Перейти к публикации
EV studies

Загублені кіловат години

Рекомендованные сообщения

Всім привіт!

Веду спостереження за витратами енергії через TeslaFi та через електролічильник у гаражі.

Мало того, що є різниця між тим, що показує Trip Computer і тим, що показує TeslaFi, так ще ї втрати на режимі охоронця і доводять до того, що середні витрати замість 16.5 кВтг/100 км насправді становлять 20 кВтг/100км якщо рахувати з лічильника.

https://youtu.be/5Utvxqcmk5I

Скільки ви платите за 1 кіловат годину і скільки складає економія?

В Польщі все дорожче, і електроенергія дорожча. За 2369 км у липні мені 1 км коштує 12 польських грошей при 2-тарифній моделі.

За моїми розрахунками, в Україні я б платив 37 українських копійок за кілометр.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Не варто забувати про втрати при зарядці. Адже практично ніщо не має 100% ККД. Це я до того що від того що рахує лічильник в батарею потрапляє десь 95% енергії. Ну і плюс в самому авто є різні дрібні споживачі енергії, які ніяк не відображаються в Trip комп'ютері 

  • Like 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
43 минуты назад, vladstav сказал:

Не варто забувати про втрати при зарядці. Адже практично ніщо не має 100% ККД. Це я до того що від того що рахує лічильник в батарею потрапляє десь 95% енергії. Ну і плюс в самому авто є різні дрібні споживачі енергії, які ніяк не відображаються в Trip комп'ютері 

Окремо треба зробити ізольований експеримент про зарядку. Взагалі-то втрати з того, що я дивився, становлять не більше 3% на 1 фазі між розеткою та тим що Тесла показує як заряджене до батареї.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

PS: тобто більшість витрат енергії не пов'язаних з поїздками - Sentry Mode, Camp Mode, перебування пасажирів в машині з клімат-контролем на стоянці при температурах що сягали +32-36 °С

Screenshot_20220824-070609_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220824-070706_Samsung Internet.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Тоже считал примерные затраты на 100 км за 2 месяца, июнь и август. Получилось от 17 до 22 грн на 100 км пробега и зависела полностью от интенсивности езды. Зарядка всё время была по ночному тарифу в гараже.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В додатку є розділ "Charge Stats" де відображається заряджена енергія.

Ця енергія включає все, що зайшло з мережі (включаючи наприклад обігрів батареї), чи лише енергія заряджена в батарею?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 часа назад, Funt сказал:

Ця енергія включає все, що зайшло з мережі (включаючи наприклад обігрів батареї), чи лише енергія заряджена в батарею?

Схоже включає все, приблизно співпадає з лічильником на зарядному пристрої.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В кого є досвід по паразитному використанні батареї?

Поки машин стояла довгий час без руху (кілька місяців зимою), заряд опускався максимум на 1% за добу, а частіше 1% за кілька діб.

Тепер при щоденному використанні часто за ніч, або поки машина стоїть на парковці протягом дня пропадає по 2-4%. При чому кілька днів заряд може взагалі не змінюватися, потім за 8 годин пропадає 2-4%.

За 10 днів таким чином втрачається 10% і більше. При цьому по спостереженням це не залежить від погоди.

Sentry Mode вимкнений, нічого більше в меню не знайшов, що може енергію їсти. Користуюся телефоном як ключем, машина стоїть постійно в зоні дії Bluetooth. Думав можливо вона постійно будиться. Тепер вимикаю Bluetooth завжди але покращення немає....

Заряджаю в основному режимі 20% - 80%.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 минуты назад, Funt сказал:

Заряджаю в основному режимі 20% - 80%.

Можу припустити що через довгий простій і якщо ви вже дуже давно не заряджали авто до 100%, то батарея частково розбалансована, тому не може точно визначити свій рівень заряду. Спробуйте декілька разів заряджати авто до 100%, через пару годин після завершення зарядок обов'язково виїжджати кудись, розряджати до 10-20%. Зробити декілька циклів, при яких батарея відбалансується.

Зникне проблема - чудово, якщо ж ні то тільки на сервіс на електронну діагностику 

  • Thanks 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 часа назад, Funt сказал:

В кого є досвід по паразитному використанні батареї?

Скоріш за все авто уходило в глибокий сон, і в такому режимі там витрати мінімальні. В мене було там щось біля 15-20 відсотків за 3 тижні.

  • Thanks 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 часа назад, vladstav сказал:

Можу припустити що через довгий простій і якщо ви вже дуже давно не заряджали авто до 100%, то батарея частково розбалансована, 

Машина стояла майже весь час приблизно з липня 2022 і почала активно використовуватися лише з кінця лютого 2023. При цьому на початку березня було лише 421/500 км (тобто лише 84% SOH). З того часу вже кілька разів проганяв цикл заряду від менше ніж 10% і до 100% і зараз є вже 450/500 км (тобто 90% SOH).

Тому дисбалансу не мало би бути.

Спробую проаналізувати батарею з Scan My Tesla, щось руки не доходять 😞

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А что с 12В аккумулятором?

  • Thanks 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 minutes ago, Requin said:

А что с 12В аккумулятором?

Теж про це думав. Але помилок ніяких немає (і ні разу не було про 12В акум) і машина в нуль ніколи не розряджалася. Акумулятор рідний наскільки я розумію, машині 4 роки. Треба спробувати поспостерігати за його напругою в Service Mode....

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ще отака ситуація іноді буває. Читав, що таке може траплятися при зміні навколишньої температури. Але в цьому випадку не було наче великих перепадів температури....

01_small.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас

×
×
  • Создать...