Перейти к публикации
vladstav

Нужна 3-х фазная зарядка или нет?

Рекомендованные сообщения

9 minutes ago, Vovo.UA said:

Тоді таке питання! Хтось проводив такий експеримент (хоч він і смішний): з одної потужної фази (50А) розвести на три типу по 16А (зрозуміло, що в мережі буде на усіх 220В) і заряджати Теслу? По-ідеї, має з кожної фази брати 220В і 16А, що в сумі мало б дати до 3*3=9 кВт/год!

Чи буде Тесла заряджатись таким чином чи дасть відмову? 

Для цього потрібен перетворювач. Щось типу цього.

Незнаю чи буде на практиці працювати. Мабуть дешевше і надійніше буде провести 3 фази, ніж з одної фази робити 3.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Funt сказал:

Мабуть дешевше і надійніше буде провести 3 фази, ніж з одної фази робити 3.

Дешевше не буде, бо там немає технічної можливості! Спробую проексперментувати і відпишусь! 

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А такий адаптер теж не дасть результату? Хоч би однією фазою 32А і то було б добре! 

Screenshot_20201217_151546.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
23 minutes ago, Vovo.UA said:

А такий адаптер теж не дасть результату? Хоч би однією фазою 32А і то було б добре!

Синій адаптер призначений для макс. 16А.

Думаю, якщо поставити червону розетку і підвести туди лише одну з 3-х фаз, то буде машина заряджатися одною фазою на 32А.

Але на ринку багато сторонніх зарядок Type 2 як переносних так і настінних, що підтримують 32А на одну фазу. Головне, щоб проводка на цей струм була розрахована.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 минуту назад, Funt сказал:

Синій адаптер призначений для макс. 16А.

Даний адаптер призначений для однієї фази 32А! 

Мене цікавить інше: чи моя машина візьме однією фазою 32А? Зарядний пристрій не проблема придбати, головне, щоб він працював! 

Я б навіть не проти і придбати такий офіційний Tesla перехідник! 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Частіше питають як з трьох фаз зробити одну, і от чому:

Якщо під навантаженням падає напруга в мережі, тесла знизить потужність зарядки.

Спочатку переконайтесь що ваші 50А це не тільки напис на запобіжнику - включіть пару теплодуйок на 32А сумарно і поміряйте наскільки просяде напруга.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
34 minutes ago, Vovo.UA said:

Даний адаптер призначений для однієї фази 32А!

Точно!

 

35 minutes ago, Vovo.UA said:

Мене цікавить інше: чи моя машина візьме однією фазою 32А? Зарядний пристрій не проблема придбати, головне, щоб він працював!

Якщо вірити цьому, то на моделях з 11 кВт зарядкою одною фазою можна макс. 40А заряджатися. Аби ще зовнішній зарядний пристрій і мережа цей струм підтримувала.

36 minutes ago, Vovo.UA said:

Я б навіть не проти і придбати такий офіційний Tesla перехідник! 

Мабуть стороння зарядка коштуватиме не дуже дорожче як перехідник.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
30 minutes ago, Funt said:

то на моделях з 11 кВт зарядкою одною фазою можна макс. 40А заряджатися.

Лише щось не віриться і не розумію як це можливо...

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
17.12.2020 в 13:10, Funt сказал:

Є три варіанти чарджерів на Model S: 11 кВт (дорестайл і післярестайл до 30.06.2017 з одинарним чарджером), 22 кВт (дорестайл з подвійним чарджером) і 16,5 кВт (післярестайл з 30.06.2017).  Тут докладніше.

Тобто подвійний чарджер це платна опція і авто буде знімати 22кв тільки якщо на дисплеї можна регулювати режим до 32А на жилу. Якщо обмеження 16А то це авто з одинарним чарджером?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
10 hours ago, volodimir@cellreload.com said:

Тобто подвійний чарджер це платна опція і авто буде знімати 22кв тільки якщо на дисплеї можна регулювати режим до 32А на жилу. Якщо обмеження 16А то це авто з одинарним чарджером?

так.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
10 часов назад, volodimir@cellreload.com сказал:

Тобто подвійний чарджер це платна опція і авто буде знімати 22кв тільки якщо на дисплеї можна регулювати режим до 32А на жилу. Якщо обмеження 16А то це авто з одинарним чарджером?

Хто знає приблизну ціну встановлення додаткового чарчера? 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Vovo.UA сказал:

Хто знає приблизну ціну встановлення додаткового чарчера? 

А смысл какой в этом? Я пока что не видел что бы кто то так переделывал авто, хотя теоретически до 2 тысяч долларов можно и поставить

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
27 минут назад, vladstav сказал:

А смысл какой в этом? Я пока что не видел что бы кто то так переделывал авто, хотя теоретически до 2 тысяч долларов можно и поставить

Ну да, это прям надо понимать, что где-то на постоянке можно снимать 22квт без каких-либо проблем, вообще не представляю, где это возможно кроме платных зарядных станций.

