину і при цьому не мати проблем в Європі, то мені здається у вашій ситуації є плюси. Шукайте в ЄС вдарену Європейську версію. Ідеальний варіант - поставити на себе на облік і завезти в Україну в режимі тимчасового ввезення на ремонт (мабуть буде проблематично через державний тех. огляд.), а після ремонту назад. Якщо з обліком не виходить, тоді в режимі тимчасового ввезення з внесенням застави на українській митниці або інші шляхи шукати.

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
22 минуты назад, Funt сказал:

Українобляхи в ЄС не толеруються, як євробляхи в Україні. Якщо у вас посвідка на проживання, то поїздите пару місяців, якщо пощастить рік, потім попадете на більш продвинутих поліцейських, викличуть митників і конфіскують авто до повного розмитнення. Принаймні приблизно така ситуація в Німеччині. Думаю в Польщі ця проблема мала би стояти ще гостріше.

за це переживаю найменше...

є друг який 5 років вже катає по польщі на укр.номерах, бували часи шо пару років навіть не бував в Україні машиною, тільки поштою замовляв собі нову зелену карту на рік і все

і подорожував цією машиною по інших країнах ЄС, і часом їздив в Україну... і т.д..

в Польщі на 100% немає закону який обмежує час перебування автомобіля на інозменій реєстрації, якщо ви є його власником\співвласником, або маєте доручення. При цьому маючи актуальну зелену карту.

Тому юридичне питання цікавить найменше. І тут ніяких проблем не бачу.

А вот зекономити мінімум ціну розтаможки яка в Польщі так як я вже згадував є 23% + акциз, порівняно з Українським нулем, для електрокарів - це супер

Тому основні питання - чисто технічні, відносно самої машини

сижу на авто.ріа, і бачу тесли s по 26-28-30 тисяч баксів, так, старих років, але все ж таки...

при цьому в польщі, найдешевша S зараз 130-140k zl (35-38к баксів), і це також буде 13-14 рік...

Model 3 ще більша різниця, так як я писав, в Укр - від 32 баксів +-, в Пол - від 43к баксів.... при тому шо ціна нової в Салоні в Варшаві - 54к баксів

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 минут назад, Funt сказал:

Якщо бажаєте зекономити і купити биту/відновлену машину і при цьому не мати проблем в Європі, то мені здається у вашій ситуації є плюси. Шукайте в ЄС вдарену Європейську версію. 

тобто з американкою в ЄС полюбому будуть проблем? або щоб їх не було, треба потратити стільки грошей (на переробку зарядки\очистку історії в сервісі\прошивки і т.д... ) що вся економія втрачається?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 минут назад, Funt сказал:

Якщо бажаєте зекономити і купити биту/відновлену машину і при цьому не мати проблем в Європі, то мені здається у вашій ситуації є плюси. 

бачив вашу тему, про Теслу з ЄС

такий варіант також можливий... купити в ЄС(але не в швейцарії як ваша, бо з швейцарії в польщу є розтаможка) биту, яку як всім відомо європейцям не вигідно ремонтувати, завезти в україну на ремонт, і вернутись нею вже відремонтованою в польщу, при цьому є великий шанс мати безкоштовні суперчарджери, і інші плюшки...

маєте щось на приміті в ЄС?)

могли б розглянути такий варіант співпраці )

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Копите на б/у европейку, так как американськое авто в Европе это очень неудобно, как в плане зарядки, так и в плане обслуживания. Там нет ТСК 😁

1. В общем будете мучаться с зарядкой вне дома. 

2. Прошивки будут приходить, тут никаких проблем не возникнет.

3. Почему не будет? Будет, работа приложения и наличие обновлений зависит от сертификатов, которые действуют в М3 два года, обновляются через интернет. И если уже так случилось, что они слетели, например машина в нужное время была оффлайн, то официальный сервис у вас под боком.

4. "Отбелить" машину получится после инспекции, какая может вылезти в копеечку, да и з вас всегда будут брать деньги за любую мелочь по ремонту.

Украинобляха создат только лишние проблемы. Так что лучше целиться на покупку именно европейской машины, с гарантией (бесплатный сервис!!!), и с которой проблем будет намного меньше

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 минуты назад, Kritik сказал:

купити в ЄС(але не в швейцарії як ваша, бо з швейцарії в польщу є розтаможка) биту, яку як всім відомо європейцям не вигідно ремонтувати, завезти в україну на ремонт, і вернутись нею вже відремонтованою в польщу

Вот это уже похоже на рабочий вариант))

А то с американской в любом случае потеряете ещё много денег на "адаптации". И не смотрите на самые дешёвые предложение у нас на рынке. В большинстве случаев это битые коробки-сюрпризы. 

На сайте tsk.la указаны средние реальные цены на конкретные модификации различных годов. И на тройке кстати (а также на более новых MS/MX), нет бесплатных суперчарджеров, сразу учтите

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
40 минут назад, vladstav сказал:

Украинобляха создат только лишние проблемы. Так что лучше целиться на покупку именно европейской машины, с гарантией (бесплатный сервис!!!), и с которой проблем будет намного меньше

Я бы про гарантию выделил жирным и написал большими буквами. Kritik вы подумайте, где вы будете обслуживать американский биток в польше? В вашей ситуации лучше даже переплатить или накрайняк взять машину более старую, зато с гарантией. Так, если не будет заоблачного пробега, то на машину, допустим, 15 года у вас будет официальная гарантия еще 2-2.5 года на самые дорогие агрегаты в машине. Плюс официальный суперчарджер, плюс карты, плюс модем. За все это загнав американку в Украину вы заплатите такие деньги сверху, которые вместе с логистикой убьют всю финансовую выгоду, а мучения и возможные приключения с отсутствием гарантии - останутся.

ПС я так понял - вы сравниваете минимальную стоимость на авто риа и в европе? Не стоит этого делать, потому что на авто риа вы смотрите скорее всего на плохо восстановленные битки, а в европе - на целые официальные авто. Между ними - пропасть.

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...