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну що ж, провів експеремет щодо зарядки європейської Tesla Model S! Придбав з Європи перехідник офіційний до зарядки, про який я говорив вище, 32А одна фаза! Та придбав з Китаю перехідник з Type1 на Type2! І перевірив з якою силою струму буде заряджатись автомобіль! 

Ось результат:

- з офіційним перехідником на одну фазу 32А автомобіль разяджався струмом в 32А, тобто до 7 кВт/год! 

- від перехідника Type1-Type2 нічого не змінилось ті самі 16А однією фазою! 

Висновок: мабуть, зарядний пристрій від Tesla бачить свій перехідник на 32А і розкидає 16А по двом фазам автомобіля, тому в результаті маємо до 7кВт/год зарядки! І самий зарядний від Tesla на звороті має інформацію, що може давати 32А однією фазою або 16А трьома! 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 часа назад, Vovo.UA сказал:

Висновок: мабуть, зарядний пристрій від Tesla бачить свій перехідник на 32А і розкидає 16А по двом фазам автомобіля, тому в результаті маємо до 7кВт/год зарядки! І самий зарядний від Tesla на звороті має інформацію, що може давати 32А однією фазою або 16А трьома! 

Как ничего не изменилось, если в первом случае вы заряжались 32А, а во втором - 16? В обеих случаях это была 1 фаза. Скорее всего, Тесла при виде этого переходника слегка испугалась и ограничила максимальный ток.

У меня однофазная машина (американка), которая заряжается 220В одной фазой, ну вот это как раз и получается почти 7квт (у меня чарджер на 40 А, так что может быть 8.8 максимум). 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
16 часов назад, uniteddare сказал:

Как ничего не изменилось, если в первом случае вы заряжались 32А, а во втором - 16? В обеих случаях это была 1 фаза. Скорее всего, Тесла при виде этого переходника слегка испугалась и ограничила максимальный ток.

У меня однофазная машина (американка), которая заряжается 220В одной фазой, ну вот это как раз и получается почти 7квт (у меня чарджер на 40 А, так что может быть 8.8 максимум). 

Думаю, що ні! Обґрунтую чому!

Європейська зарадка від Tesla має на роз'ємі підключення перехідників 5 великих підключень (3 фази, нуль та земля) та два маленьких (мабуть, для зв'язку з автомобілем). Якщо ми підключаємо до зарядки Tesla перехідник для нашої звичайної побутової розеткаь на 16А, то там, на цьому перехіднику задіяно лише 3 великих роз'єма (одна фаза, нуль та земля) та 2 маленьких. Коли підключаємо силовий перехідник синього кольору на одну фазу 32А, то там, як і в червному перехіднику на три фази, задіяні усі 5 великих підключень та 2 маленьких. Коли підключаємо автомобіль до зарядки в 32А, через синій перехідник, то у зарядці Tesla щось клацає один раз і автомобіль розпочинає заряджатись 16А і тільки через 10 секунд сила струму піднімається від 16А до 32А. В чому я роблю висновок, що сам автомобіль має один чарджер по 16А на три фази, але при підключенні зарядки Tesla з офіційим перехідником на одну фазу 32А, сам зарядний пристрій розбиває струм по дві фазі 16А, що в результаті дає можливість заряджати автомобіль однією фазов в 7кВт/год.

А китайський перехідник Type1-Type2 немає такої можливості, оскільки в нього на вході 3 великих піключень і 2 маленьких і на виході так само, тобто на Type2 задіяна лише одна фаза! 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
23 минуты назад, Vovo.UA сказал:

Якщо ми підключаємо до зарядки Tesla перехідник для нашої звичайної побутової розеткаь на 16А,

Я немного потерялся в аргументах. Вернее, не понял, чем они подтверждают ваше мнение. Машина, определяя максимально допустимый ток, опирается на то, какое устройство к ней подсоединяется, и определяет это по наличию и типу терморезистора в вилке хвоста. Хвост для бытовой розетки сообщает, что через него больше 16А пускать нельзя. 

26 минут назад, Vovo.UA сказал:

Коли підключаємо автомобіль до зарядки в 32А, через синій перехідник, то у зарядці Tesla щось клацає один раз і автомобіль розпочинає заряджатись 16А і тільки через 10 секунд сила струму піднімається від 16А до 32А.

Это стандартное поведение машины. Она проверяет, на сколько просядет сеть, если ей дать нагрузку. Если вольтаж начнёт при плавном подъёме с 16А до 32А сильно опускаться, то машина выведет сообщение, и обрежет максимум до 24А, а если это много, то вернёт до 16А или даже совсем отключит зарядку. 

32 минуты назад, Vovo.UA сказал:

що сам автомобіль має один чарджер по 16А на три фази, але при підключенні зарядки Tesla з офіційим перехідником на одну фазу 32А, сам зарядний пристрій розбиває струм по дві фазі 16А

Такое возможно, но ваши аргументы это не доказывают. Теоретически можно и все 3 чарджера запитать по 16А с одной мощной фазы на 48А. Но я думаю, на такой вопрос могут ответить те, кто разбирали и смотрели чарджер вживую.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...